OHH NEE KLACHTVRIJ oops op de puisten en pukkels na dan, ik heb echt een heel lelijke vlekkerige huid gekregen maargoed dat geeft niks Het is hier altijd wel rustig zeg, zullen er weinig oktober mama's wezen!? wie geeft er weer een update van een buikfoto!?? Ik volgende week weer. ik die elke 2 weken maar nu lijkt het wel gekrompen dus heeft weinig zin
Hallo,Allemaal.... ik heb ook erg last van misselijkheid en erg moe pff. Hoe gaat het met jullie kwaaltjes?? Gr Mams
heel erg moe, last van vastzittende hoest, geen eetlust, ijzertekort...moet ik nog verder gaan?? Ik voel me absoluut niet zwanger meer eerder ziek!!
@ Rica, hihi grappig. Dat heb ik ook vaak. Ene dag denk ik; jeetje mijn buik groeit nu wel echt, volgende dag denk ik; heeeee, waar is die nou gebleven. Heb dus ook nog geen nieuwe buikfoto's gemaakt. @ All, mijn kwaaltjes, gaan echt op en neer. Ene moment voel ik me best aardig, andere moment krijg ik alles tegelijk. Veel last van me rug, vooral na een dag werken, buikpijn (menstruatieachtige krampen en felle steken, bandenpijn?), misselijk (vooral na het avondeten) en idd enorm moe. De moeheid, had ik eerst ook wel wat, maar het lijkt nu opeens erger te worden. Heel eerlijk, had van te voren niet verwacht (hoe naief?), dat het soms best wel erg vermoeiend is het zwanger zijn. Kon me eigenlijk nooit echt voor stellen, dat je van zo'n mooi groeiend mensje in je buik je soms zo 'ziek' kan voelen. De eerste weken zag ik er echt uit als een lopend 'lijk'. Kreeg ook veel te horen toen ik vertelde zwanger te zijn; 'owwwww, vandaar dat je er zo slecht uit zag', haha en bedankt!. Nou, kijk veel naar de echo-foto's, dan weet ik weer waar ik het voor doe en wordt ik weer helemaal gelukkig! Hoe is het met iedereen?
Hey iedereen, @muisje, Mooi dat alles goed was en dat je je nu ook echt zwanger voelt. Gelukkig maar. Kun je er nu vollop van genieten. En wat is het fijn niet om het hartje te horen. @Rrianne, wat jij zegt dat het op en neer gaat heb ik ook wel wat last van. Dat je er uit zag als een "lijk" klinkt mij heel bekend in de oren. Dat komt omdat je zo moe bent. Ook vandaag was ik erg misselijk en op het einde van de ochtend ontzettend moe, dus heb nog een uurtje op de bank liggen tukken. @all, Wij hebben gister het nieuws bij de familie verspreid en die waren super blij. Er zijn ontzettend veel tranen van geluk en blijdschap over de wangen gelopen. Tevens heb ik het vandaag op het werk ook het nieuws gebracht en daar vonden ze het ook ontzettend leuk dat ik zwanger ben. Maar wel ontzettend slopend. Tevens hadden we het uurtje vooruit er ook nog bij dus op het einde van de dag helemaal afgedraaid. Mag nu nog een weekje wachten op mijn 12 weken echo. De beide beppe's gaan mee. Dat leek hun zo ontzettend mooi. Hopen dat dan ook weer alles goed is en we alles kunnen zien. De kado's die we de pake's, beppe's en de tantes hadden gegeven vielen ontzettend in de smaak. Wie heeft het al meer verteld aan het thuisfront?
Hallo, Wij hebben het gelijk aan familie en beste vrienden verteld en die waren ook mega blij voor ons,verder vertel ik het aan de hele wereld als ik weer echo heb gehad. En nu wachten op de volgende echo idd Gr Gr
Heey,Hoi Heel veel suc6 bij de eerste echo weet wat je doormaakt had ik ook. Hoop op hele goede uitslag Gr
Mijn familie en vrienden vonden t ook heel leuk voor ons.. 4 april na de gyno voor controle en 7 april gaan de oma's mee na de verloskundige voor de echo.. echt leuk!! en de eerste echo vond ik ook eng hopen dat alles deze keer goed was na 3 miskramen.en ik had met 6 weken de eerste en drna gwn om de 2 weken..maar dat bleef elke keer eng en spannend.en nu deze zwangerschap gaat alles gelukkig super groetjes!! Muis
Heey,Muis Wat super ja 7 april echo spannend!! En wat leuk dat de oma's mee gaan. En gelukkig gaat de zwangerschap nu goed super!! Ik heb 5 april echo en mijn moeder gaat mee en zoontje tweede echo trouwens. En de volgende echo gaat mijn schoonmoeder mee. Gr Mams
heey mams225. ja leuk die echo's!! ik vind t elke keer echt helemaal geweldig om te zien hoe snel t groeit en de laatste keer was hij/zij de hele tijd aant spartellen met de arme en beentjes..geweldig.. verloopt jou zwschap ook goed?? gr
Hallo Meiden, Bijdeze meld ik mij af voor de oktober buikjes. Mijn zakje was wel aangemaakt maar leeg dus ik krijg geen babytje. Ik wens jullie allemaal veel succes in jullie zwangerschap dat jullie maar weinig kwaaltjes mogen hebben! Ik zal jullie hellaas niet verder volgen! XXX Makinka!!
Heey,Muis Ja super die echo's geweldig om idd die armpjes en beetjes te zien spartelen hihi En hopelijk ziet alles er op de volgende echo nog goed uit En ja mijn zwangerschap verloopt best goed, misselijk en heel erg moe maar verder goed en bij jou??? Gr Mams