Dikke knuffel is normaal ik had dat gevoel ook tot de 10 weken echo nu gaat het wel voor morgen. Dat het maar snel kijken is zakt je ongerustheid zo van die bank af
Onee ,is het de ronde aan het doen? Hier was de jongste ook al de hele week niet echt happy ,ML heeft dan ook niet door als hij zo is een pijnstiller te geven want ze zeggen niet uit hun eigen heb oorpijn ofzo e. Beterschapsknuffel voor u beiden!
haha hier staat de helft van de strijk al klaar maar moet nog eerst de bedden opmaken en voor morgen de kledij klaar leggen omdat morgen ze naar de opvang gaan de extra spulletjes (is maar halve dag ,laatste schooldag)en we halen het nooit op tijd na de gynè terug aan school.
Gaat wel goed komen. Alleen mijn maag reageert heel snel op stress. Dus had ik uit voorzorg al pilletje gepakt gelukkig. Nog ff werken tot 11.00 en dan even naar kantoor en dan naar huis
Ik vind het heel knap dat je zo'n opoffering hebt gemaakt voor iemand die erna daar zoveel plezier aan kan hebben door zichzelf beter te gaan voelen met wel haar ipv.geen haar te hebben. Ook wel lief dat ze je feliciteerden op een rustige manier ,hier vraagt eigenlijk niemand hoe ik me voel ,vind het gek is me gisteren opgevallen bij mijn vriendin ,moeder in de week ,precies of het zwanger zijn iets vanzelfsprekend is....?
Mgbk ,hoe is het met jou? Ze zijn gisteren het cadeautje voor de kids komen leveren om 23 u30.ik sliep al ML heeft ze ontvangen ,het staat nu op te laden in de schuur moet 1,5 dag opladen. Verder niet veel te melden ,heb goed geslapen ,vroeg erin gekropen ,ben goed wakker maar nog boos op ML. Hij doet dan gewoon alsof er niets gebeurd is... Strijken ,opruimen ,en morgen weer de dag voor ons ben ook zo benieuwd ,de 12 weken echo is toch belangrijk ,denk dat hier de zenuwen voor slapengaan gaan komen Tot straks x
Ach opoffering? Ik ben blij dat er een stuk vanaf is en mijn haar groeit wel weer. Kleine moeite Jammer dat niemand vraag hoe je je voelt. Dat doet iedereen bij mij eigenlijk wel, vooral als ik t net verteld heb dan.
Ik vind het knap heb nooit lang haar gehad ,sta er ook niet bij Ach misschien is het omdat het nr.4 is dat iedereen denkt dat het dan allemaal normaal verloopt of hetzelfde maar niets is minder waar hoor ,vind dit keer 1 van de zwaarste (misschien overdreven uitgedrukt)kwa kwalen en ongemakjes dan die van ervoor. De zon komt uit joepie! Ff ontbijten en dan echt in actie ,nee heb totaal geen zin in strijkwerk maar de jongste zijn kledij begint op te geraken haha
Nimme, gek dat niemand vraagt hoe je je voelt hoor. Bij mij wordt het regelmatig gevraagd en mijn collega's zien het ook meteen als ik me niet lekker voel. Hopelijk verdwijnen de kwaaltjes toch wel snel! Parel, het komt helemaal goed meis! Lov, jij gaat ook gewoon een mooi hartje zien! Bouwjaar, fijn dat je vriendinnen het weten en rustig reageerden. Veel plezier met de eetdate! Mamsie, beterschap! Losje, ik word ook altijd zenuwachtig voor anderen Fijne dag. Mijn beestje die overleden is, is 1 van de gerbils (woestijnratje). Gisteravond naar de dierenarts geweest, maar Smokey is thuis al snel overleden. Haar zusje Mist is nu helemaal alleen en kan niet te lang alleen blijven. Gerbils zijn sociale dieren. Ik had ze al 2,5 jaar en ik ben toch gehecht aan ze geraakt. Het overlijden van Smokey doet me meer dan ik had verwacht. Gelukkig was het niet één van onze katten, dat had nog veel erger geweest. Bedankt voor jullie lieve woorden!
@lov en parel: geniet van de echo's vandaag, is toch altijd spannend denk ik @lies1988: jammer van je beestje... hier vragen ze wel geregeld hoe het met me gaat... raar van jij niet Nimme, misschien idd omdat ze denken dat je het gewend bent
Ach wat zielig lies... Zo strijk gedaan .... Nu wat eten door de mond persen bleh helemaal geen honger ... Hier ben ik eens benieuwd hoe de kids straks gaan reageren als alles goed is..... We gaan een stukje opnemen met de camera om ze dat te laten zien...
Ahh wat een leuk idee lov! Hier flink aan de slag (toch nog hihihi) Bedden afgehaald en is de was, keuken en badkamer opgeruimd...nu even de banken onder handen nemen..... Ml is thuis dus die heb het hele huis gestofzuigd!
Leuk idee Lov, wij gaan idem doen morgen Losje , druk in de weer Lief van je ventje je zo te helpen! Ik zit te eten alles staat klaar en dan eerst boven nog opruimen
Hahahahaha ik heb nu 1 bank ontdaan van kattepoten en kindervingers Jeetje wat een verschil......lekker dat zwanger zijn doe je alles even lekker extra schoonmaken! Nimme eet smakelijk! En hoe gaat het met je Spannend hoor morgen je echo! Volgens mij mamsie? ->) nee ga even niet testen vond hem donker genoeg! Misschien van het weekend een cb
Voel me redelijk wat ren goede nachtrust kan doen Nu aan de strijk ML zit op de pc boven en zl zeppelin te kijken. Als ik klaar ben ga ik de boxen met babyklefij uit de kast vissen zal ik maar zorgen dat de strijk snel klaar is
Lov en parel...spannend!!! We zijn heel benieuwd Ik ga maar eens mijn bed uit. Vrije dag maar veel te doen. Huis is beetje verwaarloosd dus ga nu de was maar eens doen en weer poetsen. Moet ook nog de banden van de auto verwisselen, naar de kv, eten halen en koken...hmm vanavond dan weer wel omdat ik vrij heb dus dat word iets heeeel makkelijks haha. Vanavond komt ook het petekindje van mijn vriend voor een paar uurtjes. Fijne dag allemaal...k reageer niet zoveel vandaag want ik ken me zelf, als ik met de telefoon, tv of iets anders bezig ben dan poetsen...dan gebeurt er helemaal niks vandaag! Kijk wel even als ik een sigaretje aan het doen ben hihi ( wie rookt er eigenlijk nog meer hier?)