Hahahaha oempff omg Ik had vandaag mijn laatste dag in de kleuterklas waar ik vaak op donderdag sta. Ik heb een superlief cadeau voor de baby gehad van de groepsouders. Echt zo attent.
Ben naar silver linings playbook aan't kijken ik moet de hele tijd gaan piesen van dat koppel Ika geweldig <3
@parel: ook voor jou yoepie voor de goeie echo, wat fijn dat het kleintje het goed stelt, want het lijkt me toch lastig die suikerschommelingen... wat eng van Speklapje....
Ja he! Zei het toevallig vanavond ook nog tegen mijn man. Dik 17 weken alweer..... Jij ook bijna bij de 12! Eerste mijlpaal weer.
Ja is niks dat ze niks laat weten. Op zich is mijn lichaam er aan gewend, maar ja hoe reageert de beeb er op, tot nu toe goed gelukkig. Mag ook gewoon naar VK, dat doen ze niet als ze zelf twijfelen, maar ze wou wel goede controle.
Zoo ik zit en doe ook echt niks meer. Vandaag gepoetst, banden verwisseld van auto, opgepast op mn neefje, eten gekookt jaja tis mijn dag haha, wasjes gedraaid en opgeruimd, koffer ingepakt..gaan weekend met de cross weg en bed verschoond...en dan heb ik nog niet eens kleine bengels die rondlopen! Hoop zo dat alles goed is met speklapje!
Zo ik heb vanaf 20:30 tot nu geslapen! Wel het idee dat ik griep krijg....overal pijn en pijn in al me kiezen.... Kom straks weer terug eerst koffie!
oei losje hopelijk word je niet ziek.. ika dat is heel attent zo'n kadootje, en erg lief ja hopelijk gaat het goed met speklapje. zo weer naar me werk, voor de meiden die werken werkse vandaag, en de rest fijnedag!
@ika lief dat kadootje. @losje hoop dat je niet echt ziek wordt @toeter werk ze @nimme succes vandaag! Zo ik heb op mp op een koterkar geboden. Was beetje in dubio omdat we t allebei nog wat te vroeg vinden maar ik denk dat als ik m kan kopen voor die prijs een goede koop heb. Wel eng omdat nu al te doen. Wellicht dat er nog andere aanbiedingen langskomen maar ja dat weet je nooit. En het scheelt zoveel met nieuw. Als t niet doorgaat ook nog alle tijd om wat anders te zoeken. Set was 3 jr oud, dat valt toch wel mee? En mocht t bij ophalen er alsnog niet uitzien rijden we gewoon weer weg. Gaan zondag naar mn broer en dat dorp ligt op de route. Ik ga er liever niet apart voor heen en weer, zonde vd benzine.
Morgen! Dank je bouwjaar! Welke was het bouwjaar? Vind het knap dat je het aandurft! Mamsie , hoe is het met u en zl? Toeter, werk ze
Bouwjaar ik heb toen bij de eertste ook ongeveer met twaalf weken op een kimderkamer op marktplaats geboden, was zo aan mooi toen voor 200 euro! We kregen hem toen ook! Kon die aanbieding niet laten lopen, dus ik hoop dat je hem krijgt! @tieten....eerst een mooie c, toen flink dikker geworden dus naar een e, toen weer afgevallen, zit nu op d/dd maar flink uitgezakt, ik zeg altijd tegen me dochter "is jouw schuld" hahahahahaha
O ja zo nog even naar ha, ik weet niet of het nodig is want heb vk onder tussen al gebeld. Ml wil graag sexmaar ik weet het nog allemaal net zo niet Misschien daar even advies over vragen!
Hallo meiden!! Hier is de oudste zo lief!! Gelijk vanmorgen kusjes geven....ze vraagt een hoop. Slaapt de baby nu ook en doet de baby nu van je navel eten hahahaha.. Ik ben altijd eerlijk hoe dingen in elkaar steken dus ik had verteld dat een baby via een navelstreng eet van mij, heb haar net maar wat plaatjes laten zien hoe het zit. Kindjes zij vaak toch al slim .... Nimme nou ja zeg botte boer van een kerel heb jij! Ik zei m wat anders hoor. Voedingsbh's ik heb ze bij h&m gekocht en prenatal ... Maar die van je websit zijn ook mooi voordelig idd. Alleen moet je voedingsbh's niet te vroeg kopen hoor....straks heb je huge borsten en dan past het niet. Losje met bloedverlies zou ik toch echt even geen sex hebben.
Bouwjaar maar je koopt nu iets zonder het echt in handen gehad te hebben? Zou ik toch niet doen eigenlijk....een kinderwagen moet je echt uit proberen
@losje ik wilde ook niet sexen in t begin hoor @nimme ik vind t ook doodeng om iets aan te schaffen Nou het was akkoord. Ik denk dat we een goede koop hebben voor 200,-.Deze (klik) Zondag ophalen, want dan rijden we er langs als we naar mijn broer gaan. Whhaaa