De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Liesje, ja van Jillz hebben ze ook maar sinds kort hoor appelcider 0.0% vind het een lekker alternatief om af en toen een drankje mee te doen ;)
    Leuk dat je gevoel en het geluid van het hartje op de zelfde plek zaten :D

Losje, die test wouw, hij loopt wel op. Zo'n bloeding kan van alles zijn. Zou me niet te druk maken hoor, al snap ik dat natuurlijk HEEEEEEEEEEEEL goed...
    Goed dat je gaat wachten. Vanaf de 5 weken zou hij 2-3 aan kunnen geven, dus op zijn vroegste zou ik zaterdag testen. Zou eerst even door testen met KV en misschien nog even wat langer wachten met de CB, is wat je eigen gevoel zegt... En ZWANGER ben je zeker!!!

Lov, fijn en leuk dat je dat hebt kunnen regelen.

Nimme, leuk pakje zag hem op FB al langs komen...

Lizzie, ik plas in die kan en dan houd ik mijn neus dicht bij het over gieten in die flessen ;)

Toeter, dat is super schattig :D

Dorianne, oh gelukkig... Zag al die benauwde berichtjes en dan gelukkig jou positieve berichtje.

Sorry rest beetje vergeten.
    Vannacht een rot nacht gehad, ieder uur zat ik recht op dat ik moest werken :$ En toen ik er uit moest lukte het niet. Daardoor de ochtend zwaar misselijk :( Tot overmaat van ramp had ik ook nog een lekkere mail van mijn manager, nog maar 3 dagen werken (4 diensten, eindelijk schiet het op)
    Ook nog afscheid moeten nemen van cliënt waar ik heel graag kwam, heb even in de auto zitten huilen, deed me meer dan verwacht. Kreeg van hen een heel lief knuffeltje voor onze beeb, snik...

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ika grappig hè dat hikken :D
    Parel id ook moeilijk je bouwt toch een band op hè.

Losje en?

3. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    hoi meiden,

ja eda ik begrijp wat je bedoeld met zelf laten betalen, maar het is een gsm, je kan een kind geen 200 euries laten betalen, dat heeft ze ook niet;) ze moet er wel klusjes voor doen dat wel en heb haar zeer zeker toegesproken. Ze slaat ook niet zomaar natuurlijk die jongen stond tegen haar op te rijden en dat heeft ze niet toegelaten dus gaf ze een harde schop en vloog zijn gsm uit zijn handen.

tja gsm op schoolplein vind ik sowieso al knudde maja..

ik leer mijn kids ook aan dat er gevolgen aan zitten, maar ja soms is het een gevolg van de ander al heb ik liever dat ze eerst naar de juf was gegaan, ik denk dat het meer reflex van haar is geweest..ik zou me ook niet laten berijden;)

lov ik heb haar ook geleerd iets terug te doen enzo,..maar dan kom je soms ook oog in oog te staan met dat soort dingen als je ze dat aanleert;)

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    GEEN BLOED.....YEAH!!!!!!

hahahahaha rare dromen gehad....dat ml onze bramenstruik had gesnoeid alle bloemetjes eraf waar dan bramen aan komen, ik was echt heel erg boos....
    Hihihihi gelukkig geen nachtmerrie!

Parel jeetje meid, wat een lieve knuffel, hoe heb je nu geslapen?

5. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Top Losje!!!

6. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Yeah Losje!

7. mgbk

mgbk Niet meer actief

Parel het einde is in zicht! Met alle emoties die erbij komen kijken! Wat lief van die cliënt! Moeilijk hè afscheid nemen...

Losje goed nieuws, ik hou dr van!

Manouk miss is het al gevraagd maar hoe is het met je? Mag ik vragen waar jij ergens in je cyclus jij zit? Ben niet nieuwsgierig hoor...

Fijne dag dames

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #988 Bouwjaar1979, 25 jun 2013
    Laatst bewerkt: 25 jun 2013
    Leuk nimme, (wel heel rood :D).
    Ik wil eigenlijk voor de 20 wk nog niks kopen, maar wie weet.

@toeter, tja ja dochter... beetje van je afbijten is goed, maar ze zal wel metoen leren dat eerst meppen niet altijd het meest tactisch is. Succes met haar :D (terecht natuurlijk dat van dat rotjong z'n foon stuk is...)

