@Birds, misschien kun even informeren of je de bestelling op halt kunt zetten bij de leverancier of tot wanneer je uiterlijk kunt annuleren?
Dat is een erg moeilijk dilemma idd. Wij hebben een kamertje wat we heel mooi vonden wat toen uit de collectie ging gekocht, dit hebben wij dan onder het mom van de nichtjes kunnen logeer neergezet, maar die hebben er eigenlijk nooit lang ingeslapen. Je kunt het natuurlijk altijd laten bezorgen en op zolder (of ergens) bewaren, dat is een beetje wat jou gevoel zegt. Misschien ben je net als Ika meteen zwanger, dan zou het heel mooi zijn toch. En misschien is het idd een idee wat Ika zegt omdat even na te vragen aan de leverancier. Ik ben na mijn laatste 2 mk's (aug en dec) meteen weer ovulatie testen gaan gebruiken en die reageerde gewoon goed. Dus denk wel dat het kan. Zou wel pas beginnen na stoppen van bloedverlies...
Mijn neiging gaat uit naar het bewaren op zolder. De leverancier is heel fijn. Je kan het gewoon laten brengen en als de zwangerschap op het laatste moment nog fout gaan dan nemen ze het kosteloos en halen het zelf weer op. Nog eens goed over hebben met mn vriend en dan maar een beslissing nemen. K heb niet gewerkt met ovu testen naar denk dat ik dat nu wel ga doen om te weten wanneer mijn eisprong is. Wil niet wachten op mijn eerste ongesteldheid. Nu hopen dat ik niet lang meer vloei en dat alles daaronder weer normaal gaat voelen. Ik ga nu ook slapen. Morgen een dagje weg met mam en dinsdag weer werken...pff gaat zwaar worden denk ik, zie er in ieder geval tegenop. Werk in de kinderopvang en er zijn er veel zwanger bij ons. Slaap lekker iedereen!
Birds, welkom! Sterkte met alles (ook met het hier bijhouden ) Meiden, heb jullie zwaar verwaarloosd vandaag......sorry, sorry, sorry! Morgen hele dag cursus, misschien dat ik 's avonds nog even komen. Slaap lekker allemaal!
Ika, leuk kamertje zeg! Mooi kleurtje ook dat geel. Nimme, lekker die oliebollen!! Parel, lekker appelcider wist niet dat ze die alcohol vrij hadden. Goed om te weten! Bouwjaar, we zijn beiden 12 weken vandaag! Ik herken dat eigenlijk wel een beetje dat ik ook nog niet in een jubel stemming kan zijn, ik hoop gewoon zo erg dat dit wel een beetje gaat komen na mijn 12 weken scan anders weet ik ook niet meer wanneer het dan wel gaat komen. Wij wilden eerst ook geen kleding kast, maar ben achteraf blij dat we die er toch bij hadden gekocht want het zit propvol hoor! Beiden, de commode en de kledingkast. Mgbk, Wat een sh*t situatie toch weer meid! Ik wil zo graag dat het nu eens lukt voor je! Wat de andere meiden al zeiden, er is hier toch ook zeker ruimte voor jouw verhalen. De titel is nog steeds zwanger willen worden na een miskraam dus gooi al je frustraties er maar lekker uit. Dikke knuffel... Lizzie, gefeliciteerd met je broer! Ik hoop dat ze een leuke dag hebben gehad, wel balen dat jij het feest gemist hebt. Sanne, balen van je ongi, maar nu kan je de volgende ronde wel weer lekker gericht klussen. Joy, nog zon mooie kamer, ik vind je meubeltjes wel erg mooi zeg. Lies, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord MamavanDJ, lekker genieten meid! Eda, dat is toch ook logisch dat je van controle naar controle leeft, maar probeer wel te genieten hoor (hoor wie dat zegt...) Losje, ik