Hier gaan we vandaag wel bbq...maar ben eens benieuwd want iedere keer als we gaan koken heb ik geen honger meer en wordt ik misselijk
Hahaha. Hier vanavond burrito's en op kraambezoek (1e van de 4 die nog moeten..). Ik heb gepland om za+zo te bbqen
Mmm bbq , morgen feest voor opa maar geen bbq echt stomme dingen om te eten bij zo'n mooi weertje... Vind het jammer wat zijn we met taart ,sandwishes?? jak hij doet het niet de organisatie maar weer de moeiallen van de familie. Eind van de maand hebben we wel een bbq onder de buurtmama's daar kijk ik dan wel weer naar uit Heb de jongens bijgetimd ,huisje gekuist ,nu eten !
He lieverds, stap hier in als jullie het goed vinden, beetje veel om te lezen, misschien als ik zo nog puf heb. Gister heel de dag bij vriendin geweest en nu helemaal op en dood ziek al de hele dag
@parel zoek een lekker plekje in de tuin (als je die hebt) oogjes dicht en hopelijk wat opknappen. Beterschap!
@lov is het niet warm bij jullie dan? Ik zit wel binnen maar buiten is t volgens mij aardig bbq-weertje
hmm daar heb ik ook last van lov...eerst denk je hmm lekker en als het dan voor mijn neus staat of ik moet het gaan maken dan bleghhhhhhh wordt ik misselijk en dat is eigenlijk pas sinds een paar dagen..ieuww wij doen van de week de bbq wel, morgen eerst dagje weg straks naar din..en misschien doen we het zondag,..schijnt dan een mooie dag te zijn mits er niks tussen komt aah pareltje beterschap meis neem je rust knuffel!
Ja de zon scheen heerlijk en nu is het weer grijs ... De zon kwam pas om 14-15 uur ofzo .... Maar we gaan lekker gewoon bbq en hahaahahaha hoezo wat wil je nu?
Veel plezier met BBQ Lov. Bouwjaar, haha 23 meter tuin, meer dan genoeg dus Heb maar even een tandje terug gedaan, dan maar een dag niet gepoetst weer een dag. Eda, dankjewel. Heb maar even een dutje gedaan toen straks en dat heeft me wel goed gedaan. Hopen dat ik me nu beter blijf voelen.
Lov. Geniet van de bbq. Ik ruik die van de buren.. Yummie. Parel. Dutjes doen mij ook goed. I love sleeping hahahaha. Is he al wel wat minder. De misselijkheid?? Hier. Zit te twijfelen of ik mvm moet opzeggen. Ik vind het heel erg omdat het zo'n goed doel is. Maar eerst pissen en dan omdraaien om te kotsen is ook geen plezier....
Ik heb het met vlagen heeeeeeeeeeeeeeel erg en met vlagen bijna geen last van. Als je er zelf ziek van word moet (mag) je er zeker mee stoppen. Je moet niet doorgaan omdat het voor een goed doel is. Jij en je kindje zijn belangrijker en als jij iedere keer over moet geven is dat ook niet goed. Ik zou bellen en het verhaal uitleggen, dat zullen ze zeker begrijpen.
Ik haak hier even in. Meiden die gaan bbq-en.... veel plezier!!! @Lizzie, niet leuk dat je zo misselijk wordt van die mvm-flessen. Misschien eerst even met de luchtverfrisser sprayen voordatje de fles vult? Ik ging steeds over mijn nek om de kattenbrokjes bij te vullen. Ik vond die geur zo vies. De vakantie is begonnen! Ik ben deze week echt enorm verwend met cadeaus. Vandaag ook weer. Zo lief allemaal. Zelfs een rompertje dat versierd is door een leerling
Ika. Wat lekker. Geniet van je vakantie!!!! Heerlijk. Heb ik al geprobeerd, neus dicht knijpen. Parfum spuiten. (een sterke van mijn vriend). fles heel ver van me afzetten. Lijkt wel of ik die geur er zo uit kan pikken. Heb ik ook met 1 parfum. Normaal heerlijk. Maar nu ga ik er van over mijn nek.
Ai, dat is heftig Dat met sommige parfums herken ik ook. Ik had zo'n toiletspray die ik echt moest vervangen. Ik vond hem zo smerig ruiken.
Als het echt niet gaat moet je er mee stoppen Lizzie, denk maar zo met wat je nu geplast heb heb je al een heel behoorlijk aantal vrouwen kunnen helpen. En nu is het beter als jij niet telkens over moet geven. Enne ik zei pas tegen mijn man, jeetje der liep net een parfum fabriek voorbij, bleek dat ik het veel beter rook, hij vond het mee vallen. En al hij haarlak heeft gebruikt en ik moet daarna op de badkamer zijn, walgelijk
Bijzonder wat een zwangerschap met je lijf doet, hè Parelbloesem. Ik was vandaag bij de kapper en ze zei dat mijn haar zo goed en vol aanvoelt
Haha ja apart he, ik krijg van iedereen te horen dat ik er zo goed en voor mijn doen slank uit zie. En mijn krul is volledig terug in mijn haar Ben der blij mee maar zeer verbaasd. Ja heel apart indd en zeker bijzonder
ja die geurtjes ik ruik ook veeel beter en dat heeft soms zijn nadelen Ik moet zeggen mijn haren tov.de andere 3 x zien er niet uit. Ik had toen zo'n mooi vol glanzend haar maar nu jak! En mijn gezicht is 1 en al uitslag (couperose)en puistjes ,aande ene kant vettig tot en met en andere kanten droog schilferig En dan dat feller zweten ,vanonder ook in de liezen moet inlegkruisje aandoen. Heerlijk toch zwanger zijn (not deze keer). Kids 1 na 1 in bad ze hadden het nodig ,ze zagen zwart! DL was gekidnapt door een klasgenootje ,die had haar oma gedirigeerd om onze dochter te komen ophalen stond dus ineens om 15 uur aan onze poort ,zij happy nu ik zag er niet uit looooolll.