leuk leuk en dan zijn de kaarten waarschijnlijk nog voor de kerst over. Zal mijn zoontje leuk vinden al die kaarten
dat zal mooi zijn.kan io ze morgenvroeg schrijven,tijdens het broodje eten gezellig met mika asn tafel.
Hallo dames, ik sta ook op de lijst,ben helaas nog niet toegekomen aan versturen i.v.m met overlijden van mn hond. Ga mn best doen om ze maandag weg te hebben,hoop dat ze nog op tijd komen. Hoe zat het nou precies met wat er in de kaartjes geschreven word? Bedankt!
GELUKT! Als het goed is heeft iedereen de adressenlijst! Wat er in het kaartje moet? Dat mag je zelf weten. Ik heb gewoon de namen van mijn gezin er in gezet, en eronder -zwangerschapspagina- gezet! Heeft iedereen m ontvangen?
Ik heb um! Knap van jou! Ff een vraag, onderaan staat iemand uit Belgiƫ, hoe zit het met die postzegel? Is dat gewoon dezelfde?
Ik denk dat je ff op de site van TNT moet kijken wat dat kost! Misschien zijn het wel 2 zegels!!! Ik moet zelf ook nog even kijken.. Haar kaartje moet ik namelijk nog posten..
binnen.top. al die plaatsnamen.weinig van aarderijkskunde geleerd lol.ga er morgen mee aan de slag...
Leuk, ga morgen de kaarten schrijven en dan op de post ermee. Verheug me op het blije gezichtje van Daan als hij al die kaartjes ziet
De lijst ontvangen. Leuk zo heel verspreid over Nederland (Sommige moest ik zelfs even opzoeken) Ik ga ze vanmiddag schrijven. Heb er zin in. Alleen denk ik dat ik ze morgen pas post. Ik red het niet om ze vandaag voor zessen af te hebben. (Schoonvader ligt heel slecht, dus daar gaan we zo heen) Ik heb het nog even opgezocht; de kaart naar Belgiƫ moet trouwens met een gewone postzegel.
sterkte.leuk he ik kom 5 kaarten tekort vanmiddag maar ff naar de winkel gelijk zegels halen.gaan ze vanavond op de post.
Bedankt voor de lijst en het regelen Ninosz. Erg leuk zo! Kyra, sterkte met je schoonvader. Cat86, sterkte met het overlijden van je hond. Mijn kaarten zijn net op de post gegaan. Had nog een aantal fotokaarten over, helaas niet genoeg voor iedereen. Dus de rest heeft een geschreven kaart. Sorry. In de kaart zijn mijn en dochters naam. Op de achterkant van de envelop staat Calimerootje en zwp.