@bouwjaar: ja logisch dat je vriend ook moet helpen beslissen haha! mooie kamer we gaan denk ik ook voor wit voor de meubels @ika: daar heb je natuurlijk gelijk in, het had idd helemaal anders moeten zijn als ik die verdomde mk niet gehad had, had ik er ontzettend van genoten denk ik en ging ik nu al bijna mijn kindje hebben. Tja probeer het los te laten, maar leef toch nog steeds van controlebezoek naar controlebezoek...
Nimme, haha gaan 13 juli eerst naar de stad (helmond) voor de kermis en ergens tussen 2 en 11 aug naar de kermis in de andere stad (eindhoven) en dan september in de dorpen waar onze gemeente bij hoort...
Ik bedacht me net misschien komt het wel omdat ik me niet zo zwanger voel verder, dat ik er door er mee bezig te zijn het meer voel ofzo. Daarbij hadden we vorige keer ook wel wat zitten plannen maar niks gedaan en alle plannen konden zo de vuilnis bak in. Wat dat betreft ben ik nu een stapje verder want de plannen konden weer afgestoft. En vlak na de 20 weken gaan we 2 weken op vakantie. Moet allemaal betje op m'n dooie akkertje. Ik wil ook ff kijken of de kamer nog wel zo netjes is als ik denk. Als je de meubels eruit haal valt t vaak tegen. @parel ben jij zo'n kermis ganger? t kan me vaak gestolen worden eerlijk gezegd
Haha ik loop er een keer overheen en ga nergens in hoor, maar vind wel leuk er ff overheen te lopen enne wat dat betreft ben ik wel een beetje snoep kont
hmm dat herken ik ergens een beetje bouwjaar, ik had bij de vorige zwangerschap ook niks gepland,..zelfs mijn kraamzorg niet eens.. toen ik dat vertelde zei mijn schoonmoeder "onbewust weet een vrouw of het goed zit of niet" en ergens lijkt dat ook wel zo...tegenover de vorige zwangerschap heb ik nu wel alles geregeld wat ik al kan regelen.. ik ben er op een andere manier mee bezig vind ik ik voel mij ook niet zwanger eigenlijk en neem de dag zoals die komt en uit zelfbescherming ben ik er minder mee bezig.. kan me herinneren met lisa dat ik echt elke dag stil stond bij de zwangerschap, nu niet..heb nu alleen nog maar het idee dat ik slaap en werk ivm moeheid, maar ook dat zal overgaan ik doe wel veel inspiratie op van jullie mooie kamertjes enzo.. ik heb al wel een box maar nog geen boxkleed ect en ik wil in het kamertje nijntje maar niet in de box,.. maar wat weet ik nog niet lief en stoer vind ik ook erg leuk daarvoor nimme,..hou het wel in de gaten met het geurtje... hoeft geen schimmel te zijn maar kan wel een bacterie zijn, ik heb het gehad bij mijn jongste,.. een bacterie infectie.. (is geen schimmel en geeft ook geen jeuk of irritatie) vraag het voor het zekere na bij vk of gyn..
Bouwjaar. Is ook toch leuk om je te oriënteren voor leuke dingen voor de kleine of het kamertje. Ik doe dat nu ook al. Al durf ik nog niet te zeggen dat wil ik. En al helemaal niks te kopen. Ika, Dat daan kamertje was toen ook voor die prijs. Volgens mij doe ze dat alleen om te stunten. Anders verkopen ze wel heeeel veel voor minder dan de 'echte' prijs. Bijna alle dingen zijn daar voor rond de 500 tot 700 euro en een enkele van 1000 Maar daar krijg je weer een heeel starterspakket bij. Bad en dat soort dingen.
Ik zweet enorm toeter dusja dat geurt dan ook al was ik met met sanex elke dag niet veel ven vk dus weet wel wat en hoe. Inlegkruisje maar toch ja ML rook dit al bij het twijfelen op 8 dpo als ik zwanger zou zijn ja of nee Parel , ik ga de kermis niet op ik eet smoutbollen haha ML vroeg al of ie vanavond weer moest oprukken
Ik kijk ook gewoon al naar leuke dinge hoor heb ook een goed gevoel deze zwschap gaat helemaal goedkomen. Maar hier hebben we al zoveel dus veel nieuwe dingen kopen doen we nog niet Zit alleen te bedenken hoe en wat we het gaan vertellen na donderdag. Want ik wil het zo onopvallend mogelijk doen ... Bel ik donderdag al weten mijn broer en schoonzus gelijk genoeg haha..op een doordeweekse dag opeens langskomen Ze krijgen 1 juli de sleutel van hun nieuwe huis en ik had al gezegd dat ik gelijk wilde komen kijken. Dan wil ik een doos cupcakes meenemen die half roze half blauw zijn en met een vraagteken in het midden. Dan is het t meest een verassing....maar dan moet ik dis alleen nog geduld hebben hahahaha... Mijn andere broer die ook vader wordt hoop ik dan ook gelijk te zien maar zal wel niet. Vrienden gaan we dat weekend bij op bezoek.... Ohhhhhh heb er zo'n zin in.l.lmaat eerst de echo afwachtem
Wel een heel leuk idee. 1 juli is niet heel ver meer weg. Dan bel je, je andere broer om te vragen of ze ook komen kijken naar zijn huis Ik heb wel een goed gevoel bij deze zwangerschap, maar durf nog niet te blij te zijn. Weet niet goed hoe ik dat uit moet leggen
Snap je wel hoor....soms heb ik ook momenten hoor os normaal! Ja maar we zijn niet zo close dus als ik zo'n dingen ga doen valt het op Maar ik kijk even hahahamisschien gewoon een sm sturen of ze ook gaan.
Eda jammer dat je niet alle hapjes mocht, je hebt het nog lang volgehouden meid, ik zou zeggen lekker beentjes omhoog vandaag en laat die strijk lekker voor wat het is! Bouwjaar dat is zeker een hele mooie kamer en niet duur! Ik had bij me eerste de hele kamer al af met 16 weken, nu weet ik inmiddels dat het ook niet goed kan gaan, maar toen gingen we er heel onbezonnen in! Lizzie niet leuk dat je het zo vind stinken, ik hoop dat je niet over je nek gaat meid! Ik zal even me testen te voor schijn halen......
Trouwens 1 juli is niet ver weg maar ik kan mijn mond dan nie meer houden hahahaha Hier ben ik ook al heel de dag kapot pfff
Nou ik zou wel even me ogen kunnen sluiten ja, , heerlijk naar het bos en strand geweest ik ben kapot...hihihi Testen lijken hetzelfde en ik weet niet meer welke welke is, mogen maar weer testen of ie donkerder wil worden.....