ben zo blij dat het bloeden is opgehouden. Die test van vandaag is toch wel duidelijker hoor. Birds, welkom. Volgens mij zijn je vragen al redelijk goed beantwoord hierboven. Ik had het gevoel dat er iets niet goed was dus had om een echo gevraagd en ik bleek daar helaas gelijk in gehad te hebben. Bij mij is toen de mk ook met medicijnen opgewekt, dus de nasleep is dan iets anders dan bij een curretage (en ik heb eigenlijk geen erge pijn gehad). Bij mij waren mijn hormonen pas 5 weken later weg, maar dat kwam ook omdat er wat weefsel was achtergebleven. Of je met ov testen kan kijken wanneer je eisprong is hangt ervan af of je zwangerschaps hormoon geheel uit je lichaam verdwenen is omdat je soms door dat hormoon toch een positieve ov test krijgt. Toen wij ons eerste kindje verloren hebben wij wel de bestelde dingen gewoon laten komen, en ik heb er toen eigenlijk veel troost in gevonden om deze spullen om me heen te hebben. Maar dit is voor iedereen anders denk ik. Veel sterkte. ManouK, Ik hoop het zo voor je... Ik ben echt aan het duimen. Voor alle dames eigenlijk die nog niet zwanger zijn. Ook ik denk er behoorlijk zeker van te zijn de kleine te hebben gevoeld! Ik voelde een paar keer achter elkaar iets op het zelfde plekje en dacht laat ik de angel sound er eens bij pakken. En precies op de plek waar ik iets voelde zat het hartslagje. Ml en ik hadden gisteren een date night , lekker naar de film geweest en wezen uiteten. Dinsdag de termijn echo, spannend. We gaan het dan toch onze ouders en zus en broer vertellen in het weekend. Iemand nog originele iedeen voor het vertellen? Welterusten iedereen!
Birds dat van je pil is onzin hoor! Ik heb vanaf mijn 11 de de pil enk gewoon 2 gezonde zwschapoen gehad voor de mk. Wie zegt dat eigenlijk dat je van lang pil gebruik een mk krijgt? Ovu testen kun je zeker doen. Heb ik ook gedaan na de mk. Is toch makkelijker om zo je ei te vinden. En je weet direct wanneer je kan testen.
Zo dames veel gekletst maar niet heel veel spectaculairs volgens mij. Birds welkom ! Jammer dat je je hier komt melden en succes met bijhouden. Losje : morgen testen? Hoe voel je je verder, heb je nog veel bloed verloren? Wanneer mocht je voor de echo? Sanne balen van je ongi, op naar de volgende ronde.
Birds (helaas) welkom, bij mij een iets anders verhaal maar alle vragen en onzekerheden zijn wel herkenbaar. Zo jullie hebben dan wel vlot een kamertje besteld zeg. Ben blij dat we dat de niet gedaan hadden, vond de paar dingen die ik moest afzeggen al erg genoeg. Als je m echt graag wil hebben zo ik m ergens uit t zicht bewaren. Wsl toch pijnlijk om aan te zien. En een mk doordat je te lang aan de pil gezeten hebt, hmm daar geloof ik eigenlijk niet zo in. Dus een aanlegfout lijkt mij waarschijnlijker. @eda petje af mbt de strijk. Ik haat t (en doe t dus niet) @manouk nou laten we hopen dat t je gelukt brengt! @liesje he leuk, loop ik gelijk met jou Tsja die echo van vorige week was dus mijn 12 weken echo. Maar heb eigenlijk heel erg behoefte aan nog een keer een bevestiging dat t goed is. Eens kijken of ik 11 juli bij de vk een echo kan los peuteren en misschien dan toch maar zelf bij een buro langs. Wist ik eerst zeker dat ik t geslacht wilde weten, heb ik daar sinds gisteravond opeens twijfels over.
