Nee losje! Laat zien meis, misschien kunnen we je geruststellen? Zou er nu teveel hcg kunnen zijn, waardoor de test niet goed reageert? En het was dus geen geconcentreerde urine?
Mgbk ik ben blij dat je bm schoon is!!!! Misschien even lekker uitwaaien aan zee is heerlijk, als het goed is word het mooier in juli! Stom dat ik weer ben gaan testen, was inderdaad niet geconcentreerd maar ik dacht dat moet niet uitmaken, die knaller was met avondurine.... Maar ml was even weg met kids dus ja dan ga je gekke dingen doen, ik weet nou niet of ik wil wachten tot 10-7
Ik zou morgen even je vk opbellen en vragen of ze eens wilt kijken of er nog een zwschap te zien is in je bm....
Mijn vk kan geen echo doen.....dan moet ik het ziekenhuis bellen voor een afspraak, maar kan waarschijnlijk niet direct!
Op welke datum heb je de middelste test gedaan? Misschien teveel gedronken net? Of zou dat bij vijf weken niet uit moeten maken? Heb je nog een cb in huis? Die zou al 2-3 moeten aangeven. Toch? Of heb je nog kv liggen, dat je nu twee uur niks drinkt. Voor een betrouwbare vergelijking. Ach meis, wat een onzekerheid.
Ah Losje, wat een onzekerheid Maar misschien is het zoals Mgbk zegt dat je urine te ongeconcerntreerd was. Heb je nog een CB digital?
ff snel ,Losje ik vind het vreselijk maar dit ziet er niet goed uit ook al is dat met minder geconcetreerde urine. Morgen asap actie ondernemen desnoods met drama dat je weet waar je staat !!!! Mgbk ,dikke dikke knuffel x de rest is voor later ,ML is werken en heb al veel gedaan ,de lades van de kids opgeruimd waar hun tekengerief in ligt en alle bladen weggedaan waar al opgetekend was. Dan maar de andere lades ook mooi gelegd. Onze jongste slaapt nu in zijn babybed bij de oudste ,is gek nu staat het groot bed op de baby kamer... Kan er wel makkelijk dan alles op sorteren en plooien ,straks maar ff daaraan doordoen want morgen gaan mijn vriendin ,een kennis en ik op solden jacht Dus ben er morgen NIET !
Losje, ik moet eerlijk zijn en vrees ook het ergste.. gewoon je vk bellen zij kan een echo regelen. Een test met 5 weken moet gewoon duidelijker uitslaan. Vind het erg rot voor je, al die onzekerheid steeds. mgbk uitwaaien is altijd heerlijk vind ik.. wij gaan volgende week lekker een dagje naar de dierentuin met de kids, heb er best wel zin in aangezien het alweer een tijdje geleden is dat we echt weer eens een dagje weg zijn geweest.
@lies1988: ik geef toe dat mijn lievelingsplek momenteel wel mijn bed is of de zetel, maar rust ook zoveel mogelijk uit en ik bekijk het wel van week tot week. Juli en augustus zijn nu eenmaal drukke maanden en de bazen gaan op congé, dus kan helaas niet zo gemakkelijk vrij nemen... het is niet anders... @mgbk: kan goed snappen dat je het allemaal beu bent, tis ook helemaal niet fijn wat je moet meemaken... jammer toch dat het zo'n traject wordt... zou helemaal anders kunnen zijn hé. Tijd brengt raad hé, als je er in de toekomst op terugkijkt, zal het wellicht allemaal meevallen, maar voor het moment sta je er nog voor, en lijkt het nog zoooooo ver weg... @losje: 40 km in 1x fietsen: zou het ook voelen aan mijn billen hoor! oei, lees van je testje.... vreemd. tja, snap dat je niet tot 10 juli wilt wachten. ik zou ook bloed trekken voor hcg en 2 à 3 dagen later nog eens, dan is er geen twijfel meer @mamsie: hihi allemaal in oktober verwerkt...
Lekker toeter....! Hier is de vakantie begonnen....maandag eens wat knutsel dingen inslaan enz....hoop wel op beter weer want het binnenhangen is vreselijk!
inderdaad dat binnen hangen worden ze hier chagerijnig van ook pfff, en dan gaan ze het op elkaar botvieren..sjuht,..nu zijn we in de tuin bezig met onkruid wieden, en de trampoline op zijn plekje zetten kunnen ze weer lekker energie kwijt
Nee heb geen andere testen meer liggen helaas. .... Ik laat jullie het wel weten hoe verder, voor nu even afstand want ik kan het even niet hendelen....pffff Heb ml nog niets gezegd want die wil ik niet meenemen in die rollercoaster! Jullie horen morgen van me lieverds!
Hoe is het met iedereen?? Toeter ,hier is dat ook de ene kweel na de andere en geloop achter elkaar dat de ene een zombie of monster is en dan s'nachts dromen ze over monsters Eda ,oh jij hebt ook zo'n leuke vriendjes Hier idem ,ik red het wel maar s'avonds kan ik zo ineens een inzinking krijgen en dan ben ik ook weg. Ben benieuwd of ik dat morgen aan ga kunnen van s'morgens tot s'avonds shoppen. Mamsie ,hoe is het daar nu bij jullie ,iedereen opgeknapt?? Losje ,ik snap je hoop gewoon dat het goed zit...
Losje, nee toch... zou idd morgen even actie ondernemen. Hoop natuurlijk gewoon met je mee dat je urine te licht was... Maar ik vrees met je mee. Even rustig aan vandaag meis.
Zo pc is weer terug... Ik haak hier dus weer in want er is zoveel gekletst! Losje, wat rot die onzekerheid. Ik zal aan je denken! Eda, ook gewoon lekker je rust pakken hoor. Dat is het allerbeste voor een zwangere vrouw.