De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    He meiden,

Gister wel bijgelezen maar ben het weer vergeten.
    Hoop dat iedereen goede dagen heeft!

Hier straks werken en vanmiddag naar de verjaardagen van mijn neefjes (broer heeft 3 zonen, allemaal in dezelfde week jarig).
    Fijne dag meiden!

2. mgbk

mgbk Niet meer actief

Lov bedankt voor de heerlijke details op de vroege morgen! Voel je je weer wat beter?

Mamsie gefeliciteerd.

Ben aan het werk. Iedereen een fijne dag! Hopelijk zonder vervelende mannen en kwalen.x

3. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Jammie kots in je mond! Lov, dank je wel, word spontaan misselijk:p

Eda, jee wat heb jij het druk! Kun je niet aangeven dat het je teveel is nu?

Mgbk, je hoeft ook niet alles te lezen en overal op te reageren hoor! Een teken van leven is al lang fijn:) Hoe is het met je?

Parel, fijn dat het klikte aan de telefoon!

MamsieM, werk ze en veel plezier op de verjaardag! Hoe is het mogelijk, 3 zoons in dezelfde week jarig;)

Wij hadden gisteren de housewarming voor vrienden. Een stel bleef slapen en het is een beetje laat geworden. Lagen om 4.00 uur op bed en ben nu al ruim een half uur wakker als enige. Fijn;) Vrienden moeten vroeg weg, dus ga zo ontbijt maken.

Fijne dag allemaal!

4. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Goedemorgen!

Lov, fijn dat de cakejes in de smaak vielen! Grappig dat het even duurde, haha!

Losje, hallo zeg.... 40 km.... Snap dat alles pijn doet. Je zal vast heerlijk geslapen hebben!

Parel, fijn maar 2 vk's! Hier wel meer, maar stuk voor stuk lieve meiden. Heb wel 2x dezelfde VK gehad bij m'n bevalling, maar dat zal niet gebeuren, want ze is zelf ook zwanger! Erg jammer, maar wel grappig.

Lizzie, spannend morgen je eerste echo! Ik mag ook morgen weer, voor de termijnecho!

Eda, gelukkig denk je er niet teveel bij mij, bij je werk dan. Weken vliegen wel zo!

Mamsie,werkse! Zo dat heeft je broer knap gedaan, 3 in één week ;) Gefeliciteerd met je neefjes!

Mgbk, jij ook werkse!

5. MamavanDJ

Morgen Lies, kort nachtje... pfff!

Hier wordt de misselijkheid ook nog niet minder hoor. Ga richting de 13 weken, maar moet zo eerste even wat gaan eten. Net eerst koffie op, niet zo'n goed idee.

6. mgbk

mgbk Niet meer actief

Klinkt gezellig lies! Eet smakelijk.

Hier.tja weet niet zo goed.bloeden lijkt gestopt. Donderdag controle by gynaecoloog gehad. Bm was weer schoon. Ook eierstokken en alles gecontroleerd. Zag er goed uit. Nu dus op zoek naar een nieuw ei. Ovu zijn vooralsnog wit.
    Ben het hele traject wel een beetje beu ondertussen. Steeds weer opnieuw beginnen, wachten, wachten, spanning, nog meer wachten, ovu testen zonder resultaat. Heb door het bloeden ook geen idee meer wanneer mn ovulatie zou kunnen zijn. Het plezier van het zwanger worden is er wel vanaf.
    Heb zelfs de neiging het er by te laten zitten. Blijkbaar is het ons op korte termijn niet gegund. Misschien een paar maanden rust nemen?
    Ik weet het allemaal niet. Ben het zo zat. Echt, ik weet het allemaal even niet meer.

7. mgbk

mgbk Niet meer actief

Losje hoe is het met je billen? Zitten ze er nog aan?
    Respect hoor! X

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihi dames sorry :D

Pfffff vannacht dus wel weer onder gezeten... Voelde me niet lekker, dan maar liever overdag hoor maar ja.

Mgbk is ook absoluut niet leuk dit :( wil het zk niet zelf meer onderzoeken of zo? Want je hebt nu dan 3 mk gehad achter elkaar dan kunnen ze toch wel eens iets doen?

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje lies dat je dat volhoudt Hahahahaja....en nu zit jij daar beneden als enige en zwanger :p

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Mgbk, het is echt heftig hoor wat jullie meemaken! Kan me voorstellen dat je even een time out wil... Dikke knuffel!

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Over mijn broer trouwens, die drie jongens zijn dus in 1 week jarig in juni. Als je terug telt, zijn ze in oktober verwekt. Laten mijn broer en schoonzus nu allebei in oktober jarig zijn.... Kun je wel bedenken wat zij elkaar voor hun verjaardagen geven! :D

12. mgbk

mgbk Niet meer actief

Lov wij houden de teller zelf op twee.
    En ja we kunnen kiezen voor onderzoeken. Maar we zien dat allebei niet zo zitten. De kans dat er wat uit komt is één procent en wat doe je met een mogelijke uitkomst? En in ons ziekenhuis moet je eerst drie maanden niet zwanger zijn. Pas dan prikken ze bloed om die te onderzoeken.
    En we of ik, zijn er nog niet over uit of we die wens drie maanden ad kant willen zetten. En die uitkomst. Tja stel dat ze een afwijking vinden. Besluit je dan om niet meer zwanger te worden? Want het hoeft niets te zeggen over de kans van slagen van een volgende zw schap.
    Snap je wat ik bedoel?
    Ik weet het dus niet...

13. MamavanDJ

Heel lastig Mgbk. Begrijp dat je het allemaal even niet ziet zitten. Die onduidelijkheid is killing. Ook voor je seksleven. Dat bloed wordt je gek van en die teleurstelling ook iedere keer.
    Hoop dat je snel weer je normale cyclus terugvindt en hopelijk dan ook een beetje de zin om er weer voor te gaan.
    Knuffel voor jou!

Haha Mamsie, nou dat zou toch wat zijn, ieder jaar raak of zit er een paar jaar tussen?

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahaja idd:D

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja snap je mgbk ;)
    Gaan jullie niet lekker op vakantie?
    Misschien idd even laten voor wat het is ... Tenminste iets minder ermee bezig zijn.... Hier deed de vakantie echt wel goed ... Was veel minder gestrest en had zoiets van...het komt wel. Wel met de ovu doorgetest want je wilt je ei ook niet missen.

Maat het is eigenlijk gewoon onmogelijk om die middenweg te vinden om er minder mee bezig te zijn.....

16. mgbk

mgbk Niet meer actief

Nee een middenweg is moeilijk te vinden.
    We zouden niet op vakantie gaan, omdat de verbouwing genoeg gekost heeft en ik een buffer wilde houden voor babyspullen. Maar ja aangezien die er toch nog lang niet komt, misschien toch op zoek naar een goedkope vakantie. Of kamperen aan zee , is niet zo duur en idd toch ff weg.
    We zien wel.

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hey meiden.....ik dacht doe nog een testje want had er nog 1 liggen....super licht streepje.....weliswaar niet met ochtend urine.....maar denk dat het niet goed is:(
    Ik vond de symptomen ook al zo licht (dus alles een beetje)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zal jullie vast eens goed doen....;)
    Even bijkomen van alles...

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah nee losje.....wil je het laten zien

20. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik laat hem even opdrogen maar je kan het vergelijken met de eerdere testen voor die knaller!

Deel Deze Pagina