De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Eda hahahaha borsten verdwijnen gewoon weer hoor sorry!

De twee goede zwangerschappen ben ik niet veel aangekomen maar kwam er na de bevalling juist lichter uit dan toen ik zwanger werd, bij deze heb ik zo m'n twijfels pfff ik blijf eten......

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Helaas ben ik nooit lichter na een zwschap.....alleen dikker hijihi ach ja

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Oh Eda ,ik en mijn gynè vinden +8 kg normaal tot 20 weken hoor :)
    Ik kom de meesten vanaf nu bij erna meestal niets meer ;)

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik was echt de hele dag tegen misselijk aan en had alleen maar trek in fruit en vla...ja dan wil het wel!
    Nu wil ik alles eten hahahahahaha en als het ene op is naar het volgende echt slecht!

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Misschien krijg ik wel een jongen hihihi omdat het nu zo anders is!

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

oja ik kwam altijd bij na de bevalling tijdens de bv.periode ongeacht idem eetpatroon.:(

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik was al bijna 10 kilo afgevallen rond de 14 weken. Ik kon gewoon niks binnen houden :( at wel maar kwam ook weer terug. :p

Nu blijf ik eten. Is eigenlijk niet echt de bedoeling. Cola light verslaving is wel helemaal weg. :D

Losje. Ja ik zag haar gaan! Doet ze al super goed!!

8. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Hoi meiden, even snel wat ik nog weet... lijkt wel of de kwalen toenemen....ben kapot!!!

Nimme, mooie echo'tjes!! Wat vonden de kids ervan? Ah niet leuk die opmerking van je man. Ik vind zelf dat ik al enorm uitdij en m'n borsten zijn echt niet mooi meer, van die grote ronde tepels. Manlief ziet er niet echt wat aan, haha!

Bouwjaar, mooie wagen en een topprijs zeg!!

Eten, ik heb een Snickertik!! Slecht....maar kan wel wat kilootjes gebruiken. Ben ten opzichte van 10 jaar geleden 10 kg minder, allemaal na m'n zwangerschappen gekomen!

Kom straks nog effe verder teruglezen.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bij de eerste ben ik ...schrik niet....25 kilo aangekomen !
    Maar was wel vooral ivm de zwschapsvergiftiging ..... Toen ben ik veel gaan wandelen en gingen de kilo's er wel af.

Tweede keer ook 15 kilo bijgekomen en die gingen er niet zo snel af. Maar ja je doet ook minder als je een baby en een 1 jarig kind hebt...

Nu wil ik een beetje opletten maar het is mijn laatste keer dus ga gewoon genieten en dat afvallen komt wel weer.

Vandaag zei de oudste.....mama ik denk dat ik een broertje krijg :D
    Zo leuk hahah....toen we het hadden verteld vroegen we nog wat ze graag wilde....dat was een zusje ...
    Nu zei ze dus een broertje...

Ze heeft wel 100x gezegd tegen me vandaag.....mama ik vindt het echt leuk dat je een baby in de buik hebt ...

Zoooooooooooooo lief :D

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb trouwens een buikfoto in mijn album staan....
    Huge:$ hahahah

Verberg m nu ook niet meer:D

11. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    hoi meiden,

nimme mooie echo's hoor en fijn dat het goed was:D

losje zou wel leuk zijn een jochie bij de meisjes:)

lov ik had dat ook bij mijn dochter, zin in sinaasappels...hmmm en dan haalde ik een kilo per week en dat at ik allemaal op lekker hoor. ben nu ook weer aan de fruit. Watermeloen, jammie en rode druifjes ook heerlijk. Het is iig gezond:)

@moeheid...Ik ben weer begonnen met gravitamon en slik dit nu 2 dagen, het scheelt in vermoeidheid echt enorm, miss toch ijzer want dat zit ook in gravitamon, volgende week heb ik de uitslag van bloed ben benieuwd.

@aankomen, tja ik heb altijd 55 kilo gewogen en het laatste jaar zit ik op 62. Ik ben nu al 2 kilo erbij aangekomen en zit op 64 nu best veel voor mijn doen maar ik ga er niet op bezuinigen, ben rutte niet:D na de zwangerschap ga ik "sonja bakkeren" om het eraf te krijgen, nu wil ik dat mijn kleintje goed groeit.

bij mijn vorige zwangerschappen alleen maar lichter geworden, nu de vraag nu ik wat ouder ben of dat nog zo is;)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaha Rutte en Sonja bakkerren :D

Ja heerlijk dat fruit! Baal alleen dat hier bij ons op de markt het fruit altijd slecht is.....rot uitgedroogd bah!
    Bij de plus in het fruit belachelijk duur..... Maar we hebben Aldi hahha

13. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    ja ik vind de markt tegenwoordig ook niks meer:( ik ga meestal voor lekker fruit naar de nettorama, die hebben redelijk lekker fruit dat niet is uitgedroogd..bah..

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Die hebben we hier niet....

Liefst ga ik naar zo'n Turkse winkel maar die is te ver weg helaas.....balen

15. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    ja idd die zijn 't best die hebben we hier ook niet, moek weer een end voor rijden haha tis ook altijd wat..;)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ohhhhhhh morgen gaan we het mij broer vertellen:D
    Aangezien ik geen ouders meer heb, nou ja ze zijn niet meer in mijn leven, is hij de belangrijkste persoon nu en dat is dan zo leuk om het te vertellen:D

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nooit goed hè toeter :D

Pfff zit x factor te kijken.....b brave......bleeeeeeh

18. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    ook tv vind ik de laatste tijd niet veel meer aan hahaha kitty klaagzang..ppff..

Maar das voor jou morgen een spannende dag dan whoeiii leuk hoor.. ik heb ze ook niet hoor die ouders in m'n leven en ik mis d'r niks aan moet ik zeggen.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee hoor mis ze ook niet ;)
    Nou ja soms wel even in moeilijke tijden omdat je dan iemand hoort te hebben waarop je terug kan vallen. Maar op dat gebied had ik toch niks aan ze gehad ...

Morgenvroeg eerst de cupcakes bakken .. Zal wel een foto plaatsen in mijn album ;) en dan kijken hoe snel ze m vatten hahahaha..

Op FB wil ik het met de volgende echo bekend gaan maken....daar houden we het nog even stil

20. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    oja leuk kom maar lekker showen die cakes, had er liever een hap ingenomen maar fdat doe ik dan wel viritueel hahaha geniet er maar lekker van want dat is iets bijzonders, het mededelen aan voor jou belangrijke mensen:)

ja ik heb dat ook soms, maar dat is niet echt missen, want ik heb nooit echt ouder liefde gekend dus kan ik het ook niet echt missen;)

Deel Deze Pagina