De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    @MGBK, och meis... Ik heb jouw stukje even helemaal gemist. Een dikke knuffel lieverd!!

2. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Mgbk, knuffel gewoon omdat je het verdient. Moeilijk is dat dan.

Lies, fijn dat de housewarming gezellig was :D

Mamsie, jeetje alle 3 in dezelfde week, veel plezier

MamavanDJ, dat is jammer inderdaad maar wel heel grappig.
    Koffie op nuchtere maag is niet zo'n succes idd, ben bijna van mijn misselijkheid af, maar ook koffie op nuchtere maag gehad en nu misselijk...

Lov, balen dat je 's nachts zo ziek bent. Als je er last van blijft houden zou ik emesafene vragen, dit werkt de nacht en een deel van de ochtend.

Oh ik heb smakelijk gelachen om je uitleg. Zo heb ik de uitleg waarom mijn jongste schoonzus anders is. Mijn man en zijn oudste zus zijn verwekt rond mijn schoonmoeder haar verjaardag en zij rond mijn schoonvader zijn verjaardag, daarom is zij zo anders :p

Toeter fijn dat ze buiten kunnen nu :D

Losje, ik vrees het ergste :(
    Maar hoop dat het aan te lichte urine ligt. Je woont helaas niet in de buurt, heb nog testen liggen :(

Pff ben moe vandaag en word gek van mijn vent, kan niet veel van hem hebben. Gaat hij slapen op de bank met een oersaai programma aan en mag hem niet eens op iets zetten wat ik leuk vind want dan kan hij niet slapen en ik heb toch mijn laptop, ergerlijk!!
    Heb de neiging om mijn vaatwasser uit te laden en weer in te laden, maar daar heeft hij last van want veel van de vaat hoort in de opberg kast in de woonkamer ;) Mag niet eens type want daar word hij wakker van :$

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Parel doet hij meezwangeren? Hahahaha

Net hebben we de anderen broer van me gebeld en heeft de jongste het nieuws verteld....mama heeft een buik hahahaha....eens babybuik zei ze erna gelukkig :D
    Ze vonden het erg leuk!

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Jaydee , welkom terug!

Parel , die van mij zwangert mee met eetgedrag ;)
    Wat wel heel lief was hij had na de echo van vrijdag de hele zaterdag aan mij en de groeiende baby zitten te denken <3

Zonet zat ik halfliggend op de bank en in 1x doink huh:(
    Dat kan toch nog niet zo felle sjot nu voel al 1,5 week gekriebel maar dit eens in't oog houden :)

Alle kledij en spulletjes zijn gesorteerd dus ik weet wat ik moet bijhalen :D

5. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @parel: amai, lijkt me of je man vandaag lekker ambetant wilt doen...

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Mgbk, wat moeilijk allemaal :( Ik snap wel dat je in tweestrijd zit. Je wilt veel liever gewoon verder gaan en zorgeloos zwanger worden.

@Losje, ook voor jou is het moeilijk. Ik hoop dat je snel uitsluitsel kan krijgen en hopelijk zit alles goed

@Losje en Mgbk, een hele dikke knuffel voor jullie beiden.

Hier zijn we flink aan het opruimen en dozen aan het uitzoeken. De babykamer is zo goed als leeg van spullen die daar niet horen. We kunnen daar de komende tijd dus verder met inrichten. Vanmiddag zijn we even bij de Babydump geweest om een aankleedkussen te kopen. Wat een drukte was het daar. Ik houd daar helemaal niet van hihi. Ik kijk liever op mijn gemak.

7. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Losje, wat kut die test:( Ik heb zelf alleen maar een slechte ervaring met zo'n lichte test helaas. Ik hoop zo dat dit niet voor jou geldt, maar ik vrees het ergste. Knuffel!

Mgbk, ik snap heel goed dat je hart en verstand 2 verschillende dingen zeggen. Je wilt je wens niet aan de kant zetten, maar ergens wil je dat juist wel even. Dikke knuffel voor jou!

Eda, goed dat je ook aan jezelf denkt:)

Lov, niet fijn die misselijkheid 's nachts! Wat leuk dat je andere broer het nu ook weet en dat je jongste het mocht vertellen:D

Nimme en Parel, haha mannen die meezwangeren;)

Ika, lekker bezig in het kamertje dus:) Leuk hoor!

Wij willen graag 1 wand met steigerhout en verder wit en grijze accenten in het kamertje. Na de geboorte dan roze of blauwe accessoires:)

Lizzie, alvast heel veel succes morgen met je echo!!!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Super dat steigerhout hè lies! Vinden wij ook mooi...

Ja hahah idd nu mocht de jongste het vertellen..

Hier net heerlijke pizza op hmmmmmm.... Vanavond film kijken ..
    Fijne avond meiden...
    Losje lieverd ik denk aan je :(

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Vind dat ook mooi met hout Lies !
    Ik heb witte meubeltjes en ga dat dan aankleden met zo die mandjes met felle kleuren.

Lov ,rustig avondje geniet ervan!

Ika ,hoeveel kost zo'n aankleedkussen nu ongeveer?
    Moet ook een nieuw maar heb geen idee hoeveel dat nog kost hedendaags :)

ML is de quad bij aan't begrenzen en dan kunnen ze morgen hem voor het eerst zien en uitproberen als ik shoppen ben ;)

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Jullie zijn allemaal heel lief.....dank jullie wel voor de steun!

