Losje, fijn dat je vertrouwen in de zwangerschap groeit. Mamsie, he balen zo'n korte nacht...!! Toeter, pff klinkt nog zo ver weg, morgen om 15.10 pas Maar ben ook wel heel zenuwachtig Liesje, succes op je werk, is niet fijn als je moe en misselijk bent Bouwjaar, pff die tandarts vind ik ook nooit iets. Idd geniet van de kleine dingen Zoals dat stoplicht MMvnDJ, super meid, een mijlpaal bereikt Zo ik ga mijn vent nu echt uit bed slaan joh. Ik ben de halve nacht door hem wakker gehouden want hij kan niet slapen, hij sliep pas rond 3 of 4 uur en door zijn gewoel en gestamp ben ik dus echt ieder uur wakker geweest. En ben al sinds 2 uur klaar wakker op mijn vrije dag, maar meneer komt er niet uit want hij heeft slecht geslapen. Zegt me al 2 uur dat hij zo komt, nu ben ik het ff zat hahaha... Hoezo hormoonmonster
Ja de vorige keer mocht ik ook eerder, maar ik moet na mijn werk er heen, dus ja dan word het helaas later... Vanaf volgende week kan het alleen nog maar in de avond ivm werk man enne VK heeft meest de avond tijd Zo man is uit bed, hij vond me niet zo lief
Parel, hormoonmonster haha Ik zou hetzelfde gedaan hebben, hij jou uit je slaap houden, jij hem eruit schoppen 15.10 uur is inderdaad wel laat op de dag, zit je toch de hele tijd in de zenuwen.. Bouwjaar, gelukkig de tandarts weer overleefd Groene stoplichten, ik hou ervan! MamavanDJ, mooie mijlpaal Die van mij is a.s. zaterdag
T zegt niks, maar is toch wel een fijne mijlpaal! Lov en Parel, morgen echo!! Parel, 'gelukkig' mag je eerst werken, leid je aandacht hopelijk wat af! Lov, fijn dat jij vroeg mag. Morgen weer werken, dus lees jullie nieuws denk 's avonds pas. Parel, vrijdag laatste werkdag?? Wat is dat snel gegaan! Wat moet dat een superheerlijk gevoel geven! En ze zeggen dat het volgende week weer mooi weer wordt, yeah!! Nu schijnt het zonnetje hier ook, maar zit echt kou te lijen hier binnen met m'n tshirtje aan! Ik ga even de was ophangen en dan even een boodschapje doen met de jongste!
Ik dans mee voor mamavandj....YEAH! ooooo spannend twee echo's morgen!!!!! Hier zit ik bij me schoonouders, moeilijk om me mond te houden maar doe het wel, ze waren vorige keer zo verdrietig.... Zometeen naar zwemmen kijken van de oudste, daarna naar de speeltuin met de kids! Fijne dag allemaal!!!!
Lies, ja dan kan ik echt een hormoonmonster zijn Maar hij is eruit en vrolijk, dus komt goed Losje, knap dat je niks zegt, maar wel fijn ze even te behoeden, stel dat. Hoop dat je het snel mag vertellen. MamavanDJ, ja morgen vroeg nog en vrijdag nog een dubbele dienst en dan ben ik klaar met werken. Zag idd de weersverwachtingen, ben blij dat ik dan thuis ben Morgen moet ik eigenlijk om 14.30 de kinders ophalen van school. Mijn lief zusje gaat ze nu dus ophalen (handig dat de moeder van de kinders mijn zusje ook goed kent, want als ik niet kon voor de avond en mijn zusje wel paste zij op hen) en dan neem ik het na de echo over, dus kan wel laten weten hoe het is gegaan, maar de echo kan ik pas op de avond ik mijn map zetten.
@lov en parel nou spannend morgen hopelijk "gewoon" goed nieuws @losje drm had ik mn pa ook niks verteld tot dat we wisten of t oke was Zo inmiddels de klimop bij gesnoeid en eten eten voor vanavond in elkaar gezet. Zo ff wat eten. En dan maar ff de stad in. En dan 13.15 naar de kapper. Ik wil t er graag af want ik irriteer me dood maar vind t ook wel een beetje eng als in 1x die vlecht eraf geknipt wordt
Gaaf hoor Bouwjaar dat je dat doet! Wel een voor en na foto graag!! Leuke foto! Parel, mooi opgelost zo met je oppaskinders! Net even boodschapjes gedaan, regendruppels...blegh.... Straks de oudste uit school halen en dan vanmiddag even bij een vriendin op bezoek.
