Haha dat scheelt wel, wij hebben ook wel een redelijke tuin, maar als er hulp nodig is bel ik mn pa of ma. Beiden weten er redelijk wat van en mn pa doet ook hier en daar tuintjes voor mensen. Vandaag een sering kort gezaagd samen met mijn mams. Wat een hoop licht zeg, hele verbetering. Ben benieuwd of ie goed gaat uitlopen. Sterkte parel, het is nooit leuk als je iemand die veel voor je betekend hebt moet missen @mangos's: waren op @ika tja je kan ook eea uit boeken halen, maar me toch maar opgegeven voor de groepspufclub. Wellicht gezellig als je bent dames bent die in de buurt van jezelf bent uitgerekend. Denk dat t strat in de 1e helft van oktober, dan 8 lessen en 6 wk na de laatste bevallen is zijn er nog 6 lessen. Vriend is aan t klikohok bezig maar het lukt allemaal niet zo. Wel sneu. Ik ga weer naar buiten even lekker een raketje eten (en wel de echte van Ola, die zijn t lekkerst) En daarna het snoeihout maar eens opbinden
Ook lekker parel! Ik heb trouwens een leuk boek gekocht...... Geboorte van een moeder, geboorte van een gezin. Zijn 2 boeken van Daphne Deckers...gebundeld in een boek. Moet er nog aan beginnen maar is volgens mij een heel leuk boek.
Bouwjaar, wel fijn dat je wel iemand hebt om te helpen. Ja ik doe niks in de tuin. Laat hem maar doen, ben blij met de tuin want mijn man op een flatje stoppen, dan waren we nu niet meer samen ben ik bang Lov, lijken me leuke boeken Pff ben op eens zo lamlendig, geen puf om te koken zelfs
@parel koken is nooit echt mijn hobby geweest dus ik heb al snel geen zin om te koken Wij hebben de bbq net opgestart Lov hmm ook eens kijken nasr die boeken. Ik vond die van claudia de Breij 'krijg nou tieten' ook wel grappig.
Dames hoop dat jullie zaterdagavond leuker is. We hebben bezoek maar is zo saai. Kan alleen maar denken wanneer kan ik naar bed. Boeken. Ik heb een zwangerschapsboek te leen. Maar ik vind het niet zo'n leuk boek. Die andere klinken veel leuker. Fijne avond nog. Geniet van het mooie weertje!!!
Gewoon saaie onderwerpen die we al zooo vaak hebben gehad. Ik ben dat gewoon beu. Hahah hormoontjes??? Zijn goede mensen maar maken nooit iets mee. En het belagrijkste in het leven is snaaien en vreten. En dan vooral wanneer en waar. Discussir over friet is ook al eeuwen oud hahahah..
Das bale lizzy, zeker nu je geen drankjes kan benuttigen haha Met die drankjes had je er misschien nog iets grappigs in kunnen zien
Hebben jullie ook zo genoten van de zon? Hier wat inkopen bij de Babypark gedaan, zoals kruikenzakken. Daarna zijn we gezellig naar Volendam geweest. Lekker op een terrasje gezeten en uiteten geweest. Een heerlijk begin van de vakantie
Dames ik wens jullie weer een fijne dag in de zon toe! Hoe is het met iedereen? Met mij redelijk, vanmorgen alleen zwaar door me rug gegaan, zat al twee dagen te zeuren met elke beweging die ik deed maar nu kan ik amper lopen. Verder geen bloed meer verloren en geen krampen gehad gelukkig ... Wel slijmverlies.....en steekjes in me zij....??.....was ongeveer 14 dagen na me laatste bloeding..... Ik ben heel benieuwd wat er te zien is woensdag, ik hoop lekker schoon, dan kunnen we het misschien toch nog even proberen deze maand Dikke kus van mij♥
Losje maar wat ik me afvraag, hoe erg was je bloeding dan? Het hoeft natuurlijk niet veel te zijn als je zo kort zwanger was, een gewone ongi bv. Maar zo kwam het niet van jou over. Het zou kunnen dat je nu al je ei hebt....ik hoop het voor je. Hebben jullie m wel benut eventueel? En hoe denkt je ,man er nu over? Je zei zelf ook een tijd nodig te hebben om na te denken? Balen van je rug! Maar soms slaat stress uit op je lichaam Ika we hebben heerlijk genoten in de tuin! Vandaag weer hoor....het blijft gelukkig een paar dagen lekker weer nu, maar je wet niet wat het eind volgende week gaat doen, dus benutten Daar zeg je wat....kruiken....die zal ik nu zeker wel nodig hebben in februari. In september was dat niet nodig. Eens kijken of mijn schoonzus ze nog heeft dan kan ik ze lenen. Echo heb ikzelf dinsdag pas ober een week. Duurt zo lang! Nou ja echo, afspraak gyn maat ik weet zeker dat hij zich afvraagt waarom er niet van te voren een echo gemaakt is. Da deed hi wel altijd bij de jongste . De gyn wat ik nu had was een vreemde kerel. Hij zei ook dat ik het maar moest vertrouwen nu....uhm?
