Leuke actie! Krijg ook nooit veel kaartjes, en heb er zelf genoeg om te sturen. Dus wil ik graag mee doen. Heb pb al gestuurd.
Upje! Ps: ik zet ook gewoon mijn nickname in de kaart, die wijkt dus af van mijn naam en adres gegevens i.v.m. Privacy, dus niet denken dat ik niks gestuurd heb hoor!
Ben ook benieuwd! De kaarten voor degenen met wie ik voor de lijst werd opgesteld al adressen had uitgewisseld via PB zijn vandaag de deur uitgegaan trouwens!
Ik heb ook de kaarten van wie ik de adressen via pb had vandaag op de bus gedaan. Gezellig binnenkort post
Ik heb ook wat via pb gehad en die gaan morgen of zaterdag op de post. Kijk ook al uit naar de kaarten van hier!
Hè meiden!!! Ik heb vandaag geen tijd gehad!! Sorry, sorry, sorry! Morgen ga ik jullie de stand sturen!!! Trust vast
Super ninosz, wellicht is het een idee om de lijst zondag te sturen ( als dit lukt heh! ) want dan kan ik ze zondag klaarleggen
Zondag stuur ik jullie idd de lijst! (Misschien zaterdag) Ik schat dat we max. op 20 uitkomen!! Valt wel mee toch?
Volgend jaar doe ik mee dit jaar passen we voor de kerstkaartjes! We hebben al ruim 100 geboortekaartjes te versturen in deze periode, dus doen daar een velletje bij met We wensen jullie al het goeds voor 2013 Liefs .....&.....&.... Volgend jaar de kerstkaarten weer aan de beurt