Hier mag ook nog gepbt worden! Ik heb er 2 binnen! Super. Ik heb de eerste lading op de post gedaan. Morgen gaat de volgende lading.
De post is weer lekker traag.. Die heb ik vorige week woensdag al gepost geloof ik Fijn dat ie binnen is!
Ik heb nog 6 postzegels over (en heul veel kaartjes ) dus ik wil ook nog wel met een paar mensen extra kaartjes uitwisselen
Ik heb er al een aantal binnen van ZP Mijn zoon vind het super elke middag zoveel kaarten van de postbode krijgen. Die van mij zijn gepost, komen binnen nu en enkele weken wel aan haha ik lees dat de post nu al vertraagd is
Ik heb jullie een pbtje terug gestuurd leuk dat ik ook nog even mee kan doen Komen wel waarschijnlijk te laat aan maar maakt het uit is altijd leuk om een kaartje te sturen/ontvangen
Ik vanmiddag vol goede moed met me kaartjes samen met de kleine meid door de regen. Op naar de Albert Heijn zegels halen daar even plakken en op de bus doen! Helaas.... Hebben ze geen postzegels!!!!! Is toch niet te geloven! Morgen waarschijnlijk weer.... Dus morgen een nieuwe poging en hopen dat ze nog voor de kerst aankomen... Baal wel enorm!
Al iemand nog meer kaarten van ZP ontvangen? Ik heb alleen die van Sjors gekregen tot nu toe! Post van vandaag is nog niet geweest dus hoop dat er wat bij zit!
ik denk dat sommige het kaartje van mij ook al binnen hebben mijn fam in gelederland wel best snel zondag past gepost.