hier vanmorgen moeten werken, was heel druk, dus lig nu uitgeteld in zetel.... @losje: positief dat het bloeden gestopt is... en test is duidelijk donkerder, succes met wachten tot 10 juli, maar wat testen tussendoor zal wel lukken!!! @dorianne: hoop dat je echo goed was meid
hoi meiden, Ik heb bloed laten prikken en krijg hiervan volgende week uitslag, ik ben benieuwd. En heb ook een echo gehad het kindje lag echt te slapen super stil en op zijn/haar duimpje aan het zuigen was zo lief om te zien, foto staat in album. nog niets gehoord van dorianne..
Toeter wat fijn dat je de kleine weer even hebt gezien, mooie foto! Ik hoop dat de uitslagen van je bloed goed zijn. Dorianne, ik hoop dat het goed gaat meid.
Ach super toeter! Losje tja hier ook niks hoor.....wil geen hartaanval krijgen omdat ik roze verlies heb na de sex.....
ja lief he,..wat me opviel is dat het kindje heel stil lag ze zei ook dat het lag te slapen en dat die kleintjes hun duimpje pakken juist als ze slapen echt schattig heb nog niet zo'n echo gehad. Bij mijn andere kids was de echo altijd spektakel, die waren erg druk dat waren net springveertjes tiongtiong.. hihi
Hoop zo dat dorianne geen slecht nieuws heeft gekregen.... Dat ze snel maar iets laat weten. We leven zo met elkaar mee..
nee lov wist ik ook niet hoor, maar het bewijs is er! nimme zeker zalug,.. heb ervan genoten en ik blijf naar de echo kijken steeds. ik hoop ook dat dorianne goed nieuws heeft gehad, we leven mee...en wachten mee
Ja duurt nu wel lang voordat ze komt .... Vindt het vooral gek dat ze wel aanwezig was vanmiddag...ze heeft geen plicht hè tot melding maar vertel dan even snel dat alles goed is. Ik neig nu te denken da iets niet goed is
ja dat heb ik ook lov, maar misschien kon ze niet he, heeft ze geprobeert maar kon ze gewoon niet.. ik hoop dat laatste
grrrr heeft de jongste de lamp van de dochter kapot gemaakt zo'n spoka van de Ikea , dochter haar schoenen vandaag de strikjes uitgetrokken ojee die kids van mij!
haha nimme lekkere deugnieten heb je! met mijn dochter ben ik minder happy op het moment, die heeft al meerder malen gevochten op school..sjucht... nu heeft ze een jochie geschopt en zijn gsm viel uit zijn handen,.. je raad het al kapot dus,.. ik heb daarnet maar even verzekering gebeld, nu afwachten en zien of het gedekt wordt grrrrrrr.. ze is echt temperamentvol, slaat er meteen bovenop als ze gepest wordt..en laat kaas niet van haar brood eten.. nu moet ik wel zeggen dat dat jochie "vieze"bewegingen achter haar had gemaakt,..tja dat zou ik dan ook weer niet toelaten eerlijk gezegd...sjucht..maar dat praat het niet goed!
Als er een reden achter zit zou ik eerlijk het niet volledig afkeuren wat ze heeft gedaan onze oudste is daarin te soft ,dochter ook zoals jullie al wisten en de jongste ojee dar hou ik men hart voor vast die is zoals uw dochter als het op verdedigen
Losje, fijn een echo de 10e! Goed dat je ook even gewacht hebt, heb je meteen duidelijkheid Lov, hoe is het met je zenuwen? Dorianne, hoop zo op goed nieuws! Toeter, wat megaschattig dat duimen Pittige dochter heb jij, maar misschien wel beter dan één die over zich heen laat lopen. Nimme, lief pakje zeg! Lizzie, gewoon door je mond ademen als je de blauwe bus opent, ruik je ook niks En niet te dichtbij onder je neus schenken haha. Liesje, heb jij nou morgen de echo? Vergeet het steeds Mgbk, hoe is het met jou? MamsieM, hoe was je cursus? Hier een enorm drukke dag gehad op werk, ben zooo moe! Lekker bankhangen nu
nee nimme ik keur het ook niet af, maar aan de andere kant heb ik er ginne zin in om steeds te gaan betalen voor dingen die ze stuk maakt. Tis ginne gemakkelijke, ze is erg bijdehand en laat geen spaan heel van andere kinderen als ze haar pijn doen. En ja die rare of vieze dingen mag ze zelfs niet eens toelaten, maar ik krijg het haar niet aan de verstand dat ze eerst naar haar juf moet gaan Ja ik ben het eens met jullie dat het fijn is dat ze van zich afbijten kan, maar ik hou ook mijn hart vast met haar