De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Wauw Bouwjaar, best veel eraf! Gek he, zo'n etentje weer met je vriendinnen. Ook al ben je nu weer zwanger.......
    Vandaag is een "vriendin" van een ander topic bevallen. Ook een gek idee want ik liep maar een paar weken op haar achter....

Ika, gefeliciteerd!

Verder niet alles meer onthouden. Zoon ligt in bed, hoop dat hij snel slaapt.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaha grappig

3. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ika grappig.

Mamsie, dat hij maar snel beter word.

Zo heb net mijn acryl opgehaald bij mij nagel styliste. Ben zelf ook nagel styliste, maar vind dat ik het bij mij zelf niet kan. Alleen nu met de hormonen valt mijn acryl er af, dus doe ik het zelf maar voorlopig (met mondkapje op ivm chemische stoffen), want anders word het heel duur en ik voel me echt kaal zonder acryl nagels. Leef al 10,5 jaar met acryl nagels, mijn moeders nichtje was nagel stylist voor ze naar België ging verhuizen, dus begon al vroeg :p

Mijn kale wijsvinger :(
    En dat linkse lichtroze kleurtje ga ik combineren met mijn witte glitter, potje dat naar voren staat, ga dat zaterdag (jippie ahjee dan hoef ik niet meer te werken) maar ik fabriceren...

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier maak ik ook zelf gelnagels...maar heb er te weinig tijd voor ...

5. Parelbloesem

Ja met 2 kinderen en een huishouden is dat ook lastiger lijkt mij.
    Vind heerlijk zelf rommelen, maar zeg al vind normaal dat ik het zelf niet kan :p Bij me zelf dan...

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het is ook lekker om te doen....vindt ik ook. Maar dan bijhouden en de rest hahahaha...

Straks als er weer een baby is vind ik het niks...dan zitten ze in de weg

7. Parelbloesem

Ik ben benieuwd, heb ze altijd rond en ben er zo aangewend... Met mijn nichtje ging het goed, dus hoop bij eigen ukje ook...

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik vindt het persoonlijk niks.....ze zijn zo klein en dan die lange nagels....

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Pfffff ben een beetje moe.....hihihi net even gewerkt.
    Ik kom straks weer even terug!

Oooo ik wou dat ik dat kon die nagels, heb ze jaren gehad, maar vond het een dure bedoeling.....dus nu niet meer helaas:(

10. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Vanmiddag de 20 weken echo gehad en alles was goed met ons kleine hummeltje! Wat een geweldig gevoel zeg! Bij de metingen zat onze beeb netjes rond het gemiddelde. Lengte wijkt ietsjes naar onder af en gewicht iets naar boven. Een klein, stevig ding tot nu toe dus. We kunnen nu met volle teugen gaan genieten van de volgende 20 weken. Ik kijk nu al uit naar het moment dat we onze liefdesbaby mogen ontmoeten! Was ook zo lief om te zien hoe trots de aanstaande papa weer was. Om het te vieren hebben we vanmiddag dus een bakkie koffie met lekkers gedaan samen. Wat voelen we ons gelukkig!

Morgen komt onze pc terug dus dan ga ik even uitgebreid reageren op jullie allemaal! Sorry dus voor het egobericht maar op iedereen reageren via telefoon lukt me niet

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hallo moppies !

MamaDJ gefeliciteerd met je MIJLPAAL !!!

Ika ,gefelciteerd aan het bruidspaar ♥ x

Losje ,die test is prachtig ,genieten nu maar !!!

Parel en Lov ,ik zie dat ook graag maar de centjes zijn er niet voor helaas.

Wie had er nu morgen echo? Lov en ???

ben met de dochter naar de andere therapie gegaan vandaag ,erg het kind weet niet meer waar haar hoofd staat met al die zaken...
    Ze zei het zelf maar logopedie zal dus ook op het lijstje komen enkel er is 1 probleempje ivm.iq-test deze wordt normaal gratis gedaan bij een overheidsinstantie maar die wordt per september uit het gamma gehaald zal ik het zo maar even benoemen.
    Op hoop van dat het nog net voor die tijd kan gebeuren anders kan het ons 200€ armer maken zonder terugvergoeding.
    Dan de regeling gekregen van de vakantie voor ZL maar uitleg over de nieuwe mensen kreeg ik er niet bij dus maar weer zitten emailen en men ging ook van 3x /week naar 2x/week gaan (is ook nog niets van op papier).

Kom ik thuis na een gezellige babbel bij mijn vriendin duurde lang begon ML te zeiken ,kreeg ik het toch ff benauwd ,harde trekkende buik.
    Hij is jaloers op mijn sociaal leven wat je als sociaal leven kunt omschrijven ,ik ben sociaal geen eenzaat hij wel maar daarom moet hij mij daarop niet afstraffen en heb me dus ferm kwaad gemaakt.

hier mijn 12 weken buik
    Bekijk bijlage 334461

12. Parelbloesem

Losje, is ook duur, daarom vind ik zelf doen ook wel fijn, minder duur...

