Bouwjaar sterkte vandaag.... Lizzie oh nee! Is vast van de sex.....dat is nu precies de reden dat er hier niks gebeurt.
Lizzie heel veel sterkte vandaag met je echo ik denk aan je! Hier had me dochter in een keer groene afscheiding, dus ik naar de ha vanmorgen. ..het is op kweek gezet! Actiontest was zo goed als wit............het is over uit weg!!!!!! Ik om bloedtest gevraagd......had geen nut zei ze, ik ben er zo klaar mee!!!!!!! Ik ben boos en verdrietig natuurlijk! !!!!! Straks even vk bellen of ze de echo kan vervroegen maar ik weet toch al wat ik te zien krijg....NIETS....
Losje, het ziet er niet positief uit he meid.... Hoop dat je duidelijkheid kan krijgen vandaag! Dikke kus
lizzie veel succes met je echo vandaag meid! Bouwjaar, veel sterkte vandaag zal best een emotionele dag kunnen zijn voor je , dikke knuffel!! weet hoe het voelt blegh, mijn dag moet ook nog gaan komen en daar zit ik behoorlijk tegenop nu al want ben van binnen doodsbang. mgbk voor jou ook een hele dikke knuffel in je tweestrijd.. Losje voor jou een dikke knuffel , hopelijk valt het mee voor je en logisch dat je verdrietig bent en boos..knuff
Ach meis toch! Ik wou dat ik je een dikke knuffel kon komen geven om het daarna samen uit te schreeuwen! Ik vind het vreselijk voor je. Wilde dat ik wat voor je kon doen. Bouwjaar lijkt me een confronterende dag voor je, maar ik voel dat het helemaal goed zit by je! Zijn jullie nog nd wagen wezen kijken? Lizzie idd niet fijn als je ineens bloedt, ook al is het na de sex. Dat wil je niet zien! Rest werk ze en fijne dag
@losje ohh noo. Ik blijf voor je hopen dat t aan de test ligt. Hopelijk kun je snel (vandaag nog) bij de vk terecht @mgbk Ja kar zag er wel goed uit. Stof was mooi. Er heeft maar 1 kindje in gelegen. Ze zei sorry ik zie net dat er toch een vlekje op de maxi-cosi bekleding zit. Maar wel meegenomen, 't is wel mijn kleur, beetje stoer/sportief. Waren met ouders mee, gelukkig hebben die een station, wat een volume die spullen Thuis toch nog ff extra t frame gepoetst (toch om t je eigen te maken) en de maxi-cosi bekleding kan er supermakkelijk af. Dus dat gaat in de was samen met de wiegbekleding/ hoeslakentje. Laatste ziet allemaal schoon maar zal wel iets psychisch zijn. Voetenzak vd wandelwagen rook nog naar wasmiddel dus die ga ik niet wassen. Voor de huidige mama's: hebben jullie een voetenzak op de maxi-cosi? Dat had mijn broer, maar die zit er niet bij. Of een een dekentje net zo handig? S-zus zei dat als je de mc een keer op t frame zet het handig kan zijn.
Bouwjaar, ik heb een zak die ik van iemand gekregen heb. Had hem zelf niet gekocht maar vind het wel erg handig. Vriendin heeft altijd dekentjes en vind dat ook prima te doen.
Losje ah nee meid Ik denk wel dat de vk een echo moet maken ... Als het fout is moet ze toch eens kijken hoe het er vanbinnen uitziet... Bah bah meid hele dikke knuffel Bouwjaar zo'n voetenzak heb ik ook en het is superhandig en heerlijk warm.
Vanmiddag half vier echo.......Pffffffffffffffffffff Nog even een groepsknuffel voor mij misschien Mgbk geen strings hoor.......hihihi Ik kan bijna niet typen zo nerveus ben ik!
Fijn dat je terecht kan Losje! Spannend meid! Oke, ik begin! Armen omhoog allemaal. Ja? Zijn we zover? Knuffelen die Losje dan maar!
*knuffelt mee* Losje heel veel succes en sterkte vanmiddag, misschien valt het allemaal wel mee, ik hoop het zo..ik ga hier duimen voor je..
Ik sluit me aan by de groepsknuffel! Losje sterkte vanmiddag. Hoop zó dat je goed nieuws mee terug brengt!
