Lov, leuk zeg, die cupcakes! Lies, 12 weken ook al! Hoop dat die kwaaltjes snel minder worden. Gewicht, hier nog steeds rond het startgewicht. Was 2 kilo afgevallen de eerste weken. Best netjes aangezien ik niet echt op mijn eten let (lees, gewoon snoep als ik er zin in heb). Moet straks met de bv weer op gaan letten. In die periode kwamen bij mij de kilo's erbij.... Hier een dagje thuis. manlief is druk in het toilet (lekkage). Ik vanalles en nog wat.....
Ika. Ooh ik wil mee. I love tapas!!! Fijn dat je al bijna vakantie hebt. Al een beetje zwangerschapsverlof toch?? Lies. Ik doe een 12 weken dansje voor je!! (mis hier een leuke smiley voor) Nimme. veel plezier bij uw opa. Lov . Ik wil en blauwe. Ga duimen dat je meiden een broertje krijgen. Hier. Sinds gisteren heeeel veeel slijmverlies. Vandaag toch maar de vk gebelt, maakte me wat zorgen. Maar schijnt normaal te zijn zolang ik geen krampen en bloedverlies krijg. Kreeg er spontaan buikpijn van. Nu ff pauze dus even half uurtje rust..
@Lizzie, herkenbaar dat slijmverlies. Ik heb dat ook nog steeds. Het is idd al een beetje zwangerschapsverlof met straks tussendoor 3 werkjes werken
Nou idd om het dan al op fb te zetten. Ik ga het sowieso niet op fb zetten Nou dat zou bij mij in geen 62 jaar worden Die meegroei bh's hebben geen beugel (die ik gezien heb) en vooralsnog vind ik dat altijd lekkerder. Voorlopig pas ik m'n oude nog @lov Hmmm baklava, mierzoet maar zo lekker Huh rond de 14 wk.... Ik mis even een stukje historie van jou geloof ik. (of ben t ff vergeten) OMG Ik zit nu op +3 Verder lijkt ik minder vreetbuien te hebben. probeer er wel om te denken nu wat ik allemaal naar binnen schuif. Dan liever extra stukje fruit ipv die geraffineerde suikers. Verder ik zie wel wat de schade na de zwangerschap is, eerst maar eens komen tot een kindje op de wereld zetten. Denken we erna wel weer aan de kilo's @toeter fijn dat die gravitamon helpt. De uitslag van t bloed heb je dat nou al of moet j m nog krijgen? @fruit wij hebben div supermarkten in de buurt. Maar ga vaak naar de lidl omdat je daar tenminste lekker voldoende parkeerplaats hebt, ruime winkel en betaalbaar. Hoewel anderen soms goede aanbiedingen hebben scheelt t toch wel voor de wekelijkse dingen @losje je dochter gaat als een speer op die fiets zag @parel nou bij jou familie loopt t allemaal niet zo gladjes zeg Fijn dat je van je werk af bent! (dit heb ik werkelijk nog nooit tegen iemand gezegd) @eda werk ze, let je wel goed op je zelf? (en de kleine) Wat niet gaat, gaat niet he?! @lies gefeliciteerd met je mijlpaal!! @ika veel plezier vanavond @lov ziet er goed uit die cupcakes... (krijg spontaan trek) @lizzie ik heb ook periodes veel slijmverlies en soms valt t weer mee Best mooi weer vandaag (hier althans) Gisteren dus zomaar een nieuw horloge gekregen van vriend (zie fb), was die oude alweer een tijdje kwijt. Zomaar een nieuwe kopen die ik eigenlijk ook niet voor mezelf. Vanavond weer eens pannenkoeken eten, das echt lang geleden Morgen naar m'n broer, nog beetje ivm z'n verjaardag en dan op de heenweg die kar ophalen. Vind het best wel een beetje spannend/eng eerlijk gezegd... Nu maar eens m'n band plakken loopt al weken aldoor beetje leeg, maar dan aldoor bijpompen en niet plakken.
