De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #1001 Bouwjaar1979, 25 jun 2013
    Laatst bewerkt: 25 jun 2013
    :D:D

Ik moet zeggen dat mijn vreetbuien wat lijken af te nemen.
    Sta dagelijks op de weegschaal en de toename in de afgelopen 3 mnd ben ik ook niet blij mee. Eigen schuld, dikke bult (vet op m'n buik).

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahahaha nou wat ik nu heb had ik niet bij me andere zwangerschappen hoor...het lijkt wel een obsessie dat eten:$
    Pfffff ik hoop dat het snel weer verdwijnt dat vreten:p

Nou die knakworsten zijn niet helemaal lekker gevallen...pff..blurb
    (Eigen schuld dikke bult. ...die mosterd was waarschijnlijk een beetje overdreven;))

3. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Haha Losje knakworsten zijn vet ;) op de vroege morgen vind je maag dat niet leuk Hahahahhahahaha. Ach ja soms heb ik ogen die meer honger hebben dan mijn maag ook irritant.

Misselijkheid is nu over aan het gaat maar wel druk op mijn borst. Komt goed. Nog een cliënt van 30 en een van 50 min en dan ben ik weer klaar.

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    O jee parel, wat is die druk op je borst dan?
    Ik weet het dat het niet echt een goed idee was op de vroege morgen, ik had beter een cracker kunnen eten...
    Succes nog even meid, bijna klaar!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar wat jij nu zegt over tegen haar aanrijden heeft ze goed gehandeld ! Dat hoort een jongen niet te doen.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Losje yes!

Bouwjaar wat goed van je donatie zeg!
    Maar betekent het dan dat er geen werk voor je is dat je ontslagen wordt of wat?

Mamsie beterschap met je zoontje

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik denk aan je!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bleeeeh vandaag voel ik me niet lekker....misselijk en honger maar geen zin om te eten...

Hartstikke moe.....pfff de kwaaltjes slaan in als een bom

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #1009 Bouwjaar1979, 25 jun 2013
    Laatst bewerkt: 25 jun 2013
    Nou als er geen ander project is, dan krijg ik dus geen nieuw contract. Dus niet ontslagen maar wel zonder werk :(

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Niet leuk Bouwjaar! Die onzekerheid.....

Lov, tja die kwaaltjes.... Maar geen kwaaltjes hebben lijkt me ook niet prettig. Zou ik alleen maar gaan twijfelen of alles goed zit.

Liesje, spannend!

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Sorry hoor, aaargh ik was al sjagerijnig vandaag en nu nog meer. :x:x

Vriend wil weer tijd steken in het informeren naar een nieuw project in huis: kastenwand in de slaapkamer. Echt werkelijk maak toch eens een keer wat af. Heb t al gezegd van t weekend en zojuist weer.
    Teneerste we hebben t pad/terras al laten doen, dat was een grote uitgave.

1) Vervolgens begonnen met t kliko-hok, 2 maanden uitzoeken waar t hout te halen. Hout ligt nu in schuur klaar. Moest vh weekend al bijna bietsen of hij een start wilde maken maar is nog bij lange na niet af.
    3) hij heeft al veel tijd gestoken in t uitzoeken van tuinverlichting. Dit is verder bij een plan gebleven
    4) Nu die kastenwand. Ja ik wil alleen informeren..
    Er komen nog best wat uitgaven aan ivm kindje, die kamer moet nog leeg. Hij moet zijn buro nog leegruimen en weghalen. Het is ook nog puzzelen waar we alles laten want het plan dat we hadden betekend eigenlijk dat er geen plek meer is voor de katten in de kattenkamer.
    De kinderkamer moeten dus toch nog wat opknappen.

Er zijn dus voldoende anderen (mi belangrijkere) dingen waar hij zijn tijd in kan steken. Om te beginnen: maak dat kliko-hok af!!
    Daarbij moet je qua uitgaven toch ook keuzes maken. Waarom nu tijd steken in project 3 als we dit misschien pas volgend jaar gaan doen:(

Nogmaals sorry voor m'n gemopper.

Schiet me net te binnen dat t ook wel eens door de hormonen kan komen

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Liesje kom maar gauw op met mooi echo nieuws, heb behoefte aan wat positiviteit

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd niet handig van hem om overal tegelijk te beginnen.... Maak dam eerst die klikohoek af.

Mamsie nee is ook zo kwaaltjes wil je hebben .... Maar had gewoon ee klaagmodus hahahaha.
    Probeer ik net even te slapen met een 2 jarige en diego op tv....nou lukt niet dus

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Bouwjaar, lekker dan zo'n kerel..... Pffff....

Lov, klagen mag hoor!

Hier kleine man echt ziek. Net 39,2, arm jochie....

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ach germ mamsie.......:(
    Maar koorts is wel een teken dat het lichaam vecht....dan is het einde wel in zicht he

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja! Ach met zijn knuffel en een speen op de bank doet ook wonderen ;)

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Beterschap voor je zoon, mamsie

18. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Mamsie beterschap ik hoop dat ie zoch snel weer beter voelt!
    Bouwjaar ja das niet handig aan zoveel dingen tegelijk beginnen, maar is wel herkenbaar want die van mij denkt ook dat ie alles tegelijk kan;)

Hier ook een beetje een baaldag, moe tegen misselijk aan;)
    En net die documentaire gekeken van "de nachtvlinder" nou ik heb liggen janken als een klein kind!

19. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    ja, soms kan je echt zin hebben in iets en achteraf zeggen: van eigenlijk was het niet echt eens lekker... balen!

@bouwjaar: zou nooit zo lang mijn haar kunnen houden!!! knap dat je het dan wel kan doneren
    mijn man is net hetzelfde: zou aan 3 dingen tegelijk beginnen, maar dan niets afwerken.. hatelijk
    laatste tijd ook wat ruzie rond gemaakt omdat ik tegen hem zei: normaal gezien ging ons kindje er nu al bijna zijn en kijk: niets is klaar, best dat het mis is gegaan, want je bent er volledig niet klaar voor en niet gemotiveerd... hij snapt wel wat ik bedoel, maar er verandert niets aan zijn gedrag...

@mamsie: zielig van je zoontje....

20. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    waarover gaat de 'nachtvlinder'?

Deel Deze Pagina