Goedemorgen meisjes! Geen sorry Mamsie, we hebben het allemaal wel eens druk. Succes op cursus! Wat voor cursus is het? Eda, respect hoor dat je toch je strijk nog hebt weggekregen. Hier liggen stapels.... Zei nog tegen m'n moeder van de week. Pff, straks heb ik voor 5 man strijk, haha! Birds, welkom. Denk dat je vragen inmiddels al beantwoord zijn. Hoop dat je snel weer een normal cyclus mag krijgen. Mijn cyclus was gelijk weer op gang, het laatste bloed dat in mijn bm zat is met m'n eerste ongi verdwenen. Krijg je nog wel een controle echo na de curretage. Wat het kamertje betreft. Als jullie er weg van zijn, gewoon door laten gaan en idd opslaan. Succes met bijhouden hier, want wij kunnen behoorlijk kletsen!! Hier trouwens ook 2 gezonde zwangerschappen na de pil, dat zegt dus echt niks! Manouk, dat klinkt wel heel mooi, zou toch top zijn als het zo was! Bouwjaar, als je nog behoefte hebt aan een echo, gelijk in de groep gooien! Ze zullen vast niet moeilijk doen. Wat 'grappig' dat je nu twijfelt of je het geslacht wilt weten! Als mijn 12w echo goed is (vlg week maandag) ga ik wel concreet naar dingen kijken, maar pas gericht shoppen als het geslacht bekend is! Losje, klinkt goed meid!! Ben benieuwd naar je testje morgen. Dorianne, veel succes vandaag! Hoe laat mag je voor de echo?
Praat me niet over de strijk..Pfaff ik verzamel tot 1 was,and en dat moet ik strijken van mezelf. Ik heb alles onder dus loop er dan ook ergerend tegenaan Mamadj. Eindelijk de 12 weken echo volgende week maar je bent de 12 weken al bijna genaderd zie ik. Om 11 uur heb ik mijn echo... Op van de zenuwen! Ik moet straks werken, dus probeer tussendoor even verslag te komen uitbrengen. Verder hie veel misselijk, duizelig en eten maken is niet meer mijn favoriet. Hier hoeven wij niet veel meer te shoppen hebben eigenlijk alles voor jongen en meisje Ik wil wel mooie foto's van jullie kamertjes zien Ika, jij had je kamertje op FB staan niet? Mooie kamer met frisse kleurtjes
Mamsie succes met cursus vandaag! Liesje wat leuk een datenight....hoop dat je veel plezier heb gehad, wat tof dat je die kleine ook gevoeld hebt! Morgen alweer je echo...spannend hoor! Dorianne meis ik denk aan je, en duim me rot! Hier vanmorgen weer een veeg bloed. ..maar verder niet, het was even een flink baalmoment Ik wilde eerst morgen testen maar kon het niet laten, ik had alleen al geplast dus dit is van de tweede plas....... Ik zal hem in me album zetten!
Mijn schoonbroer heeft dat toen te horen gekregen bij zijn ex. Zij had 5 miskramen. Ik vond het ook al raar want ik ben eigenlijk direct zwanger geworden. Lang verhaal kort te maken; het heeft 6 mnd geduurd maar door ongelukken en pijn konden we niet goed klussen en die ene maand die we wel echt op de eisprong hebben geklust was t raak. En de strijk bij mij...haha mn vriend heeft een plank gemaakt boven de wasmachine en de droger zodat ik direct de was kan opvouwen als die uit de droger komt en kan strijken. . Nouuu het ligt er nog! Dorianne.. succes met de echo! Ik duim ook voor je...hoever ben je? Kan ik niet uit je onderschrift halen.
