De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Jaa dan zou ik ook testen. Maar goed dat het nu bruine afscheiding is...kan dat nog van het innestellen zijn? En anders maken we er maar van dat de beeb goed je baarnoeder schoon aan t maken is want met veel troep on je heen kan je ook niet fijn groeien...zit zo in de weg haha

2. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Haha zijn mijn oppas kinderen ;)
    Maar ze vinden het wel leuk dat hun oppas zwanger is, want dan kunnen de deugenieten straks op mijn kindje passen.

3. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Gelukkig krijg ik met 6w5d een echo om te kijken of het goed is!
    Ja laten we het daar maar op houden, lekker in een schoon bedje groot groeien!

4. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ohhh sorry...weet je in ieder geval wel wat je te wachten staat met die leeftijd haha

Idd.. zal wel meisje worden dan, jongens vinden rotzooi meestal niet zo erg haha.

Mijn pauze is weer voorbij dus tot vanavond dames!

5. Parelbloesem

Haha of het is gewoon oud bloed van het bloeden wat je hebt gedaan ;) Komt goed!!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja op die leeftijd moet je dat wel kunnen hè....
    Maar je moet wel solliciteren hè parel in de ww. Dan maar hopen dat je nergens wordt aangenomen hahahaha...scheelt dat je zwanger bent ;)

Ik kook ook niet veel...mijn man kan het veel te goed hahah

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bruinbloed is oud bloed....ook niet vreemd dat je dit nu hebt want je hebt tenslotte gewoon bloed verloren, zou me daar niet zo druk over maken losje.....voor zover je dat kan natuurlijk ;)

8. Parelbloesem

Haha is niet erg. Ja heb ze mee gemaakt van 3, 3 en 4 jaar (toen zaten ze op de kinderopvang) en nu worden ze al weer 13, 13 (in februari) en 14 (in november) Na de kinderopvang ben ik prive op ze gaan passen en vervolgens als gastouder :D

Kan alles met de deugenieten en hun problemen leggen ze mij ook voor, niet aan mama. Maar ze halen dus ook gigantische streken uit.

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Zo. Na de kapper zit t altijd een beetje vaag.

Foto met de frontcamera gemaakt (via de spiegel) dus bagger kwaliteit. Maar ach t gaat om een idee te geven.

10. Parelbloesem

Ik had de WW gebeld en moet me meteen ziekmelden ivm mijn burn-out, dus dan heb ik geen sollicitatie plicht. En idd met mijn zwangerschap word ik nergens aangenomen, is heel makkelijk, ja ik wil heel graag werken maar in januari moet ik wel bevallen. Ja mevrouw helaas kunnen we u niet aannemen :p Nee geintje, WW zelf zegt al meteen, we willen geen risico's lopen, je moet een goede zwangerschap hebben en geen miskraam krijgen omdat u moet stressen ;) En ik krijg omdat ik niet zo lang fulltime heb gewerkt maar 7 maanden WW, maar omdat ik beval 10 weken na het eindigen van mijn WW krijg ik dus nog 4 maanden zwangerschapsverlof.

11. Parelbloesem

Wow een heel steun er af. Is wel leuk deze lengte :D

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ja dit is weer lekker, er is 25 cm van de achterkant. Dat lange werd zoooo irritant

13. Parelbloesem

Wow dat is wel een heel stuk idd...
    Haha ja als het lang word kun je er uiteindelijk ook niet veel meer mee he.

14. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Leuk Bouwjaar! Het lijkt ook donkerder of komt dat door de foto?

Parel, fijn dat je nog maar heeeel even hoeft te werken!
    Leuk zo'n band met je oppaskinderen:) Die streken horen er ook wel een beetje bij, hoewel vlam in de pan wel heel extreem is.

Birds, fijn dat je je vandaag beter voelt:)

Losje, dat bruine bloed is inderdaad wel logisch. Na dit bruine bloed gaat het gewoon stoppen, ik voel het;)

15. Parelbloesem

Liesje, idd streken horen erbij, maar soms kan ik ze wel eens wat hoor pff...

Ja nog maar heel even, gelukkig, want ze zijn al weer aan het kl*te. Ze weten van mijn ochtend misselijkheid en dat opstarten moeite kost en nu moet juist ik morgen om half 8 bij iemand zijn wegens dat hij het vliegtuig moet halen, terwijl hij al die tijd bij verpleegkundige heeft gestaan!! En daar bellen ze mij voor op mijn vrije dag, ben weer lekker pissig...

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @parel... ze zijn je energie die t kost om pissig te zijn niet waard. Adem in adem uit, nog even..
    Irritant die steken, ik heb ze vnl als ik wild omdraai in bed. Mijn baksteen-gevoel is ook weer voorbij

Zo net de lasagne met spinazie en garnalen in elkaar gezet, dan hoeft morgen vriend alleen maar de oven aan te zetten en t erin te schuiven.

Vanavond 'de eetdate'. Met vriendinnen van de middelbare school eten we 1x per maand bij iemand en qua mannen mag aleen de heer des huises aanwezig zijn. (die ook wel eens vlucht). We zijn met 6 maar jammer genoeg lukt t lang niet altijd dat iedereen erbij is. Nu net 1 bevallen, een is nu 33 weken maar die moet een uur auto rijden maar dat gaat eigenlijk niet lekker meer omdat t kindje vrij groot is, een ander is nu 38 weken maar die komt nog. Tja als ik t zo opsom denk ik wel... Ik had ook in dat rijtje moeten zitten, maar goed. Nog slechts 193 dagen tot UD ;) Bovendien komt die vriendin die nog steeds met lege handen staat ook.

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar, leuk je haar zo! En wat goed dat je het doneert.

Hier wel bijgelezen, maar nog geen puf om op alles te reageren. Ik had van 12.30 tot 15.00 uur gesprekken. Morgen na schooltijd nog 8 en dan zijn we klaar!
    Vanmiddag zijn we officieel in ondertrouw gegaan. Vanavond gaan we dat feestelijk vieren met.... pannenkoeken! :D

18. Parelbloesem

Bouwjaar, hmmm lasagne. Ik mag hem alleen op de bolognese manier maken anders lust manlief het niet.
    Typte eigenlijk streken naar lies over de kids, maar steken heb ik ook nog steeds idd vooral als ik een te snelle beweging maak...

Ika, gefeliciteerd...
    Enne nog een paar te gaan dus

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah Ika waarom pannenkoeken dan?
    Gefeliciteerd!

Bouwjaar een flink stuk zeg!

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Thanx, die pannenkoeken was het idee van mijn vriend. Hij is er dol op :D en ze passen goed bij een (kinder)feestje ;) :p

Deel Deze Pagina