Lov, ja ze gaan hier dan wel veel korter dan op de foto hoor, want dat vind ik ook veel te lang voor als ik een baby heb. Officieel mag ik ze voor mijn werk ook niet zo lang nu hoor. Heb normaal dat je als je de vingers omdraait aan de achter kant maar heel mini randje ziet bij de nagel 2 a 3 millimeter.

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

:) Zalig om te lezen ,geniet er nog maar dubbel en dik van ;)

14. Parelbloesem

Jaydee, super!!

Nimme, wauw mooie buik...

15. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Jaydee...wat een super nieuws! Dan mag je echt wel f ego zijn haha

Nimme...aaah dont mess with pregnant woman...wel balen dat hij er zo jaloers op is..vind hij het wel fijn om dingen samen te doen met jou? Kunnen jullie dan niet afspreken met je vriendin en haar man erbij?

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik kwam net van de logopediste met de dochter en ik sla soms dingen in haar kelder op want wij hebben geen zolder en had ruimte nodig voor de babyspullen wat gaan komen dus hij wist dat ik daar naartoe ging en niet voor eventjes.
    Hij heeft niet graag mensen rondom zich een eenzaat noem je dat.
    Mijn buik deed raar maar heb erna de baby hoed tekeer gevoeld dus ik vermoed dat die het ook maar niks vond.

Ook nog zo'n delicaat iets ik geniet wel van de sex maar als ik klaar kom heb ik dus echt precies spierpijn aan 1 kant want precies vanonder naar boven trekt in mijn buik?!
    Durf het niet meer en baal er enorm van dit had ik nooit de vorige keren ik liep als een wild konijn rond maar nu ;):)

17. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Hoi meiden,

Jaydee, super meid! Lekker genieten nu van de tweede helft van je zwangerschap!

Ika, gefeliciteerd! Hebben de pannenkoeken gesmaakt?

Gel/acryl, heb het ook gehad. Erg mooi, maar werd me ook te duur. Dus nu nette nagels, maar niet te lang. Af en toe lak ik ze. Pas ook m'n tenen gedaan, al is het nu geen slipperweer!

Nimme, jammer dat je man jouw sociale leven niet zo leuk vind. Vind het juist belangrijk! Zeker als je niet werkt en altijd 3 kids om je heen hebt, is het af en toe eens fijn om ertussenuit te glippen!

Bouwjaar, wow wat een end! ZIet er goed uit. Veel plezier met de eetdate! Ga je het nieuws ook delen vanavond?

Mamsie, hopelijk een rustige nacht voor jou!

Dames, ik ben echt gek!!! En hoop dat m'n gevoel me niet in de steek in de steek laat! Zie foto album babykamer!
    Als m'n gevoel me wel in de steek laat, dan heb ik vast nog wel ergens anders een mooi plekje in huis!

Ga zo lekker slapen. Erg moe. Trusten dames!

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Slaapwel mamaDj ik lig er ook al in

Tot morgen dames x

19. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    doordat ik vaak ook na mijn man thuiskomt, is het ook hem die kookt, doe het niet vaak, dus ben er niet bedreven in en doe het ook niet echt graag. denk wel dat het leuk is als je dat goed kan!

doctoraatsverdediging was heel goed, heeft wel lang geduurd, ze zijn later dan 16u gestart, maar tegen het gedaan was, was het toch zeker 18u30! dus ja, even op receptie geweest en dan naar huis...

@bouwjaar: amai zal nu wel veel tijd schelen bij het douchen en zo
    moet wel moeilijk zijn voor die ene vriendin die nog met lege handen staat... weten ze allemaal dat je opnieuw zwanger bent?

@ika: hopelijk hebben de pannenkoeken gesmaakt!!! proficiat met de ondertrouw

acryl of gelnagels: vrees dat het echt niet kan als dierenarts, overleven de handschoenen en vele wasbeurten niet... en heb er denk ik ook niet de centen voor over eerlijk gezegd (ook al weet ik niet hoeveel dat dat juist kost)

@jaydee: wat fijn dat de 20weken echo zo'n mooie beleving was!!!

dan maar gauw bedje opzoeken!

20. Parelbloesem

MamavanDJ kan je foto helaas niet zien, heb je een vriendschapsverzoek gestuurd.

Nimme en MamavanDJ, welterusten!!

Eda, ik heb acryl nagels en werk in de zorg, continu mensen wassen met handschoenen aan (gaan niet kapot gelukkig) en daarna was ik altijd mijn handen, daar lijden ze gelukkig niet van. Ze zijn wel duur, ligt er wel aan waar je heen gaat. Ik ging naar een witte wel hele goede nagel stylist en was ik 47 euro kwijt iedere 4 weken :$
    Maar ik kan het zelf ook en dan kost het me niet zo veel, dan kost het mij eens per 3 maanden een keer een potje acryl van 3 euro ;) Soms langer, ligt er aan of ik een nieuw kleurtje wil.
    Maar snap zeker dat jij als dierenarts geen nagels kan dragen, dan zou ik dat persoonlijk ook niet doen.

Deel Deze Pagina