De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hey meiden,

Ik dacht weer even kijken hoe het gaat met m'n bff's :)

@losje Wat verschrikkelijk wat je overkomt meis. Klinkt mij helaas maar al bekend in de oren. Zo ging het bij mij de 2e keer. Na bloeding naar de vk met in m'n hoofd dat het mis was en er niks meer te zien zou zijn. Zag ze toch nog een vruchtzakje dus het kon twee kanten op. Ik moest toen een paar dagen later weer een zwangerschapstest doen om te kijken wat het hcg deed. Helaas wist ik toen zelf al met de uitslag van CB digital met wekenindicatie dat het niet goed zat. Ik hoop zo voor je dat het bij jou wel de goede kant op gaat! Hoe sta je er zelf in? Je had er een paar dagen geleden lees ik ondanks de bloedingen een goed gevoel over. Heel veel sterkte een een dikke knuf voor jou.

@lizzie Raar om in 1 bericht zulke extremen neer te zetten, maar jij natuurlijk gefeliciteerd met je echo! Top meid!

@manouk Dikke kus en knuf terug! Hopelijk kom je met leuk nieuws terug van vakantie!

@toeter Wat een schrik meid! Dat wordt nog een uitdaging denk ik, een week rust houden. Hopelijk blijft de bloeding met de rust weg!

@Joy Mooie kamer! Dat is ook wel mijn smaak. Ik wil t.z.t. naar witte hoogglans meubels kijken.

@hier gaat alles goed. Vandaag 6 dpo, maar heb me voorgenomen het rustig af te wachten. We hebben deze ronde niet echt veel gesekst rond de eisprong, hoewel - vrijdag, zaterdag en maandag. Die dinsdag eisprong gehad. Maar het voelde minder verplicht. Dat was wel fijn. Stond er wat relaxter in deze keer. We gaan het zien of deze aanpak heeft gewerkt en anders door naar de volgende ronde.

Dikke kus voor allemaal!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

jeetje toeter! Gelukkig niks aan de hand meis....maar niet leuk want niks doen is nogal moeilijk he met meerdere kids..

AAAh lizzie jammer :D

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

dido wie weet is het juist goed geweest dan minder ermee bezig zijn meid ;)
    Ik duim iig!

4. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Dido ik duim voorje

Toeter, poeh schrikken!! Gelukkig alles goed!!

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Toeter, poeh das schrikken! Heb een collega van mij die ook veel en lang heeft gebloed door een adertje gesprongen. Rustig aan he!

Losje, laten we hopen dat er goed nieuws komt de volgende echo! Klinkt misschien cru wat k nu zeg maar misschien beter om je al te kunnen voorbereiden op slecht nieuws? K had nergens last van en was een hele klap met de eerste echo. Bedoel t echt niet slecht maar komt altijd anders over als je t typt.

Lizzie, super fijn! Nu glaasje ranja en proosten ;)

6. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    ja ik doe het rustig en net wat je zegt lov,..3 kids.. maar ml is thuis en die helpt. Ik heb besloten 1 weekje even niet te werken.

Ik bloed nog best veel..ik schrok me kapot man. En ja ik weet als geen ander dat die echo een moment opname is dus ik ben best bezorgd..ook omdat ik lage rugpijn heb al een week en wat zeurende buikpijn, kan ook groei van baarmoeder zijn maar toch...en zo zie je meiden dat die stomme droom echt voorspellend was,..ik heb altijd van die dromen/visioenen. idioot is dat.

7. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    hangt het in de lucht ofzo;) ...jeetje hopelijk is het snel weg mamsie bah..

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd gek dat je het droomt en het gebeurd :(
    Maar gelukkig zagen ze dat alles in orde was.....maar ja we geloven dat niet meer zomaar niet? Niet dat het deskundigheid te betwisten vallt hè ;) maar kan me zomaar voorstellen dat je gewoon onzeker blijft.

Hier ben ik soms nog onzeker en al heb ik een kloppend hartje gezien wordt ik soms bang omdat we het aan iedereen vertellen....dat het dan straks nog fout gaat.... En ook weet ik dat het helemaal goed zit. Maar die naïviteit is weg gewoon....jammer.

9. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    nou ik geloof het wel, want ik zie het dan op dat moment ook echt, maar het weten dat het elk moment fout kan gaan is de boosdoener denk ik. Zelfs een deskundige kan hierin niets betekenen en dat zij de gyn ook daarstraks, ik kan niets voor je doen..en ik begreep het nog ook.

ja maar weet je wat het voordeel is dat als iedereen het al weet? dat je steun krijgt lov. Ik had in het begin ook liever niet dat iedereen het wist, het voelt een beetje als falen, eerst vertellen yess het is zover en dan vertellen het is mis gegaan ik was daar ook bang voor eerst dus ik snap je angst.

en wat dat dromen betreft,..ik heb dit al van kinds afaan, ik weet zelfs ook vaak als er iemand overlijd in de omgeving van iemand, niet alleen omdat ik het droom, maar ik ruik dat (ook als ik niet zwanger ben) stom maar waar.

10. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Hier alles oké! Ga even foto;s uploaden en dan even teruglezen!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja idd daarin heb je ook gelijk dat het altijd fout kan gaan en dat je dan vertrouwen moet hebben. Moet zeggen dat ik wel vertrouw op mijn gevoel en die zegt dat het goed zit. ;)

Over die steun....is wel zo maar doe liever dingen verwerken in mijn eentje maar eigenlijk is dat niet goed...nou ja steun is niet verkeerd.

Mamavandj jeeeeeh meid!

12. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Mama. Benieuwd naat je foto's!!! :)

Mamsie. Raar he zo in 1 keer. Hopelijk is het bij jou net zo snel weg als bij mij. Hier alles weer voorbij terwijl ik vannacht echt helderrood bloed ben verloren.

Foto's ik krijg het niet voor elkaat zo irri.. Kan nof een foto maken vam de echo op de laptop... Pffff

13. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Even een egoberichtje :$ mn testje van net is helemaal wit!! Is wel avondurine maar had een knaller dus heb er wel een goed gevoel bij dat de hcg weg is. Heb ook geen symptomen meer.

Binnenkort ovu testje doen en dan hopen dat de ongesteldheid snel komt...en dat vind k toch zoo rot :(

14. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Dacht dat dit poppetje :$ een bloospoppetje was...

15. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Ben ik weer.

Losje, wat ontzettend naar zeg dat je nog geen meter bent opgeschoten... Wat zegt je gevoel zelf? En manlief?

Toeter, schrikken zeg! Gelukkig alles goed met de beeb!

Lizzie, gefeliciteerd met je goede echo!

Rest, weet t ff niet meer. Moet eigenlijk nog wat werken, maar ben kapot. Dus zo nog even bankhangen en dan vroeg naar bed.

Echo, baby lag eerst lekker te slapen, kon het goed opgemeten worden! Twee daagjes vooruit gezet, naar 6 januari. Alles zag er goed uit. Ze heeft heel uitgebreid gekeken.
    Later moest ik even wiebelen en toen werd de beeb wakker! Ging even lekker rekken en strekken, zo schattig!
    Placenta ligt gedeeltelijk aan de voorzijde, dus zei dat het wel lastiger is om het dan te voelen, maar omdat ik nog zo slank ben, zegt ze dan het best wel kan.
    Fotootjes staan inmiddels in m'n album. Zien jullie nog een Nubje?
    Meiden, knuffel voor degene die het nodig hebben, en de blije mama's (to be) fijne avond! Welterusten voor straks!!

16. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik wil even mamvandj feliciteren met de goede echo top meid!

Verder ben ik helemaal van slag; ml zei...als het nou niet goed is volgende ben je er dan niet klaar mee?:$:(
    Hij vind dat we de hele tijd in een rollercoaster zitten. ......
    Nou ik kan wel janken.......

Nu ook weer heel erg last van.me borsten, pffff dit is ook gewoon teveel op het moment.......
    Testen durf ik denk niet....ik ben het even helemaal kwijt.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah nee losje :( dat wil je nu niet horen maar ik denk dat hij jou wilt beschermen lieverd door dit te zeggen ;)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamavandj ik denk een meisje nog steeds:D

Hier ga ik genieten van onze zelfgemaakte bananenmilkshake....kam ik wel gebruiken bij mijn maagzuur bah.

19. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik denk het ook lov het was in zijn ogen goed bedoeld, maar geen kindje meer pffffff daar moet ik nu nog even niet aan denken....
    Ik ga zo slapen lieve meiden....ik ben helemaal gesloopt.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Sterkte lieffie :(

Deel Deze Pagina