LIESJE!!!! Dit schreef je al om kwart voor 10! Hopelijk heb je nog geen tijd gehad wat te melden, maar ik begin me ook wel wat zorgen te maken Dames met echo's voortaan verplicht aangeven binnen wat voor termijn we bericht mogen wachten.
Losje, denk door het overgeven, dat er dan veel druk op komt Mamsie, beterschap voor de kleine... Bouwjaar, lekker dan... Niet leuk zo'n baaldag. En geen sorry, iedereen heeft een of meerdere mopperdag(en) Lov, geniet er maar van je kwaaltjes Dido, haha hoop dat die 18+ film zijn vruchten afwerpt Nimme, 12 weken, super!! Liesje, waar blijf je? Nachtvlinder Ik heb tranen met tuiten gehuild net, zelfs manlief had vochtige oogjes. Echt heel veel respect voor haar en haar laatste dagen!! Holland Doc - Dokument: Nachtvlinder, de laatste dagen van Priscilla Ik voel me gelukkig al beter, zo wel even een uurtje slapen voor het eten, heb het nu echt giga nodig...
Hier ook veel slaap nodig en heb bewondering voor de mensen die nog werken en zwanger zijn zou het niet overleven denk ik !
Losje, die documentaire lijkt me wel heel aangrijpend. Misschien ga ik die ook wel kijken, zal ook wel janken worden! Wat stom van die veeg roze joh Lekker onder een dekentje gelegen vandaag? Bouwjaar, wat een rotdag voor jou Mijn man heeft ook steeds allerlei ideeen en maakt vooral de klussen af die hij leuk vindt. Andere klussen (plinten plakken op zolder) blijven dus ook liggen... Hij is wel meer geinteresseerd in de meubeltjes voor de kamer enzo, maar toch weer op een heel ander niveau dan ik. Waar ik me dan weer echt aan erger is het volgende. Ik wil graag een pretecho ergens rond de 15 weken. Mijn man vindt dat wel prima, maar voor hem hoeft dat niet zo. Hij vindt dat ik dan maar met mijn moeder moet gaan Zo is voor mij ook de lol er wel een beetje vanaf. Hoe kan hij nou niet zijn kindje willen zien? Zegt ie dat ie het toch op de foto's wel ziet die ik dan mee krijg:x Dido, klinkt alsof jullie het leuk hebben gehad Fijn zo'n kortere cyclus en nu 2 lange weken wachten. Ik duim voor je!!! MamsieM, beterschap voor je zoontje! Nimme, mooie mijlpaal Liesje, duim voor je dat je een hele mooie echo hebt gehad! Lov, lekkere kwaaltjes dus Ben echt even helemaal klaar met werken, ben toe aan vakantie! Nog 2 dagen werken (morgen en vrijdag), maar het lijkt wel eindeloos te duren... Ben ook zo verschrikkelijk moe, zou ook wel overdag even op bed willen liggen
Ja moet de middag echt gaan liggen. En ik werk maar halve dagen. Alleen vrijdag ochtend en avond . Dan moet ik zeker gaan liggen. Dames die voor mvm piesen en het vinden stinken. Mijn vriendin spoot eerst luchtverfrisser in het toilet hok voor ze ging plassen zodat ze die flessen niet rook.
@lies owh dat hij niet mee wil naar de pretecho is ook niet leuk Als we dat gaan doen wil ik t bij een praktijk doen waar je in de avond terecht kan, anders moet hij er weer vrij voor nemen. Ik wil ook vakantie... nog 67 nachtjes slapen Nou ik ben ook wel klaar met vandaag. Ennuh jij hebt 3 koters rondlopen, dat is toch ook hard werken Ik kan als ik thuis kom lekker in bad of in bed gaan liggen. Jij hebt dan 3 mini's die iets van je willen
Lies nee dat is niet leuk nee:x Liesje joehoe??? Hier weer oud bloed ofzo.....pffff Morgen weer een test...worden jullie al gek van me
@vakantie ik kan niet wachten tot 4 juli....dan hebben de meiden 6 weken vrij, hoef ik niet te haasten in de ochtend! O ja en als het goed is word dan het weer ook beter!!!!!
Losje en Bouwjaar, nee ik vind het ook echt niet leuk. Zal nog eens zeggen dat het ook gewoon in de avond kan en dat hij niet vrij hoeft te nemen. Ik vertelde het ook op een moment dat hij aan het klussen was, misscien niet het juiste moment? Mannen Losje, tuurlijk worden we niet gek van je! Is toch ook vet kut dat je nu weer oud bloed verliest? En lekker morgen een test doen en ik hoop echt op een knaller voor je! Fijn dat je meiden bijna vakantie hebben Hopelijk wordt het weer inderdaad beter, ze zeggen vanaf volgende week al! Bouwjaar, dat duurt nog even dan jouw vakantie
Hahaha!!! Ik dacht ik laat jullie lekker even wat in spanning De echo was echt super! Alles ziet er tot zover goed uit, kleine lag eerst lekker stil te slapen maar nadat alle afmetingen enzo genomen waren werd ie toch wakker, al dat geduw ook! Heb een mooi fotootje met een zwaaiend babietje. Ben daarna nog even verder wezen kijken in het winkelcentrum daar voor mijn zoontje zijn eerste schoentjes en we zijn eindelijk geslaagd. Ik ga vanavond even bij lezen meiden, moet nu nog even de afwas machine en de was machine vullen en dan maar even strijken... Bah.
@liesje hèhè Jij een beetje lekker sjoppen en wij hier een spanning zitten :x Gefeliciteerd met je goede echo
@ liesje...wat super fijn! K heb een slechte dag, was toch best zwaar op het werk. Lichamelijk en psychisch. Heb nu ook pijn in de buik en meer bloedverlies, wat ik eerst niet had. Nu lekker douchen, potje janken en op de bank helemaal niks!
Liesje, super zo'n mooie echo... Nimme, ik ben het met bouwjaar eens, jij hebt met 3 koters een full time JOB!! Lies, he snel vakantie, lastig als je niet kan gaan liggen. Pffff zo douchen en naar de kapper bij mijn ouders. Ben nog heel moe, is vandaag erger dan andere dagen...
@losje: gewoon heel vervelend dat bloed.... maar morgen een mooie test als bevestiging hopelijk hé!!! @liesje1975: super dat alles goed was @bouwjaar: je hebt idd maar een k*tdag achter de rug pfff, morgen kan niet anders dan beter zijn toch? werk: ja, scheelt wel dat ik geen kinderen heb, nu werk ik quasi fulltime tot begin september, het zullen lange lastige weken worden. Neem alleen maandag en dinsdag 8 en 9 juli vrij en dan dinsdag 30 juli vrij denk ik en voor de rest weken van 6 dagen op 7 (gelukkig niet altijd volle dagen, maar ook halve dagen tussen). Vakantie nog niet geboekt, want is te zien hoe ik ben na al mijn vervangingen... lijkt nog ver weg alleszins.
Birds sterkte meid *niet leuk*..... Parel heb met je te doen hoor....niet leuk dat je zo moe bent....weer even een dikke knuffel van mij! Hier heerlijk andijviestamppot gegeten... Kids weer lekker schoon en naar bed, ze hadden nog even buiten gespeeld.....ze waren helemaal zwart Zelf ook weer fris en fruitig.