@dorianne YEAHHHHHH!! Voel je je geruster nu?

Het komt juist door hem dat ik ben ga twijfelen. Ik: "Wil je het weten?". Hij: "mwa als we t toevallig op de echo zien".
    Maar als leek zie je dat zeer wsl niet. Ik weet niet en zoals hij zegt wil ik t niet het wordt een bewuste wel of niet willen weten

@ika nou gaat lekker op je werk

@parel lief van die client

@losje owhh wat fijn geen bloed!

@wie ik vergeet sorry

Hier: sjagie
    [mopper-modus aan]
    1)Gisteren nog even een gesprek gehad op t werk. Het was eigenlijk meer de mededeling dat er na juni volgend jaar geen financiering meer voor mij is op dit project. Mooi k*t. Ook voor mijn collega was er geen duidelijkheid over een verlenging, dat verbaasde me helemaal.

2)Gisteren na sporten rotgevoel/ wat kramp (kan t slecht omschrijven) in mijn buik. Had ook met fietsen dat als ik over bobbeltjes in de weg fiets dat dat direct doorgestompt werd mijn buik in.Of alsof er een baksteen in mijn buik lag.

3) Sinds gisteravond ook pijn in mijn hiel met lopen. Zo raar het voelt zoals ik het vroeger wel eens een paar keer heb gehad, maar toen werd het bestempeld als groeipijn. Dat lijkt me nu een beetje stug.

4) Straks asap de kapper bellen. Wil mijn haar doneren aan stichting haarwens, die hebben 25 cm nodig, maar ik wil zelf ook wat overhouden. Het komt nu dus t/m mijn taille. Draag het al maanden in een vlecht. Los wordt ik helemaal geschift van en opsteken is te zwaar krijg ik hoofdpijn van. Het moet eraf!

[mopper-modus uit]

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Parel , is heel emo wel mooie knuffel!

Bouwjaar knap van je donatie :)
    Hier aan de rechterkant steken en mopperen mag ;)

Losje goed zo geen bloed!

Hier snel alles op orde leggen en met dl naar de blaaskinè

X

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Fijn Losje, geen bloed!

Bouwjaar, wauw lang haar heb je dan! Wat goed dat je het gaat doneren.

Hier een ziekje jochie thuis dus maar lekker rustig aan doen. Vanavond nog even werken.

11. Parelbloesem

Losje, yeah!
    Ja gelukkig vannacht beter geslapen.

Mgbk ja vind het wel heel moeilijk bij sommige.

Bouwjaar. Meid toch niet fijn als je, je zo voelt. Vandaag geen last van baksteen gevoel?

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Minder erg, gelukkig

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Bouwjaar, hier is fietsen ook niet fijn trouwens. Trekt en doet in mijn buik. Inderdaad ook een beetje baksteengevoel.

14. Parelbloesem

Gelukkig bouwjaar.

Pff ik voel me alleen trouwens wel weer zwaar beroert. Vanmorgen weer over moeten geven. Ben blij vanaf zaterdag thuis te zijn. Gewoon heerlijk relaxt wakker worden en rustig aan doen op de ochtend. Maar we blijven van een positief punt uitgaan, ik ben nog steeds zwanger ;) en dat is gewoon helemaal waar we het voor doen :)

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @parel jammer dat je je zo beroert voelt. Geluukig vanaf zaterdag er niet meer verplicht uit!

Ik heb morgen vrij, kijk ik ook naar uit.

16. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @losje: goed nieuws, geen bloed!!!

@toeter: ja, eigenlijk wel stom dat jonge kinderen met hun gsm op de speelplaats mogen...

@parel: de laatste loodjes en dan verlost van je ambetante collega!!

hier werken tot 19u en dan misschien toch nog voor de laatste keer naar de sport... afh van hoe ik me voel

17. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Onderweg naar de termijn echo, doe het een beetje in mijn broek...

18. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Oooo liesje *duim duim duim* succes meid!

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Succes liesje!

20. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hmm net weer beetje roze....:(
    Ik ga vandaag op de bank liggen onder een deken voor de tv!

Hahahahaha de jongste helemaal blij. ...net knakworsten gegeten op de vroege morgen omdat mama trek in iets lekkers had;)
    Nu achteraf vond ik het niet zo...:p

Bouwjaar ik hoop dat je vandaag een betere dag heb!

Deel Deze Pagina