Bouwjaar ik heb der nu ook geen zin in hoor pff... Losje, misschien heeft Lov daar wel een punt in en kan je nu wel vruchtbaar zijn, jammer van je rug dan Lov, lekker als dat zo gezegd word is niet makkelijk het zomaar te vertrouwen. Ika, hier niet veel genoten van de zon, ik ben sinds gisteren op eens zeer beroert, misschien door de zon Lizzy, hmmm niet leuk als je er geen plezier aan hebt om bezoek te hebben. Ik heb 15-7 mijn 12w echo dus ook pas over een week. Ga maar snel een pilletje pakken tegen de misselijkheid, want gaat vandaag weer heel slecht. Het is niet te harde zo, maar goed. Heb manlief beloofd spekkoek te maken, dus zal er een pilletje in gooien en dan aan de slag, dat vind ik dan wel weer leuk om te bakken, alleen moet ik er zelf mee uit kijken, dat ik niet te veel eet. Zit van alles in wat je niet te veel mag hebben
Wat zit er in spekkoek....? Ja precies...hij was echt een vreemde kerel. Hij zei ook dat het al vroeg was dat ik over 3 weken mocht komen toen? Ik keek m eens aan en dacht bij mezelf ...echt niet. Als je eerder een mk hebt gehad is het toch iets anders dan een normale zwschap? Hij zei dat ik of bij hem een afspraak mocht maken of gewoon bij mijn eigen gyn, die eigenlijk geen zwschappen meer deed maar ach, nou de keuze was niet moeilijk! Soms had ik bijna opgebeld en gewoon volgende week een echo gevraagd omdat ik me niet goed voelde. Ik vindt het moeilijk om zo lang te wachten nu. Oké er klopte een hartje maar om dan pas weer na 3 weken eens te kijken met een dopler? Want dat zei hij hè.....geen echo eerst die dopler. En ach lukte dat nu niet dan misschien een echo..... Bij de jongste mocht ik veel vaker komen..... Dus ik vindt het vreemd. Maar ach nog even geduld. Maar daarom wil ik absoluut die echo en die vraag ik dan ook gewoon!
Ja dat zou ik ook doen, 3 weken is erg lang hoor. Ik werd in het begin om de week in de gaten gehouden. Nu gaat het iets langer duren, maar ja goed nu weet ik ook dat het een aardig eind goed gaat. Spekkoek: anijs, kaneel, kruidnagel, nootmuskaat Zijn allemaal kruiden waar je mee uit moet kijken en niet te veel van mag
He meiden, Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer? Hier even bijkomen van feestje 1 en 2 gister, zo mijn kleine man ophalen en op naar feestje 3! Vanavond misschien nog even bijlezen, anders morgen. Fijne dag meiden!
@lizzie bezoek nog een beetje bijtijds de deur uit kunnen werken?Wel irritant die mensen die over niets anders kunnen praten. @ika ben je al een beetje compleet qua spullen? Of nog wel eea nodig? Ik ga eerst maar es met zo'n uitzetlijst langs mn vriendin die ent bevallen is. Die is zo heerlijk praktisch dus eerst alles wegstrepen wat je helemaal niet nodig hebt. Vervolgens maar eens langs m'n broer en s-zus. Mn broer had tegen mn ma gezegd: ze hoeft niks te kopen onze zolder staat nog vol. Hij had wel zoiets van hmm maar ik hoeft t toch ook niet allemaal gratis weg te geven, terwijl ik ook niet goed durfde te vragen wat ze nog hadden omdat ze niet moeten denken dat ze alle gratis moeten geven. Haha maar eens even met elkaar gaan praten dus. @losje balen van je rug En die steekjes zou t je ei zijn dan? Best wat echo's dan die week 15e parel 16e lov 18e Nimme 19e ik Gelukkig was mijn gyn vrij makkelijk met echo's al vind ik t wel lastig dat ik na de laatste eigenlijk weer lang zou moeten wachten, wsl tot de 20 wk. Daarom zelf maar 1 laten doen.
Ja nu is het al op dinsdag dus het gaat maar had gehoopt eerder te mogen maar ach we wachten maar af. Klinkt gek die taart hahahaha Mamsie druk zeg!