De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Getver dames, wat een bloedverlies hier!! Gelukkig met de beebjes alles in orde....

Ika, gaaf die mand! Ben heel benieuwd naar je jurkje! Wanneer is de datum ook alweer?

Nimme, goed geshopt! Altijd weer leuk!

Lies, druk bezig! Maar wel fijn om het te zien opknappen!

Losje, vind dat je er heel knap instaat. Nog 8 dagen.... pff wat een onzekerheid, verschrikkelijk gewoon.

Mgbk, 'fijn' dat je weer een normale ongi hebt. Hopelijk is je bm nu 'über' schoon en mag er snel een mooi kindje in groeien.

Nimme, heerlijk toch dat gekriebel! Bouwjaar, heb jij *Ukkie niet gevoeld? Hoop dat je snel ook kan gaan genieten van de schopjes van nr. 2.
    Ik geloof ook nog steeds dat ik af en toe wat voel. Niet van buiten natuurlijk, maar van binnen. Je weet wat je moet voelen, dus heel gek is het niet, zei mijn VK gister ook.

Ikke benne hele stoute ik!! Zojuist een afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling... 17 juli mogen we!
    Gisteren hoorde we dat bij 16w alleen een echo wordt gemaakt om naar het hartje te luisteren. Die is op 22-7. Ik ga het natuurlijk wel vragen of ze wil spieken, maar hoop een aantal dagen ervoor al het geslacht te zien! Spannend....

Nou ik ga ff wat doen, ligt nog een berg werk te wachten. Gister geen puf voor, lag gewoon om 21u al op bed...

Tot zo nog even!

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Zo ik heb nu met een echo praktijk een simpele 2D echo afgesproken op vrijdag 19 juli 19.30 uur. Dan ben ik 15 wk en 5 dg: hetzelfde termijn as dat we *Ukkie ook gezien hebben (maar dan in t echt :()
    Duurt nog ff maar ik vind dat een mooie gedachte.
    Ze wilde wel ff de 3D echo erop zetten maar dan krijg ik daar geen plaatje van. Het zijn voor de 17 wk nog erg kleine frummeltjes voor #D zei ze.

Wel fijn ze werken allemaal ook nog in een klinische setting, dus neit alleen maar "pret-echo's"

3. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @ika: wat leuk dat je zo verwend bent geweest van de kindjes...
    je trouwjurk klinkt heel mooi! ik zie zelf ook wel graag groen

@lies1988: amai, zo'n drukke dag met werken in huis

@mgbk: hopelijk snel een eisprong die duidelijk tekent op je ovu-testen...

heb afgebeld, had gewoon zin om thuis op de zetel te ploffen... :)

ik denk wel dat het bij de eerste langer duurt om die bewegingen te herkennen, nu voel ik ze toch elke dag, maar nog niet dat ik mijn buik zie bewegen, maar was toch maar na de 20 weken dat ik het met zekerheid herkende, maar wellicht ervoor ook al, maar niet bij stilgestaan dat het iets anders dan darmbewegingen kon zijn (wat best wel dom is, want anders voel ik eigenlijk nooit mijn darmen, maar ja, dacht, een zwangerschap doet wel wat met een lijf...)

@mamavandj: spannend het geslacht, hopelijk ligt het kindje goed op dat moment

@bouwjaar: dat moet goed voelen om te weten dat je toch al zeker een extra echo te zien krijgt...

@losje: ja, vind ook dat je je heel sterk houdt, khoop dat je alsnog met goed nieuws afkomt, het is heel erg dubbel hé met jou...

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar, fijn om toch zo een extra echo te krijgen. Ik had met 14 weken een 3D echo gekregen. Daar zie je toch best veel op. Hij staat in mijn album.

Dit is mijn jurkje. Heel simpel, maar ik ben dol op het felle kleurtje. Ik hoor vaak dat groen me goed staat. Nu nog een mooie witte 3 kwart legging en een paar schoentjes. Mijn vriend regelt de ringen via een vriend van ons. Hij is edelsmid.

Bijgevoegde bestanden:

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Leuk ika!!!:)

Hier moe misselijk en pijn in me borsten en honger;)
    Ik heb gelukkig geen testen in huis want wil mezelf niet gek maken....
    Stel je voor hij is wel donkerder(door een schommelend hcg)en volgende alsnog niet goed ben ik weer even blij met niets.....
    Dus kan beter op een wonder hopen voor volgende week!

Hahahahaha nou mijn klaaguurtje is weer over:p

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ika leuk jurkje!
    Oja je 3d echo: lief :)

@losje blegh wat een pokke periode voor jou, blijf hopen dat ie goed afloopt

En echo krijgen nouja ik krijg niks we betalen deze gewoon zelf. Maar de belastingdienst heeft net de centje gestort dus ik dacht ach. Moet kunnen :)

7. MamavanDJ

Haha dat dacht ik ook Bouwjaar! Bij ons kost het € 25,-, is te overzien toch?
    Van jou vind ik het een hele mooie gedachte.

Bij mezelf mss een beetje egoistisch, maar wil gewoon niet wachten. Manlief vindt het maar stom,waarom niet gewoon wachten tot de 20 weken?
    Nou ik wil het weten, en wel NU!! En natuurlijk fijn om beebje nog een keer extra te zien!

Oh Losje toch!! Klinkt wel goed, zonder hcg zou je ook die klachtjes niet hebben toch? Ik hoop ZOOOOO met je mee!

Ika, leuk jurkje! Staat je vast mooi! Wij willen wel een foto tegen die tijd he als je 'm aan hebt!