Ik heb er natuurlijk de hele dag over nagedacht maar ik blijf er een goed gevoel over houden...heel vaag!
    Ik had vorig jaar bij de mk dat ik tot de echo elke keer een naar gevoel had dat misschien het hartje niet zou kloppen...en dat was uiteindelijk ook het geval......
    Nu heb ik het tegenovergestelde. ....ik denk de hele tijd aan een echo die goed is....
    Ik heb ook weer geslapen vanmiddag, en ik vind me buik echt al naar voren staan(darmen vocht)
    Dus het is zo tegenstrijdig allemaal....misschien had ik gewoon niet moeten testen zo ben ik normaal ook helemaal niet hahahahaha, maar omdat ik natuurlijk bloedverlies had dacht ik nou ik doe nog maar even een testje.
    Volgens mij ook veel gedronken daarvoor..koffie(2x) water (2x)
    En ik had ook al 2/3 x geplast daarvoor, dus weet ook niet waarom ik het op dat moment deed........
    Ik vond nog een actiontest (nou daar ben je blij mee:(:D) dus die kan ik morgenochtend nog wel even doen.
    Daarna ga ik ha bellen voor bloedafname......
    Zh zei namelijk na bloedverlies ook dat ik beter kon wachten met echo....

Nou sorry voor me lange verhaal:)

Was trouwens heerlijk weer vandaag, kids hebben in het zwembad gelegen, en we hebben nog even gefietst (in het park 1km:D)

Ml zei nog tegen me vandaag, jeetje je kan wel weer merken dat je zwanger bent je kan weer geen keuzes maken (ik moest even slikken want heb niet gezegd van die lichtere test)

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik duim me suf Losje en kan morgen niet reageren maar hoop op het beste x

12. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Losje, knuf! Meestal heeft de vrouwelijke intuiti (hoe schrijf je dat?!) het goed, dus ik ga ervan uit dat die van jou het heel goed doet!

Nimme, leuk dat je de kleine gevoeld hebt! Voel ook constant wat kriebelen en af en toe een mini plopje. Heerlijk! Ben benieuwd of de kleine morgen op de echo ook weer zo aan het spartelen is!

Lov, leuk dat jouw jongste het tegen je broer heeft verteld! Kunnen de kleintjes straks samen opgroeien, erg leuk!

Nimme, aankleedkussen heb je al onder de €10 meen ik. Zal zo even bij de Hema kijken!
    Steigerhout is zo gaaf!
    Manouk had laatst iets moois gemaakt met een houten kistje. Is dat trouwens een hobby van je?
    Dan mag je voor mij ook wel zoiets maken als ik weet wat het wordt! Hoe gaat het eigenlijk met jou?

Ika, heerlijk dat ruimen! Vind het altijd zo echt worden als je met het kamertje bezig bent!

Mamsie, verjaardag overleefd? Is de ziekenboeg een beetje over bij jou?

Parel,manlief beetje bijgedraaid? Fijn he die snurkende mannen op de bank! Ga dan op bed liggen....

Ik ga nog even een wasje vouwen en dan m'n bedje opzoeken!
    Trusten allemaal, Lizzie succes morgen!
    Ik zal weinig online zijn, drukke dag voor de boeg...
    Heb om 18.40 de echo, dus ergens rond 20u hoop ik hier wel even te zijn geweest!

13. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    *zwaait even naar iedereen*

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lizzie meid heel veel succes en plezier natuurlijk morgen bij je echo!
    Mamavandj jij ook morgenavond!!!!
    En dank je voor het melden van de tijd dat je je hier komt melden:D

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Losje ik hoop voor je dat je gevoel het goed heeft ... En waarom zeg je niks tegen je man lieverd.....dit moet je niet voor je houden hoor.
    Ik vindt je test erg licht geworden tegenover je knaller en hoop dat het gewoon aan de test ligt en je vele drinken...echt....maar hou rekening met beide kanten ... Anders gaat het straks zo hard zijn voor je.:(

Zwaai zwaai joy!

Hier vindt ik dat groen ledikantje van de Ikea zo leuk :D als we een zoontje verwachten wil ik die misschien kopen...

16. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @losje: ik hoop echt dat je gevoel je niet in de steek laat!

@lizzie: veel plezier bij de echo morgen, spannend toch...

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lizzie morgen echo....aaaahhhh je zult wel op zijn van de zenuwen meid! Komt vast goed!

Mamavandj ook heel veel plezier weer!

18. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Sorry lieve meiden dat ik er nog amper ben maar we zijn druk in ons huis bezig. Toen er waren begonnen met de babykamer moest de rest ook van mij :D ML heeft t maar zwaar met me hahaha. Straks wel het hele huis weer als nieuw! Ik had al minder tijd gekregen voor zp toen ik weer al m'n uren ging werken maar nu schiet het er even helemaal bij in, want als ik even niks om handen ben ik naar babyspullen aan t zoeken ;)

Ik kom echt weer mee kletsen als alles gedaan is, hieronder nog even een indruk vd kamer. Ik ben al bijna compleet met de spulletjes :D

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leuk joy!

20. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hoiii dames
    K ben weer thuis van weekend cross, was leuk maar vooral een groot modderveld van wel 40 cm hoog op sommige stukken.

Losje...hoop dat t goed zit en zou t wel je man vertellen.doe morgen of overmorgen nog n testje met ochtend urine en als die ook licht is even aan de bel trekken? Voel je je zo wel goed? ( sorry als t al gevraagd is maar tis echt teveel om terug te lezen hihi)

Deel Deze Pagina