Dan is het moeilijk om eerlijk te zijn Eda jammer eigenlijk.... Parel jammer dat hij niet genoeg moeite doet dan verder hè....maar ik denk dat mensen niet zo snel veranderen. Zo mijn man is lekker frietjes halen hmmmmmm....en dan goede tijden kijken. Wat wil je nog meer hahahaha...fijne avond meiden!
Bijna Ika, bijna! Hoelang moet je nog werken na je vakantie? Ik nu nog 6 weken tot mijn vakantie. Dan 3 weken vrij. Vervolgens 6 weken werken. Dan weer 2 weken vakantie en aansluitend verlof! (hoezo aan het aftellen )
Heerlijk, Lov! Hier aan de lasagne. Vriendlief was laat thuis. @Mamsie, dat schiet ook al aardig op. Mooie breek-momenten tot aan je verlof! Ik werk na de zomervakantie nog 3 weken. Dus eigenlijk begint mijn verlof al en ga ik voor de gezelligheid tussendoor 3 weken werken
Hier wel alles gelezen masr kan t toch echt niet bijhouden haha...was al gewaarschuwd he hihi Losje...doe waar jij je goed bij voelt! Lov...buren zien alles en dat is vaak niet fijn! Hoop dat ze t stil kunnen houden Parel...schoonfamilie, je kan ze niet kiezen he maar de keuzes die je maakt in een relatie wel. Goed van je man dat hij gewoon verteld waar t op staat! Valt me straks wel weer wat in maar voor nu...is t banktijd!
Ohh wij hebben ook frietjes gegeten.. Yammie.. Ik heb altijd voort zin in lekkere lekkere vette dingen hahaha Losje. Ik blijf duimen voor je. Wel raar dat dat kindje dat zomaar zei. En je symptomen zij. Wel echt kwaaltjes. Ika. Voor je het weet is de week echt snel voorbij morgen al weer donderdag!! Ff volhouden nog.. Ik ben er even iets minder (was ik al). Ik krijg zo'n koppijn vam een beeldscherm..
Ohhjaa...met mn vriend gaat t gelukkig goed! Heeft alleen nog hoofdpijn. Ben een hele harde tante die niet over zich over heen laat lopen maar als je aan mn dierbare komt dan ben ik een emotioneel wrak en kan overal om janken dan. Als k hem zie krijg k nog de tranen in mn ogen dat k blij ben dat t goed is afgelopen!
@ika: zijn op zich geen moeilijke mensen, alleen ze kunnen vrij weinig verdragen... want bij dat voorval heeft mijn man dat dus zeker 1 week of meer moeten bekopen en ze haalden er dan ook van alles bij (oude koeien uit de gracht zoals ze zeggen), dat we blijkbaar geen goeiendag gezegd hadden aan mensen op onze trouw en zo... dus vanaf nu probeer ik drama te vermijden, want dat zijn mensen die liever hun kop in het zand steken en ik ga ze niet kunnen veranderen ik vind het ook jammer dat we niet eerlijk kunnen zijn tegen hen, maar dat zit zo niet in hun opvoeding, liever doen alsof alles goed is, ook al zitten we misschien wel met bepaalde dingen... ze gaan gewoon vaak van het slechtste uit, toen we kwamen vertellen dat we zwanger waren, hebben we 1,5u op hen moeten wachten tot ze thuis waren van kweet niet waar en vonden ze ook raar dat we hen per se die avond wilden zien en dachten ze direct dat 1 van onze 2 ons werk kwijt was of zo... leuk hé, precies of we alleen maar komen met slecht nieuws! frietjes en serie: goed plan Lov! @birds: best dat je vriend goed herstelt
Hmmm had een friet saté maar smaakte me totaal niet! Jammer! Mijn darmen zijn ook al een paar dagen flink aan het rommelen vervelend.....
Dat klinkt als heel erg zwanger, Lov. Dat had ik ook. Ik maakte de lekkerste dingen, maar tijdens het eten viel het tegen...
Ikke ook. Kan echt uitkijken naar het avoneten maar of ik eet echt super weinig en ik xit vol of het smaakt me niet. Hebben jullie ook voorkeuren?? Zoet hartig??
Gek hè dat je dan helemaal geen zij hebt, ik heb het nu de laatste paar dagen....geen zin meer in warm eten. Lizzie ik heb vooral zin in fruit ....frisse dingen.
Dat eten waar je zo'n zin in had dat niet echt is wat je denkt hmmm dat heb ik ook wel. Of een boterkoek maken en dan eten, mwa dit was niet wat ik me had voorgesteld. @mamsie haha jij bent ook acht al aan t aftellen @ika die 3 weken bij jou gaat eigenlijk nergens over hier probeer wordt gek dorodat niks werkt (programma's missen, kan niks installeren), als t niet snel gefixed denk dat ik zo maar naar huis ga daar werkt tenminste alles :x
Goedemorgen dames helaas een witte test Even een vraagje ik had allemaal witte draden in m'n urine weet iemand wat dat betekent? Zou ik alweer vruchtbaar zijn?
@losje ohnee wat k*t. Dan zat/zit het wsl echt niet goed. Geen idee of je alweer vruchtbaar bent, ovu-test doen?