Mvm kwam net mijn eerste pipi ophalen 2 nieuwe kratten gekregen Het net geregeld dat mijn broer en schoonzus met ons samen maandag gaan kijken naar het nieuwe huis van mijn broer. Moet het alleen nog even vragen bij mijn andere broer of het goed is Leuk leuk....zondag komt schoonbroer en schoonouders hier eten....gaan we het ook vertellen.....
Dorianne, moest daarna door naar het werk. Ze probeerde tussebdoor iets te laten weten. Losje. Hij is mooi donkerder!!! Je kunt zeker gaan geloven!!
Lov. Tja. Pissen lukt goed. En veel ook. Maar die geur.... Bah bah bah bah bah bah.. Kan er erg slecht tegen.
Hoi meiden, Hier even een berichtje van mij, jeetje jullie zitten al in deel 4 en dan ookal hier Zo veel gekletst Mgkb, jeetje wat heftig weer wat je nu mee maakt. Ik hoop dat je snel schoon bent en jullie er echt weer voor kunnen gaan. En het nu jullie tijd is. Je verdient het zo! Dikke knuffel. Lov, jeetje bij jou gaat het ook al snel. Losje, GEFELICITEERD meid!! wat moeilijk dat e bloed ebt verloren een paar dagen maar je bent erg positief dus dat is super. En lees dat je test donkerder is dus dat hij oploopt moet wel een goed teken zijn. (Kan hem zelf niet zien want we zijn geen vriendjes) Bouwjaar, 12 weken alweer wat gaat dat snel. Ika, wauw de babykamer word erg mooi. Joy, mooie oplossing zo de 2 kids op 1 grote kamer. Ziet er ook erg mooi uit! Lizzie, jij ook GEFELICITEERD meid.. Las dat je erg misselijk was, hoe je het wel vol met taarten bakken enz enz dan? Lijkt me erg moeilijk met al die geuren Hier gaat alles goed, hang eindelijk niet meer elke dag boven de wc te spugen.. Heerlijk.... Maar nog genoeg andere kwaaltjes hihi... Maar voel me echt stukken beter! Hier druk met alles regelen voor de verjaardag van onze zoon. Is pas over een maand maar zit nu al te stressen over wat hoe en of het allemaal goed komt haha.. Vrouwen en hormonen haha Vrijdag weer een echo, kijken of ons kleintje het nog goed doet. En of hij/zij ook nog naar ons gaat zwaaien hihi
Mma we zijn nu wel vriendjes hoor Ben blij dat je je beter voelt meid! Hahahahhaa ja verjaardagen daar ben ik ook altijd al vroeg mee aan de gang! Succes met je echo....je gaat hard meid....10 weken alweer!
Hallo , Ben net terug thuis van de brunch ,lees uitgelopen daguitstap met de buurtmama's en we zijn nog erna gaan shoppen en heb ja me niet kunnen inhouden ik heb 1 rood tenuke gekocht deze : Bekijk bijlage 333950 de rest is voor na de pretecho ,had cadeaubon gehad van de mama's nog van mijn verjaardag en dan weten ze ineens aan wat het gespendeerd is Dorianne, ik hoop uit de grond van mijn hart dat alles in orde is , kom je ons aub.updaten ????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Losje je test is zeker donkerder ,goed zo !! ben helemaal weggezwijmeld bij de babywinkel ,zoveel leuks.... ML zal bankroet zijn tegen 18/07 lol
Fijn dat je je beter voelt mamavanannelies! Hahah ja die verjaardag is ook wel belangrijk hè... Nou ik dacht dorianne is online dus ze komt wel even wat vertellen maar niet dus....
Lov. Nog iets meer geduld ze komt het vast snel vertellen. Ze stinken idd. Ga over m'n nek de helft van de tijd. Als iemand daar nog een goede tip voor heeft. Zeeeer welkom. Mma. Fijn dat je je beter voelt. Hopelijk blijft het zo. Hier. Net weet uit bed
Oh ons nieuwe b.uurjongetje heet thomas. Net even de trotse oma's gefeliciteerd. Ze moesten een schroefmachine hebben om het naambordje vast te kunnen maken.
Hahahahahaha even leuk; ml keek een beetje verdrietig net.. Ik zei dat ik de sex even wil laten omdat ik het eng vind omdat ik gebloed heb... Hij begreep het natuurlijk wel! Hij vroeg wel moet ik tot 10 julie wachten
Losje leuk je echo ,hoever ben je dan???? DORIANNEEEEEEE waar ben je ???? ga in de week toch beginnen aan sorteren basis kledij zoals body's want ik heb er veel in de solen gezien en als ze poepen en je krijgt bv.er niet uit ga niet mijn hand omdraaien voor 0.50/stuk in de solden.