Kom net even hier kijken en dat lees is dit? Heel veel sterkte losje en hoop dat je toch een goede echo krijgt straks. Dikke knuffel!!
even een ego berichtje.. Werd vanochtend wakker met zo'n stom beeld van bloed voor mijn ogen pfff ben als de dood.. De termijn breekt ook voor mij aan dat het toen mis ging en ik moet zeggen dat die confrontatie me ook best wel zwaar valt. Ik mag volgende week komen voor een extra echo om die reden, maar mensenlief wat een onzekerheid zeg pff zit er even doorheen geloof ik. Bouwjaar als ik het goed begrijp wist jij het toen ook net na 13 weken?
Lizzie, gelukkig krijg je straks een echo En idd zal wel een adertje zijn en meestal ben je als vrouw zijnde nauwere van onder tijdens een zwangerschap Ika, Ja ik ben dol op lime en vind het voor beide kunnen En ik heb een winnie the pooh tik, heb alles in winnie the pooh, rompertjes, sokjes, slabbetje alles. Had hier reserve kleding liggen voor mijn nichtjes, maar hebben dat nooit aangehad dus ja nu heb ik het voor mijn kleine beebje alvast liggen Nimme, graag gedaan. Bij de Hema hebben ze regelmatig aanbiedingen voor het kussen, heb hem toen voor 4 euro daar gekocht, dus als het niet dringend is kan je even koopjes jagen Mamsie, balen dat je zo verkouden bent en dan die drukke werk weken, fijn he vakanties van collega's opvangen. Bouwjaar, dikke knuffel...!! Take Care... Lov, ja echt serieus en heb haar dus het volgende terug gestuurd: "Hoe kom je aan 6w1d? Je weet toch niet wanneer je conceptie precies is geweest en je hebt een onregelmatig cyclus toch? Hihi meestal ga je onbewust meer snoepen door het stoppen met roken en je darmen gaan werken (ook die reageren op stoppen met roken), je kunt een wijder tuniekje aan doen, of iets wat een beetje poft zodat je het niet ziet..." En sindsdien komt ze totaal niet meer op FB, dus ben bang dat ik der op der teentjes heb getrapt, maar was niet de enige die zo reageerde... En ze is nou niet de slankste (Ik helemaal niet, dus mag niks zeggen, maar...) Oh en der NOD is 6 juli Losje, pfff wat KL*TE!!! Dikke knuffel!! Bouwjaar alleen winnie the pooh heeft een truitje aan de rest is bloot Toeter, knuffel... Hier gaat het wel goed. Moet alleen niet te veel bewegen (of ja snel bewegen) want dan word ik meteen gestraft met gigantische steken En voel me telkens heel flauw... Maar ja hoort erbij....
Ja op 13.1 had ik toen de termijnecho + rotnieuws Ik blijft houden dat ik nu opnieuw bevestiging nodig heb dat het oke is. De vorige echo was nl een hele opluchting maar 2 wk eerder. Ik wil gewoon na vandaag nog een keer: voor nu oke horen. 11 juli pas naar de vk en die maakt geen echo. Ik ga toch maar eens een buro bellen. Vraag me dan alleen af of t niet zonde is om nu al een extra echo te laten maken. Of dat ik beter nog kan wachten, maar dat trek ik ook slecht. Of kijken of t kan met 15.5 dezelfde termijn als het afscheid vorige keer. Dit is een optie (maar wel weer 50 pleuro) 2d / 3d / 4d echo van ongeveer 15 á 20 minuten indien gewenst geslachtsbepaling inclusief fotoboekje en fotos ( 2d en 3d zwart-wit) 50,- Oja en bij de kleinere optie (10 min 2D 40) staat geslachtsbepaling vanaf 17 wk? Maar bij *Ukkie zag de echoscopiste ook al met 13 wk dat t een jongen werd. De rest heeft een vacht dus niet naakt Vervelend van die steken en dat flauw voelen. Rustig aan dan maar
Losje. Dat vind ik helemaaaaaaal niet leuk Succes vanmiddag. Ik ga met jeee duimen. Hoe is je man er onder?? Bouwjaar. Moet een raar gevoel zijn vandaag. Heb je binnenkort een echo?? Of doen ze dat niet. Als het bij mij goed gaat krijg ik een extra echo met 14 weken. Toeter. Je droomt je angst.. Hopelijk zijn de dromen snel weg. Dames dank jullie voor de berichtjes. Ik zat zo te shaken vannacht. En dan was mijn vriend ook nog een nachtdienst werken. Maar nu eigenlijk niet echt meer last er van. Af en toe nov een puntje bruinnig bloed. Maar het bloed is weg en ook geen krampen. Hopelijk is het snel 3 uur.