De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Toeter is ook nooit leuk....:(

2. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Nimme, nog tips voor grote maten zwemkleding ;)
    Oh ja is een fijn badje :D

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mgbk ja is lekker en leuker voor papa en mama als ze iets te doen hebben hahahaha..

Parel heerlijk :D waarom pas zo laat opgezet?!

Nimme gewoon een fase? Ze kunnen niet altijd lief zijn hè mama...:D

Ika je eerste harde buik :D voelt een beetje vervelend of niet?

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier hebben we Hansel en Gretel gekeken....best een coole film!

5. Parelbloesem

Manlief is hele weekend aan het rommelen geweest en vond hem vandaag pas terug het badje :)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahahaha mannen hè......hier toch al een paar dagen lekker in het zwembad gelegen....inmiddels is het water lekker warm

7. Parelbloesem

Haha ja dat is wel heel fijn idd, nou ja tuin op het zuiden dus dat scheelt hij is snel warm. Gister heeft hij gewerkt en vandaag gereedschap schoongemaakt omdat hij morgen moet werken.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier hebben we van smorgens tot smiddags zon....en rond 16 uur verdwijnt de zon achter het dak naar de voorkant van ons huis.

Ideaal om te eten enz....zit je niet vol in de zon

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Na die harde buik is wel een apart gevoel, niet echt vervelend, maar ook niet echt fijn. Ik moest nodig naar toilet en die kleine zat flink te schoppen en whoep ik voelde echt zo'n harde bal. Ik zag vanochtend zelfs een blauwe plek naast mijn navel. Ik kan me niet herinneren dat ik me daar gestoten heb. Ik vraag me dus af of het van het schoppen komt, want dat doet ze daar vaak ;)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Geen idee Ika of dat kan...zal best dan dat zij het doet.

Klopt het is gewoon gek een harde buik.:)

11. Parelbloesem

Wij hebben de zon in de ochtend voor en de rest van de dag achter pal op de tuin. Alleen helemaal achter in de tuin hebben wij een garage en daarom daar schaduw in de middag ook fijn om te eten daar.

Mijn ouders zijn gek maar lief!!!!!
    Ik moet nieuwe bikini maar ja heb een grote maat dus alleen topje is al 47 euro. Mijn zusje heeft kort geleden er een van hen gekregen enne nu mag ik er ook een op hun kosten uitzoeken :)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaha alsof je nog thuis woont parel :p
    Een bikini van je ouders krijgen.....

13. Parelbloesem

Haha ja idd, vind wel heel lief... Ben en blijf een papa's kindje dus hij zegt wij betalen :D

14. Parelbloesem

15. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    hier even een berichtje vanuit Frankrijk: heel mooi weer, super warm met met een briesje dus best te verdragen, buiten eten vind ik zo zalig!!!

knuffel aan iedereen

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Mooi setje, Parel!

17. Parelbloesem

Dankjewel Ika, hoop dat hij past ben ik er heel blij mee

18. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hey lieve meiden,

Fijn te lezen dat de zwangeren 'lekker' zwanger zijn. Ik hoop dat die kleine meid d'r mama wel een beetje ontziet ika :)

@losje Wat een naar bericht meis! Lukt het een beetje met je vent er over te hebben om na te denken? Ik zag op fb in ieder geval mooie tuinfoto's voorbij komen.

@hier Vandaag 1 dag voor nod test gedaan van kv 2v5. Zo wit als het maar kan. Ik ka er dus vanuit dat ik morgen ongi word. Jammer, maar ik denk maar dat ik bij elke ronde proberen dichterbij kom. Gewoon vol blijven houden en straks weer gaan met die banaan ;) Dus manouk...aan jou de eer voor het roze.

Dikke knuffel voor allemaal!

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @mgbk gaat eht nog wat met jou? Hoe gaat t in de familie omtrent de scheiding?

Lekker die zwambaden, ik heb zo'n miniding maar die moet op t gras staan en die staat dus nooit langer dan 2 dagen ander wordt mn gras geel. Water uit de kraan is dan ook weer veel te koud: gebruik m zelden

Onze voortuin hebben we 's ochtends zon. Onze achtertuin ligt op t zuidwesten maar qua begroeiing zo dat we altijd schaduw en altijd zon hebben. Tot ie om een uur of 20:00 achter de boom van de buren verdwijnt (dat ding moet dus om...)

@toeter zijn ook geen leuke dingen maar voor je vriendin zal t heel veel beteken dat je erbij bent. (lekker onder de hormonen dus neem maar extra zakdoekjes mee)

@parel mooi bikini zeg!
    Ik ga voor we op vakantie gaan ook nog maar ff kijken of t allemaal nog netjes zit

@ika nou zou mooi zijn als je kindje je bont en blauw schopt.. Tzzz

@nimme wat vervelend dat je dochter kattekwaad heeft uitgehaald. Is het echt zo erg dat je t niet durft te vertellen? Kan me wel voorstellen dat t heel frustrerend is als je niet weet waarom ze t gedaan heeft/ waar dat gedrag vandaan komt.

@dido jeetje wat ontzettend jammer :(

Vriend gisteren bezig geweest met dat klikohok maar er zit erg veel tegen, best sneu.

20. Parelbloesem

Bouwjaar dankjewel. Ja hij is straks 1 cup maat te groot, maar ze groeien nogal snel, dus gaan we maar voor een maatje te groot in het begin ;) Dan heb ik nog groei ruimte. Zit toch alleen hier in badje voorlopig ;)

Tuin, we hebben ook last van de boom van de buurman als de zon ondergaat, maar de rest van de dag veel zon in de tuin. En onze tuin is behoorlijk dus op meerdere plaatsen mogelijkheid om hem neer te zetten, hij staat nu lekker aan de kant van het huis, want wij hebben een lage heg naar de buren aan een kant en net de kant waar we minder goed mee over weg kunnen. Die beste man zat gister mijn eten gewoon uit mijn mond te kijken :$ Niet prettig als daar dan mijn zwembad staat

Deel Deze Pagina