Wow, wat een mijlpalen alweer, meiden. Dat gaat echt hard! Hier ben ik vanmiddag bezig geweest met spullen uitzoeken die nog in de laden kast in de babykamer zaten. Hij is ondertussen helemaal leeggehaald en ik heb er net alle babyspullen in gedaan
Ika, lekker bezig geweest dus Bouwjaar en Nimme, gefeliciteerd weer met jullie mijlpalen! Parel, wat ontzettend vervelend dat je je zo beroerd voelt Oeehh spekkoek!!! Losje, hopelijk is je baarmoeder schoon op de echo en kunnen jullie weer verder. Wil je man er nog voor gaan? Lov, wachten op echo's duurt altijd lang hè Spekkoek is echt een aanrader om eens te eten! Hier ook lekker van de zon genoten vandaag Ik heb aanstaande vrijdag mijn pretecho in Lommel Donderdag eerst naar de verloskundige en daarna voor babykamers kijken.
Oh leuk lies! Hier is het toch echt te ver weg....we gaan met 16 weken een geslachtsecho laten doen. Bouwjaar gelukkig ben je zelf zwanger , stel je voor al dat kraambezoek en je nog niet zwanger was lijkt me best erg. Zo heerlijk genoten van het weer.....de meiden ook! Vrienden zouden nog op bezoek komen, konden we het mooi vertellen, maar hun kindje had ontstoken oogjes en ze moesten naar de nightcare.
Ja ik het scheelt vast dat ik zelf weer zwanger ben want nu trek ik het prima eerlijk gezegd. Tuurlijk denk je wel ff aan van dat ik eigenlijk over een week zelf uitgerekend was (eerder niet zo met de UD bezig geweest, maar zag t opeen echo staan toen ik terug keek), maar tjee als ik zelf nog geen vooruitzicht had zal het best behoorlijk k*t geweest zijn. Er is trouwens nog 1 in aantocht, andere vriendin is nog 18/8 uitgerekend. Vervelend voor dat kindje, hoe oud is ze?
Ze wordt 1 in september En het is ook nog besmettelijk dus heel erg vond ik het niet dat ze afbelden .... Ze we aan film kijken....Hans en gretel.... En oh ja nieuwe verslaving....cola Calipo ijsjes
Vandaag voor het eerst echt een harde buik gehad. Ik denk dat het een combi was van een flink volle blaas en een kindje dat wild aan het schoppen was . Lekker Lov, zo'n cola calippo
Ja snap ik......maar heb alleen voor de echo bloedverlies gehad. En er was wel een zwart vlekje te zien vandaar.
Nimme heb ml het zwembad nog neer gezet? Lies spannend hoor pretechowaren jullie er al uit of je het geslacht wil weten? Hoop dat iedereen lekker genoten heeft van het mooie weer!
hoi meiden, Hoe is het met iedereen? nimme en parel, weer een mijlpaal gehaald goed bezig meiden! Het weertje is heerlijk, ik zit lekker buiten met de lap een beetje af te koelen het was best warm vanmiddag en we hebben lekker aan de bbq gezeten alleen is mijn eetlust vermindert de laatste tijd maar goed het was gezellig. In de dierentuin was het erg leuk we hebben ons allemaal vermaakt. Ik heb een foto in mijn album gezet van de dierentuin met mijn zoontje en daar kan je echt mijn buikkie goed op zien Dinsdag weer een echo voor controle, ik ben benieuwd. En donderdag naar de crematie van de mama van mijn dinnie ik hou er niet zo van maar ja ik kan niet skippen..voel me daar niet goed bij als ik skip.
Ff een zwaai van mij Zie een hoop mooie termijnen voor bij komen. Fijn meiden, hoewel ik de onzekerheid en het dubbele gevoel goed begrijp. Maar toch lees ik ook dat jullie af en toe ook durven genieten. Goed om te lezen. Losje,ik lees in jouw woorden ook positiviteit, knap en sterk van je. Hoe voel je je? En Manouk lekker opvakantie toch? Hoopdat je terug komt met een verstekeling! Parel knuffel voor jou! (derest ook maar voor jou een extra dikke, gewoon omdat het kan!) En Liesje ook al een tijdje niet gezien toch? hoopdat alles goed gaat met je. En met Dorianne en mamaannelies? heb niet alles terug gelezen duskandat jullie al wat hadden geschreven. Mamadj geniet van je familieweekend. Toeter gecondoleerd. Bouwjaar, succes met de Aegon...zucht!! jijmaakt het wel mee iedere keer zeg!stoom uit je oren zo te lezen Lov lekker he dat de kids weer buiten kunnen spelen en lekker in hetbadje kunnen? vind het zogezellig aldie kinderstemmetjes bij ons in de buurt! En leuk om foto's te zien op facebook van jullie levens, mooie kids, fijne, knappe mannen en andere leuke dingen! kus voor iedereen
Lies, thanks, het is na een heerlijk voetenbadje aardig gezakt. Lov, zielig voor dat meisje. Mgbk, ook een kus voor jou! Zwembad is gevuld voor morgen Dus morgen lig ik in dat bad
Toeter gecondoleerd meid Mgbk tja positief.....het gaat wel goed met me maar komt ook omdat ik druk ben...het is gewoon zo'n teleurstelling.....maar ik kan niet te veel bij de pakken neer gaan zitten op het moment want ik heb twee lieve kids die aandacht van me willen nu de vakanrie is begonnen. Ik hoop alleen niet dat het nu weer 6/7 maanden duurt voor ik weer zwanger mag zijn! Hoe is het met jou meid? Sorry als ik het even gemist heb maar waar zit jij in je cyclus?
morgen update ,we hebben een helse dag gehad met de dochter ongelooflijk wat een kattekwaad ze heeft zitten uitspoken. Heb ervan zitten huilen ,zo ken ik ze niet en ik kan me niet inbeelden buiten het speelpartijtje van vrijdagavond dat er iets anders is wat de trigger zou kunnen geweest zijn (dat meisje is niet echt braaf). Zwembad is uitgewassen en klaar voor gevuld te worden morgenvroeg voor ML gaat werken en helaas zal DL gestrafd zijnde er niet in mogen...Ben zelfs te beschaamd om op te noemen hier wat ze allemaal heeft gedaan Tot morgen x
groot gelijk parel,..lekker in het bad oei nimme dat klinkt best erg eigenlijk..succes ermee thnx all,... mgbk hoe is het met je, is je ei er al?