De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

;)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

..?.

3. Parelbloesem

Haha ik zeg nu heel stoer dat ze daar wel heen gaan, maar denk dat ik 7 juni enorm moeilijk ga vinden ;)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ze? :D

Ja ik was bij de eerste echt erg hoor....maar dat kwam omdat mijn moeder, waar ik al geen beste band mee had, en ledikant kocht...en zei dat ze wel even bleef slapen enz......dus niet;)

Maar die eerste keer even zonder kind was heerlijk toen:D
    Bij de tweede was ik niet veel eerder maar dat komt ook omdat je gelijk smorgens bv geeft...;)

5. Parelbloesem

Haha hij/zij :p

Ja ben heel erg benieuwd hoe ik mij ga voelen.
    Ben sowieso al best wel op mij eigen. Kreeg van de week van schoonmoeder de vraag of ze mijn buik al kon voelen, dan zet ik meteen 3 stappen terug onbewust. Als kindje straks beweegt en ik wil het laten voelen, dan geef ik dat vanzelf wel aan. Maar moet niemand zomaar aan me komen hoor. Ja manlief maar dat is een ander verhaal..

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihi:D

Oh als iemand aan mijn buik zit vindt ik niet zo erg....vindt dat juist wel lief, maar dat is bij iedereen anders;)

7. Parelbloesem

Vooral dat laatste ;)
    Ik vond het ook super schattig en lief dat cliënten me niet meer lieten bukken als ze wisten dat ik zwanger was. Maar als mijn schoonmoeder mij verteld dat ik niks meer mag word ik kriebelig...!!

8. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hier vraagt net een schoolvriendje van me dochter of ik een baby in me buik heb....ik moet zeggen me bovenbuik (dus niet die kwab die ik heb zitten ) staat wel ver naar voren pfffff *vind ik niet zo leuk*........
    Ik heb gezegd dat ik teveel eet.....is wel de waarheid!

9. Parelbloesem

Oh losje dat is niet leuk vooral niet in jou situatie... :(

10. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @parel: wat een vervelende situatie bij je man zijn kant... kan je niet zeggen dat je die dag iets gepland hebt... gewoon een excuus om niet te gaan
    ik ben ook veel te oprecht en zeg wat ik denk en zoveel eerlijkheid wordt nu eenmaal niet altijd goed aanvaard... maar word zo ziek van schijnheiligheid!!!!!

ik merk ook dat ik moet opletten als ik nies of snelle bewegingen maak of me uitrek...

@bouwjaar: oei, tja, nog eens goed nadenken over de naam dan, maar als dat echt jullie gedachte is, hoef je ook niet echt te veranderen hé
    hopelijk nu geen bloed meer gespot?

@losje: geen zo'n leuke reactie van dat kindje... tja, ze staan er niet bij stil hé

11. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nee het is een kindje van 5 dus ik heb er om gelachen want er stonden ook nog ouders bij.......maar tja van binnen vond ik het niet zo leuk. ....

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @losje hmm beetje jammer die opmerking van dat kindje.

13. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Of dat kindje heeft een gave Losje?!

Bouwjaar, ben je weer een beetje bijgetankt?

Parel, schoonmoeders.... die van mij is niet een echte bemoeial, maar moest het wel maar snel vertellen tegen m'n schoonzusje, want mss had die nog wel wat spulletjes voor me staan!

Vreemden hoeven echt niet aan m'n buik te zitten! Familie of goede vrienden vind ik niet erg.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihi Eda je bent oprecht en houdt niet van schijnheiligheid maar bedenkt dan wel een smoesje om niet te gaan :D vond het zo grappig

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Niet leuk losje :(
    Ga je nog een testje doen eigenlijk? Of kreeg je snel weer een echo?.

16. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik twijfel heel erg op het moment. ....ik wacht tot het weekend en dan kijk ik wel hoe ik me voel, woensdag echo.....
    Stel je voor hij is weer donkerder, ben ik blij.....en dan hoor ik woensdag dat het weer niet goed is.....bijvoorbeeld.....
    Hahahahaha maar je weet nooit hoor of ik nog van gedachte verander.
    Ik heb wel weer meer symptomen dan paar dagen geleden......

Moe,maagzuur,weeïg in me buik, veel plassen, rugpijn, pukkels op me borst, duizeligheid, kribbig.....ga zo maar door!

17. Parelbloesem

Oh ja dat is ook zo'n leuk idd, moeten vertellen.

Mijn lieve schoonmoeder wilde het op haar werk (mijn oud collega's) al vertellen, want ja iemand anders werd later oma en die mocht het al wel vertellen :$ Hallo, nee wij willen verder wachten tot 12 a 13 weken, was ze boos om want nu kon ze niet opscheppen dat haar kleinkindje eerder komt...

Nee vreemde ook niet, familie of vrienden wel, maare dat mijn schoonma er nu al om vraagt op een verkapte manier vind ik een tikkeltje raar persoonlijk, doet mijn eigen mama niet eens ;)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hier komt me net de buurvrouw feliciteren aaaahhhhhh ze zag de bussen van MVM

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

snap je losje maar als het mis is moet je test lichter zijn geworden....dan weet je eigenlijk ook al genoeg. Hcg stijgt (normaal) niet weer als het eenmaal mis is ;)

20. Parelbloesem

Heeft lov wel gelijk in losje :)

Oeps Lov, was nog niet de bedoeling?!

Deel Deze Pagina