Dido, manouk, mgbk ik moest even aan jullie denken♥ Birds en liesje hoe is het bij jullie? Nog 1 weekje school en dan hebben ze vakantie.... Ik moet trouwens 6 juli naar familie verjaardag, maar 10 juli echo dus ik hoop dat ik het nog even geheim kan houden! Hebben we nog echo's van de week? En hoe is het met de rest van alle dames?
Geen echo hier, wel intake bij de VK (geloof niet dat ik dan een echo krijg) moet voor de 12 weken komen, want ze wil me eerst zien... Ik moest me zelf, mijn baby en partner mee nemen, zegt tegen der oh wilde die laatste 2 thuis laten, moest ze wel om lachen
Lizzie spannend!!! Losje en Lov, haha ze kon lachen om de humor, dus wist meteen dat daar ook wel goed zit Heb er nu al zin in
Altijd belangrijk als het klikt parel! Daarom ben ik blij dat ik weer gewoon naar mijn oude vertrouwde gyn ga de volgende keer
Ik ga ook naar mijn oude vertrouwde. heb ook gevraagd om Melanie. Zei heeft mij begeleid tijdens/na de mk. Lijkt me zo leuk om haar terug te zien. Parel.. Heb me wel ff zitten te verbeelden hoe je je baby thuis moet laten hahahaha
Spannend Lizzie! Maar zit helemaal goed, ik voel het! Losje zag mooie fotos voorbij komen van je gezin!! <3 (ik weet niet hoe je zon mooi hartje krijgt) Parel, erg belangrijk dat het klikt met je vk. Lov leuk het vertellen van je broer. Maar die andere weet het dus nog niet? Zijn de meiden, vooral de oudste, nog steeds trots? Lijkt me geweldig, je kids mee laten genieten van het nieuwe wonder Rest, lees af en toe mee, niet alles, dus sorry als ik niet op iemand reageer.
Ik heb ook m'n eigen vk weer echt een topwijf! Hier op bed neergeploft (weliswaar zachtjes) o o o alles doet me zeer Hahahaha ik zei zullen we morgen een ijsje halen in Zandvoort?? Is maar 20 kilometer(heen en terug 40) Nou ze verklaarde me voor gek Die vriend die ook mee was met z'n zoontje ging net weg, en ik gaf hem een keiharde klap op z'n kont hahahahahaha kon ie niet echt hebben vanwege zadelpijn
Ja heerlijk is dat, ik had alleen met die mei vakantie toen een andere dan normaal (meteen mis heks), maar had altijd dezelfde gyn en echoscopiste. Ik kan kiezen tussen de VK die mijn zusje op de wereld heeft gezet zonder eigen echo apparaat, waardoor ik als nog naar zkh moet voor echo en een VK in dorp hiernaast die mijn schoonzus ook heeft gehad en waar ze erg tevreden over is met echo apparaat, dus heb voor die laatste gekozen, die gebeld en klikt via de telefoon goed En hun zijn maar met 2 VK's, dus je hebt een van de 2, praktijk hier in het dorp heeft er 4 of 5 dus dat vind ik ook minder fijn. Verloskundigenpraktijk Margo van de Bunt
@liesje1988: woehoe, jij ook al 12 weken!!! @parel: tof plaatje! @mamavandj: ik neem elke dag zoals het komt, leef echt van week tot week. Want als ik begin na te denken, zakt de moed volledig af: ga nu nog dus 7 vrijdagen aan 1 stuk een hele dag werken en nog 9 zaterdagen...; dus heb gewoon bijna constant weken van 6 dagen behalve 2 weken waar ik 1 of 2 snipperdagen vrij neem... pfff, als het druk wordt, zal het heel lastig zijn gewoon omdat ik maar zo'n korte avonden heb en zo het gevoel van eigenlijk geen leven naast het werk... maar ja, het is nu eenmaal zo! @ika: wat een leven! geniet van de tapas miam @lov: ja je cupcakes zijn toch wel heel duidelijk!!! krijg je die kleur met gewoon kleurstof toe te voegen? (hier geen keukenprinces remember) hoe reageerden ze op je verhaal? hier ook redelijk veel slijmverlies hoor over misselijkheid: we keken naar iets op tv waar er een pril zwangere constant moest overgeven, toen zei mijn man: "wat ben ik blij dat jij dat niet gehad hebt, zou me echt schuldig voelen over het feit dat ik je dat moet aandoen!" vond het wel lief dat hij er zo over denkt volgende afspraak is enkel controle bij ha, geen echo, maar zal wel even met doppler luisteren zeker, vind ik toch bijzonder!
Mgbk ja echt...soms moet ik haar afremmen anders wordt ik gek hahahaha. Nee idd die wat zelf ook vader wordt weet het nog niet. Eda idd met kleurstof bij het glazuur te doen, en dat glazuur maak je heel simpel door poedersuiker met water te mengen. Zo ik ga slapen.......hoop dat ik beter slaap dan vannacht. Ik moest bijna overgeven en had dus half overgegeven in mijn mond tijdens het slapen en we hadden vis gegeten ieeeeuw...sorry zwangeren hahaha
humm, braaksel in de mond, smakelijk... hier vandaag lekker taart gaan eten bij mijn broer, met chocolade en had er al zin in vandaag, dus goed gekozen van broertje!