De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Over een meisje van 25 wat dodelijk ziek is en haar zelf voor haar 26e verjaardag euthanasie cadeau geeft.....
    De laatste dagen van haar leven.....

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bah nee kam ik niet kijken nu

3. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nee had ik beter ook niet kunnen doen, maar iedereen had het er over, tja nu ben ik emo en misselijk ervan.....;)

4. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hey meiden,

Weer even een teken van leven :)
    Hier gaat het goed. Eindelijk weer een korte cyclus te pakken (29 dagen) waarvan vandaag eisprong. Ik ga er deze ronde relaxter mee om. Gister een dikke smiley op de clearblue ovulatie en 's avonds de beurt van mijn leven gehad ;) Ons nieuwe bed even goed ingewijd met activiteiten die niet hadden misstaan in een film ;) Ik heb er een goed gevoel over en denk zelfs dat ik het bij deze keer laat. Vrijdag en zaterdag hebben we ook gesekst. Gister voelde zo goed, dat ik eigenlijk geen zin heb er vanavond een moetje van te maken. Bovendien ben ik nu al 2 keer zwanger geworden met alleen de dag van de piek seks. En afgelopen rondes heb ik en op de dag van de piek en de dag er na seks gehad zonder succes. Strategie hè meiden :) Nu dus 2 weken op het wachtbankje.

@losje Ik duim keihard voor je dat het goed blijft gaan meis. Ik had bij m'n 2e zwangerschap ook veel last van innestelingsbloeding. Zo lang je er geen krampen bij krijgt kan het heel goed daar van zijn. Laat het maar snel 10 juli zijn! Gaan we voor jou voor een mooie echo en voor mij voor een positieve test :)

@Dorianne Wat fijn dat je echo goed was! Bijzonder zo'n lange innesteling.

@liesje Ik kom vandaag nog even spieken voor je termijnecho.

@ mede-egg-striders Hopelijk met jullie ook alles goed! Sorry dat ik even minder op het forum ben voor de moral support, maar ik merk echt dat het even goed is zo. Ik was er te veel mee bezig.

Ik hou jullie op de hoogte meiden! Fijn om ook via FB beelden uit jullie leventjes voorbij te zien komen!

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Gelukkig is ie niet de enige die in 7 sloten tegelijk loopt ;)
    @eda ik mis ook wel een beetje motivatie van vriend hoor. Het maakt nm ook allemaal niet zoveel uit qua meubels en spullen. Beetje jammer. Maar voor mij is het hele kindjes gebeuren al abstract dus ja voor vriend nog veel meer.

@nachtvlinder: ik had t ergens gelezen. Bizar he

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Net ook een filmpje gekeken over een moeder met 4 kleine kinderen. Ze overlijdt aan kanker.....
    Pachtig gefilmd maar met al die hormonen mag ik wel een nieuwe doos tissues halen nu.

7. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    amai, zo'n heftig verhaal, zou het ook niet droog kunnen houden...

en wetende dat ze in België ervan spreken om de euthanasiewet te verbreden zodat het ook bij kinderen toepasbaar zou zijn...

8. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hey meiden,

Even een teken van leven van mij. Hier gaat alles goed. Ik heb eindelijk weer een kortere cyclus (29 dagen) te pakken, waarvan vandaag m'n eisprong.

Gistermiddag een dikke smiley op de CB digital en 's avonds de beurt van m'n leven gehad...had niet misstaan in een goede 18+ film ;) Het voelde zo goed dat ik eigenlijk niet fijn voelt er vanavond nog een 'moetje' tegenaan te gooien. Ik denk dat ik het deze ronde dus even bij deze keer laat. We hebben vrijdag en zaterdag ook gesekst. Dus hier moeten we het deze ronde maar even mee doen. Bovendien bedacht ik me dat ik al 2 keer zwanger ben geworden van alleen op de dag van de piek seks, terwijl we het de afgelopen 2 rondes onsuccesvol op die dag en de dag van de eisprong hebben gedaan. Change of plans dus. Heuze strategie meiden ;) Nu dus 2 weken op het wachtbankje.

@Dorianne Wat fijn dat je echo goed was! Bijzonder zo'n lange innesteling.

@losje Ik duim keihard voor je dat alles goed mag blijven gaan. Kan me voorstellen dat je onzeker wordt van het bloedverlies. Ik had er bij de 2e zwangerschap ook veel last van. Op een gegeven moment kreeg ik er krampen bij en toen werd het wel foute boel, maar voor die tijd zei de verloskundige ook dat het prima van innesteling kan zijn. Dat het maar snel 10 juli mag zijn. Dan heb jij hopelijk een super goede echo en ik een mooie positieve test :)

@mede-egg-striders Hopelijk met jullie ook alles goed meiden. Sorry dat ik het wat laat afweten met moral support op het forum, maar de afstand doet me voor nu even goed. Ik was er te veel mee bezig.