Eda, niks is dom! Alleen ontwetendheid! En natuurlijk voel je je darmen beter, die zitten in de verdrukking! Ik voel m'n darmen nu ook duidelijker hoor!

Birds, hoe is het nu met manlief? Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!!

Zo werk is weer klaar, dus zo maar weer eens bedje opzoeken, saaie doos ben ik!

8. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Bouwjaar, fijn een extra echo!

MamavanDJ, haha mannen begrijpen dat echt niet hè;) Mijn man haar het ook prima gevonden om 10 weken lang geen echo te krijgen (tussen 10 en 20 weken). Waar we eerst zo zeker wisten het geslacht niet te willen weten, zo hard twijfelen we nu. Eigenlijk zijn we beiden te nieuwsgierig:p

Eda, lekker avondje op de bank dus, welverdiend:)

Ika, super leuk jurkje! Ben benieuwd naar het eindresultaat:)

Birds, wat heftig van je man!!! Hoe gaat het nu met hem?

Losje, duim duim duim! Je kwaaltjes klinken in ieder geval positief:)

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Uiteraard, MvDJ :D 22 juli is de dag en dan volgt er ook een foto :)

10. MamavanDJ

Oh dat is al snel Ika!!

Nee Lies, idd, mannen af en toe...
    Gelukkig is die van jou ook wel erg nieuwsgierig!

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Koopie ik moet 40 betalen. Heb jij al een afspraak gemaakt?
    Wel typisch die mannen mijn vriend zou ook prima tot de 20 wk echo kunnen wachten

@eda groot gelijk dat ej hebt afgebeld. Fijn om te horen dat je om jezejf denkt met die toch al lange werkweken

Ik ga zo maar eens chrashen. Vanmiddag niet geslapen, vanmorgen om 5:00 al wakker en dan al die emoties vandaag. Gaap

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lies, jullie kunnen er ook voor kiezen om het geslacht te laten opschrijven en het in een envelopje mee te nemen. Alhoewel de verleiding om te kijken constant aanwezig is ;) Wij vinden het erg leuk om het te weten. Wij hebben geen spijt van onze keuze.

13. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Dat is nog wel een goed idee om over na te denken Ika, dank je:D

Bouwjaar, welterusten!

14. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Sorry lieverds ik zwaai ff

Ben beetje heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel pissig op mijn schoonvader...

15. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    O jee parel. .....sterkte meis!

16. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    ik kruip ook in mijn bed, hopelijk slaap ik deze nacht beter...

17. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Dankjewel Losje...

Sorry als ik wat afwezig reageer, zit de hele tijd te denken aan de stomme actie die mijn schoonvader weer heeft bedacht.

Hij is 22 juli jarig en wil dan zijn middelste ook uitnodigen. Je begrijpt na alles wat er gebeurd is dat mijn schoonzus (oudste kind) en mijn man (jongste kind) dus geen behoefte hebben om haar te zien samen met der kindje. Plus daarbij zij hoeft niet te weten dat ik zwanger ben, nog 3 weken tot zijn verjaardag en je begint bij mij nu al wat te zien, want mijn maag valt af en mijn onderbuik begint al een baby buik te worden.

Vind het gewoon zo'n onoverdachte actie weer en vind het gewoon niet leuk dat hij alle 3 zijn kinderen wederom voor het blok zet. Ze zijn nu 2 keer bij E. wezen kijken en nu wil hij der opeens met ons uitnodigen. Waarschijnlijk hoopt hij zo weer toe nadering te krijgen tussen zijn 3 kinderen, maar ja hun hebben al gezegd dat ze dan niet komen. A. is 1 jaar en 3 maanden en heeft der tante nog nooit gezien, mijn schoonzus wil dit nu ook niet meer en ja wij willen niet dat zij weet dat we zwanger zijn, wisten we van haar ook niet.

Ergens maakt het mij heel verdrietig, dat hij 21 jaar 2 van zijn kinderen verwaarloost heeft en sinds een jaar ongeveer weer fatsoenlijk met hen omgaat en hij dit weer wil vergooien voor iemand die gewoon alle aandacht wil en niks anders. Ik weet even niet goed wat ik er mee moet. Schoonzus zit me te appen telkens omdat ze er mee zit en manlief sluit zich totaal af, ja heeft zijn mening gegeven en gaat zaterdag hartig woordje praten met zijn pa, maare dat word ben ik bang niks :(

18. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou dat is zeker stom zeg.....niet echt goed over nagedacht!
    Ik zou niets tegen je zin in doen hoor, denk aan jezelf...

Hier echt pijn in me rug pffff
    Ik moest net niezen ahhh ging zowat door de grond.
    Vandaag met de zwembus mee, dus opa en oma komen oppassen op de jongste, je mag omdat het de laatste zwemdag is bij je kind in het water, maar daar heb ik heel weinig zin in....ik moet al helpen met de kids aan en uitkleden dus om mezelf dan ook te doen.....pfff..dat gaat me rug niet redden.
    Nog 7 dagen......
    Meiden die moeten werken werkse...

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @parel wat blijft een toch een soapfamilie :(
    Kun je niet samen met je leuke s-zus zeggen ik kom niet?
    Als t een moetje wordt, dan misschien kort blijven (je moet toch om jezelf denken) en misschien kun je iets van verhullende kleding vinden?
    Bij mij scheelt t ook veel wat ik aantrek, mn sporttenue is veel zeggend, maar naar mn werk shirtjes aan die wat meer flubberen dus dan valt t al veel minder op.

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @losje owh wat een rotperiode toch. Hopelijk vind je door de dag heen voldoende afleiding. Lekker zwemmen ;)
    Bij niezen moet ik ook beetje krom liggen of zitten anders doet t pijn.

Deel Deze Pagina