@liesje: goed verstaanbaar dat je niet constant evenveel aanwezig kunt zijn! hier in België nog niet gehoord over de mazelenuitbraak...
Jeetje in deel 4 zijn jullie ook al weer een eind op dreef. Heb vandaag een erg slechte dag qua misselijkheid en vermoeidheid Ga morgen proberen alles terug te lezen. Sorry voor mijn echo bericht.
Thanks lieverd. Ben ook maar even bij onze vrienden geweest hooguit een uurtje. Hebben hun box gekregen. Maar daarna wilde ik echt naar huis, hang nu beetje op de bank pff
Haha ja dat zeker en op tijd naar bed. Ga normaal rond 0.00 maar dat haal ik niet meer. Ga nu eerder.
Haha ja ben een film half aan het volgen met zoute chips dan is de misselijkheid verder weg haha en als die afgelopen is meteen naar me bedje... Vroeger sliep ik niet voor 0.30 (ging dan om 0.00 naar bed), maar nu ergens tussen 22.30 en 23.00 naar bed. Soms eerder en slaap bijna altijd voor 0.00 nu...
Haha parel waar je hoofd van vol is, loopt de mond van over... Echobericht. Sorry maar echt de meest leuke verspreking. Haha. Hoop niet dat je je beledigd voelt, vond m gewoon geweldig! Rust maar goed uit en zorg goed voor jezelf en de kleine.x
Mgbk, Haha niet eens gezien (blond) Vermoeidheid zal ik maar zeggen Nee hoor kan der de humor van in zien Trusten Lov
Nou dan zal het wel zelfbescherming zijn ofzo maar in het echt hou ik hem alle kanten op maar is ie echt wit...... Ik zie op de foto misschien wel iets maar in het echt niet dat is toch raar? Pfffff jullie maken me nerveus