@liesje Hopelijk heb je een mooie echo vandaag!

Ik kom blijf af en toe spieken meiden en hoop jullie snel mooie ontwikkelingen te mogen melden. Fijn in ieder geval om ook via FB af en toe beelden van jullie leventjes voorbij te zien komen.

Dikke kus!

M'n bericht lijkt niet geplaatst te worden, dus alvast excuses als het er nu een paar keer op komt.

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    He die Dido!
    Fijn dat het goed gaat.
    Dus je hebt tegenwoordig een ander beroep? Schijnt goed te verdienen hoor, in zo'n film spelen :D

Het worden weer spannende wachtweken meid!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha mamsie :D
    Fijn dat het beter met je gaat dido! Op naar een mooie test over 2 weken.

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Liesjeeeee ,leuk echo ,zal een tenalady meegeven ;)

Mamsie ,beterschap voor je zoontje ,de onze is ook niet echt in zijn nopjes slaapt weer 2 namiddagen terwijl hij dat niet meer deed.

Dido ,woeiiiiii hihi dan hebben we idem gedaan gisteren ,na het bloeden geen zin meer gehad maar gisteren was very much fun :D

Bouwjaar ,zal de mijne mee opsturen naar doe-het-zelf-maar-begin-er-niet-aan-land ,vroeg iets op te meten een plank (moeilijk ;)) om daar toiltergrief op te zetten in een grote kast en die bovenkant wordt niet benut.
    Hij is nu aan het gamen....achja zucht...

12 weken vandaag YES :)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeh nimme!

13. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dido hahahahahaha nou moet het wel goed komen toch over twee weken:D
    Nimme jeeeehhhh 12 weken!!!!!:)
    Liesje joehoe waar ben je?

Hier me verwijsbriefje opgehaald bij vk:)
    Gaan twee lange weken worden:p
    Wel nog even een kv doen morgen!

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @nimmme fijn zeg

Gadverdamme zeg ik dacht dat ik niet nog sjagier kon worden vandaag, maar het het is gelukt.
    Net een overleg gehad, e.e.a. voor uitgezocht, nou dat had dus allemaal niet gehoeven k*tzooi. 1,5 uur voor jan l*l bij gezeten. Maar goed een beslissing nemen is blijkbaar belangrijker dan naar kwaliteit kijken. Ik wilde al naar huis maar over een uur nog een ander overleg.

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Geen topdag maar een tobdag dus Bouwjaar! Niet leuk!

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    ♥♥ NOD♥♥Februari
    Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013 ♥
    Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 ♥
    Jaydee (23 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013 ♥

♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013
    MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 02-12-2013 ♥

♥♥ NOD ♥♥ April 2013
    JoyofLiving (26 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 13-12-2013
    Nimme (32 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 09-01-2014
    Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014
    MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 07-01-2014

♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013
    Toeter (34 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-01-2014
    Lies1988 (24 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 11-01-2014
    Liesje1975 (38 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014
    MamaAnnelies (22 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 19-02-2014
    Parel (25 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 26-01-2014
    Dorianne (31 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-02-2014

♥♥ NOD ♥♥ Juni 2013
    Lov23 (29 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 13-02-2014
    Lizzie (27 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 16-02-2014
    Losje (33 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 28-02-2014

♥♥ NOD ♥♥ Juli 2013
    Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 3e ronde, 10 juli
    MGBK (29 jaar), 1e kindje, 4e ronde, ?
    ChantallCindy (23 jaar), 1e kindje, 4e ronde, ?
    ManoukS (21 jaar), 1e kindje, 5e ronde, ?

Even de nod van dido ingevuld. Hopelijk goed nieuws!
    @mgbk bij jou stond 6 juli maar daar heb ik maar een vraagteken geplaatst, oke?

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ja :x:x:(

@liesje.... ik wil leuk nieuws! Please, please ...ik hoop dat je leuk nieuws komt brengen

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

En hoe is het met cc eigenlijk?

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Zit hier met een slapende kind in mijn armen. Gelukkig lag de ipad naast me....

Ben ook benieuwd naar Liesje!

20. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @nimme: yoepie 12 weken is toch een mijlpaal hé

@dido: fijn dat je je zo goed voelt en we wachten vol spanning 2 weken af hé!!!

Deel Deze Pagina