Gelukkig kan ik veel regelen met me zusje , moet alleen ff de sleutel morgen afgeven bij zusje zodat ze met de kinderen binnen kan. Zij woont 2 straten achter hen en is 5 min lopen van school Als mijn zusje niet kan gaat mijn moeder altijd (of ja als het nodig is) ook die kennen ze na bijna 9 jaar heel goed en zijn ze vertrouwd mee. Heb ooit weg gemoeten voor iets, met oppas moeder afgesproken kindjes alleen thuis te laten zijn ze zonder toestemming popcorn gaan maken en vlam in de pan. Had gelukkig thuis en mobiel van mijn moeder achter gelaten, dus mijn vader en moeder zijn in de auto gesprongen en er heen gereden toen de oudste huilend opbelde. Mijn moeder is heel rustig gebleven en wel uitgelegd dat het echt levens gevaarlijk was wat ze hadden gedaan. Toen ik terug kwam waren de kindjes al rustiger maar wel verdrietig dat ze niet naar me geluisterd hadden. Is nu maandje of 4 geleden. Dus nu gaat mijn moeder of zusje er zitten als er iets tussen komt.
@bouwjaar: tandarts is niet leuk maar moet nu eenmaal gebeuren... @mamsie: ah een muis, is wel verschieten, hopelijk zit je niet met een nestje @birds: hopelijk voel je je beter vandaag @mamavandj: proficiat met de mijlpaal vandaag @parel: amail wel verschieten zo bijna brand in huis... gelukkig niets gebeurd @lies1988: lastig de vermoeidheid en misselijkheid (kan alleen van het eerste meespreken, hopelijk wordt het tweede snel beter!) @losje: hopelijk geen bloed meer als ik iemand vergeten ben: sorry!!!! deze namiddag komt er nog een vriendin langs en gaan we naar de doctoraatsverdediging van een ander vriendin, probeer vanavond nog eens te passeren
Mamavandj...k werk 30 uur in de kinderopvang. Het gaat opzich wel maar heb wel last van rugpijn. Bloeden is weer minder, met tillen voel ik mijn buik wel maar niet pijn. Maandag en donderdag vrij dus kan morgen weer bijtanken. Gelukkig heb ik hele lieve collega's die mij de rust geven als het even niet gaat en mij dingen uit de handen nemen. Gefeliciteerd met de 12 weken!! Mijn humeur is van vandaag gelukkig ook beter! Bouwjaar...moet ook weer naar tandarts maar heb er echt geen zin in. Binnenkort weer eens een afspraak maken... Parel.. ik had laatst ook vuur in de pan.. schrok me rot...kan me voorstellen dat je kids overstuur waren. Losje...hoeveel testen heb je al gedaan haha? Maar goed dat die van de kv 5 euro kosten voor 2. Heb je nog bloedverlies? Ik moet vandaag werken tot half 7, 7 uur thuis. ..zooo blij met mn vriend! K kan wel koken naar vind het echt niet leuk dus hij kookt altijd. Maarja ben ook altijd later als hem thuis. Smaakt ook 100x beter dan als ik kook.
Oud genoeg om zich beter te gedragen, maar pubers. Tweeling van 12 jaar (jongen en meisje) en hun oudere zus van 13 jaar Eda, druk dagje voor je... Ja ze hebben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel geluk gehad dat er een vriendinnetje van de oudste was die meteen de deksel op de pan heeft gegooid. Birds, ja ze waren toen flink overstuur. Ze mogen van moeders ook niks meer met open vuur maken. Oven kunnen ze prima en gaat goed, dat mag als ik of mama er is, maar met pannen mag alleen als ik of mama dat stukje voor ze doen. Lief dat je vriend altijd kookt, wij hadden afspraak wie het eerst thuis is kookt, maar ja mijn man heeft heel lang in de WW gezeten en ik ga nu de WW in om na de WW niet meer te werken Hij maakt alleen wel biefstuk en pannenkoeken, want dat kan ik beide echt niet, is rampzalig!! Alleen biefstuk mag de komende maanden niet meer, mag hij eind januari voor me maken
Lief parel van je moeder en zus dat ze bijspringen! Birds nee gelukkig geen bloedverlies, heel af en toe nog bruine afscheiding. Ja heb wel een paar testjes gedaan...kijken of ie donkerder werd ivm het vele bloedverlies donderdag t/m zaterdag. Hahahaha ik kook ook bijna nooit, ik vind het echt verschrikkelijk, dus ml kookt hier in huis of me beste vriendinnetje! Eda veel plezier vanmiddag! Bouwjaar hoe is het nu, was je nou al naar de kapper geweest (sorry hoofd zeef) Hier dus af en toe bruine afscheiding, en nu echt last van me rug...AUW...maar dat weten we dat dat een erge kwaal gaat worden! Helaas wel vanavond nog even werken...nu even een paar uurtjes op de bank me rug rust geven!
Ohh je hebt al van die pubers die veel beter moeten weten en stront eigenwijs zijn en denken dat ze alles beter weten hhahaha. Wat vinden ze ervan dat ze een broertje of zusje krijgen? Of weten ze het nog niet?