Nou het was leuk We kwamen binnen en ik zette de schaal op tafel....we gingen eerst even het huis bekijken ... Aaaaah dacht ik hahahaha. Toen duurde het nog een eeuwigheid en toen riep ik de oudste en zei ik...laat maar zien wat je gemaakt hebt. Ze zeiden niet gelijk ... Je bent zwanger...... Maar ma een 2 minuten toch eens van ... Hey die blauwe muisjes...?! Hahahahahaha...P Leuk leuk. Ook fijn dat ik nu eindelijk eens ons verhaal over de mk kwijt kon.
nou lov ik heb er een virituele hap van genomen, en je hebt er super je best op gedaan want ze zien er schitterend uit, wel leuk de reactie! haha nee volgende week uitslag bouwjaar nog ff afwachten he. lies gefeliciteerd met je mijlpaal meid! vandaag boodschappen gedaan en was weg aan het werken, morgen ist droog buiten dus kan ik morgen ook nog flink wat weg wassen
Haha leuk Lov! Fijn ook dat je je verhaal kon doen Toeter, jij ook gefeliciteerd met je 12 weken! Bouwjaar, deze zwangerschap gaan gewoon goed en over een paar maanden kun jij lekker van je kinderwagen genieten Ika, oeh tapas! Eet smakelijk alvast Lizzie, hier ook soms veel slijmverlies hoor.
Bouwjaar. Ben bij de mk 14 wken zwanger geweest. Lol. Toen ik weer thuis was heb ik me gewogen en dat was -10 kilo. Maar had de dag ervoor ook amper iets gegeten. Lov leuke reactie.. misschien dachtem ze eerst dat de roze/blauw voor hun was lol Slijmverlies is best wel erg schrok er echt van. Liijk wel een slak nog ff en ik glij verder....
Ik was met de vorige zwangerschap van 14w5d 5kilo aangekomen en nu nog maar 1 kilo en toen hield ik eigenlijk minder binnen dan nu. Lov, fijn dat je jou verhaal nu kwijt kon en leuk dat ze goed reageerde. Toeter ook een 12 weken dansje voor jou!! Ika, yammie tapas heerlijk!! Hihi kwam er net achter dat 2 oud klasgenootjes van de middelbare school ook zwanger zijn, de ene 7w 2d en de andere weet ik nog niet precies ook in de misselijkheidsfase. Gelukkig begin ik minder misselijk te worden, maare ik krijg wel dat ik heel erg veel slaap nu. So mijn hele huis gepoetst in etappes en nu niks meer doen voor vandaag, ja straks koken, maar that's it. Krijg net een filmpje van een vriendin van mij, zij is 7 jaar aan het proberen zwanger te raken (wij gelukkig maag 27 maanden), maar de tranen stromen over mijn wangen, zo ontroerend... https://www.dropbox.com/s/k24vetnexchd8ag/filmpjemj.wmv
Lov fijn dat je je verhaal heb kunnen doen! Lizzie hahahahahahahaha slak......hahahahahahha Hier zit ik net op me zere billetjes..... Ik denk dat we rond de 40 kilometer hebben gefietst! Ik was zo geschrokken van de weegschaal dat ml graag wil steunen met meer bewegen dus hij zei we gaan een stukje fietsen.....nou is een beetje uit de hand gelopen...... Ik kan bijna niet meer zitten....AUW! Ben wel heel blij dat we het gedaan hebben.... gelijk een gezonde hap gemaakt, dus ik zeg we zijn goed bezig! Tot laters meiden....
Parel ik heb kippenvel over me hele lichaam na je filmpje...... Heel mooi......en verdrietig dat het niet wil lukken.
sorry was ff kwijt dat je alweer zo ver was toen @losje goed bezig @parel ik heb t filmpje ooit al eens gezien. Blijft aangrijpend
Lizzie het zijn niet diegene die zwanger zijn hè Losje super! Weet alleen niet of het ik het gedurfd had als ik jou was met bloedverlies enz....maar dat zegt alleen hoe positief jij bent nu en dat is super!
Ik voel me goed, zere tieten en beetje trekkende baarmoeder en een ietsje bruinverlies gehad.....maar ben best positief ja want als het goed zit zit het goed Heel lief van ml want die vroeg om de vijf minuten hoe het ging
Ah lief! Ja zeiden ik en me schoonzus ook vandaag .. Als het hartje eenmaal,klopt is de aanleg gewoon goed gegaan ... Dus waarom zou het nu nog misgaan