dorianne, veel succes vandaag ik ga echt voor je duimen! Losje jouw test is duidelijker dan die van gisteren! jeeeej! ♥ Birds helaas welkom, veel sterkte de komende tijd en doe het rustig aan hé? neem de tijd. manouk, ik heb precies hetzelfde. Ik ben nu weliswaar de 11e uitgerekent maar bij de eerste mk op 6 januari precies een jaar verder. ik vond dat wel bijzonder want dat geeft mij een beetje zo'n idee van dat het zijn tijd toen nog niet is geweest heel gek. ik duim voor jou dat ik deze ronde ook voor jou een vreugde dansje mag doen. lov hoe voel je je? mgbk,..hoe is het meid? dido ik denk nog steeds aan je! liesje en bouwjaar gefeliciteerd met jullie mooie mijlpaal vanmiddag intake in het ziekenhuis, de zorg wordt dan overgedragen en waarschijnlijk ook een echo, ben benieuwd en het valt me op dat ik vandaag niet zo zenuwachtig ben lijkt me een goed teken.
Birds, (helaas) welkom hier. Wat ontzettend naar dat jij ook een miskraam heb gehad Bij mij is de miskraam zelf op gang gekomen, ik heb geen ervaring met een curretage. Mijn eisprong liet wel iets langer op zich wachten dan normaal. Ik heb voor het eerst ovutesten gebruikt omdat ik geen idee had wanneer ik mijn eisprong kon verwachten. Dat je een miskraam kan krijgen van jarenlang pilgebruik geloof ik niet. Ik slikte ook jaren de pil en toch in de 2e ronde zwanger geraakt. Na de miskraam opnieuw zwanger geraakt Sterkte met verwerken van je verdriet en hopelijk hebben jullie snel weer geluk. Oh en wat betreft het kamertje, doe vooral waar jullie je goed bij voelen. Losje, je test is toch weer duidelijker meis! Wel balen van die veeg bloed Ik duim zooooo hard voor je! Dorianne, heeel veel succes met je echo! Liesje, leuk alweer 12 weken zwanger! Heel veel succes met je termijnecho Een leuke manier om het te vertellen, een taart of cupcakes maken? Mamsie, inderdaad geen sorry zeggen hoor! Succes met je cursus! Eda, ik heb gisteren ook een boel gestrijkt. Zo'n ontzettende hekel aan, maar als je klaar bent geeft het wel voldoening he Manouk, dat zou bijzonder zijn! Ik duim ook onwijs hard voor jou! Toeter, succes dan! Goed dat je niet zo zenuwachtig bent, je hebt er blijkbaar vertrouwen in Bouwjaar, ben benieuwd of je een extra echo weet los te peuteren Ik heb nu verder alleen de 20 weken echo, tussendoor niets. Gaan denk ik wel een pretecho laten maken, duurt anders nog zo lang! Wij willen het geslacht niet weten, ik vind dat wel iets hebben hoor Maakt het nog net iets spannender allemaal vind ik zelf en we willen sowieso een neutrale kamer zodat een 2e baby in dezelfde kamer kan slapen. Eerste kind gaat dan verhuizen naar de zolderkamer. Rest weet ik niet meer, sorry!
Toeter succes met je intake...en echo...goed dat je niet zenuwachtig bent Ik heb verloskundige een mail gestuurd en ik denk dat ik haar ook nog even bel als ik niets gehoord heb voor 12:30 want dan heb ze telefonisch spreekuur.
misschien kun je toch vragen om een vroege echo losje, zo rond de 5 weken, meestal zie je dan nog weinig maar wel of het op de goede plaats zit en dat zou al wel een geruststelling zijn misschien? ik heb bij mijn middelste ook veel bloed verloren stroomde eruit, schrok me rot toen, bleek adertjes gesprongen te zijn..sjucht...ik dacht van week 5 tot week 13 ongeveer blegh
Jeetje dat is lang Ja ga ik ook vragen. Ik voel me goed en heb enigszins ook wel vertrouwen, nu moet ik wel zeggen dat ik me anders zwanger voel dan bij de drie zwangerschappen hiervoor, niet de hele dag tegen het misselijke aan, en 's avonds pas heel moe,maagzuur is ook weer weg, maar ik weet dat dat niets hoeft te beteken.... Ik ben nu wel zenuwachtig wat me vk gaat beslissen om te doen!