Hey mmarinka, Wat ontzettend verdrietig! Ik wens jullie heel veel sterkte! Dat jullie zonnetje weer snel mag gaan schijnen... Veel liefs
ja goed..eindelijk eens hihi.. ben alleen extreem misselijk geweest.maar daar had de dokter me tabletten voor gegeven,emesafene. die hebbe bij mij heel goed geholpen gelukkig. ik heb ze n u al n week niet geslikt heb heb nog maar 1x over gegeven. dus dat gaat goed hihi! nu begint alleen de hoofdpijn,maja t hoort allemaal dr bij... dus t gaat goed allemaal gr muis
Heey,muis Wat super dat het nu goed gaat,had idd gehoord van medicatie ivbm misselijkheid/overgeven super dat dat dan ook helpt,nog beter dat jij het nu niet meer nodig bent toch.. Hoofdpijn is idd ook niet erg leuk maar hoort er idd bij hihi. Ik ben gewoon misselijk niet overgeven gelukkig,en vandaag erg emotioneel nog nooit gehad pff dat is niks voor mij maar goed We gaan vrolijk door en afwachten op goede echo en uitgerekende datum..... Gr Mams
@marinka, Wat ontzettend vervelend nieuws. Ik wens je heel veel sterkte. @muisje, Wat een mooie echo. Ik hoop dat ik dat a.s. maandag ook zie. Ik heb dan de 12 weken echo en de beide moeders gaan mee dus extra spannend. Mooi dat het nu beter met je gaat.
Vanochtend naar de internist geweest. Slecht nieuws, ik kan me ijzergehalte niet op pijl houden dus daarom hebben de artsen besloten om een ijzerinfuus aan te leggen met 3 dagopnames. Kijken hoe dat gaat uitpakken....
Nou meid, je bent daar in goede handen, het komt vast goed! blijf posi! veel succes en dat je maar snel weer terug bent met een goed ijzergehalte!
hoi, ik heb even een vraagje zijn er meerdere meiden die ook wel eens buikpijn boven in je buik hebben? heb daar nu al een paar dagen last van soms echt een soort kramp. weet niet of dit nu normaal is of niet?? x
hey meiden heb even wat paginas gelezen en las erg veel dat vele van jullie een 12 weken echo krijgen. Wij hebben op 22 maart onze 1e echo gehad en we waren toen 9 wk 1 afgelopen maandag intake gehad en wel het hartje gehoord en nu hebben we een nieuwe afspraak pas op 2 mei. Dan ben ik 14 weken. Is een 12 weken echo standaard? Moet nog zo lang wachten Ik ben 24 oktober uitgerekend. Heb niet echt veel last van kwaaltjes ook niet echt gehad. En mijn buikje is ook wel een beetje gegroeit eens kijken of ik er ook een fotootje op krijg
jah ikke ook duurt veel te lang hihih wil iedere week een bevestiging dat het goed gaat met de kleine
Ik kom eventjes spammen hahaha! Mag dat??? Hier mijn 9w4d foto... inclusief cyste van 7cm onder de BM ! ben 30 okt uitgerekend!!
ik loop zelfs bij de gyn en krijg pas 19 april weer n echo en dan ben ik 16 weken!!! t is echt balen dat wachten maar goed we moeten maar posi blijven!!!
nee hoor ik zag mn kindje met 8 weken, en zie hem pas weer met 20 weken krijg wel elke 4 weken een afspraak en dan gaan we wel naar hartje luisteren maar die hoor ik nu wanneer ik wil al dus!
@ Wherona en Finnefant, Wat een mooie buikjes al. Begint er al op te lijken . Ik heb a.s. maandag m'n 12 weken echo. Ik had 2 weken terug ook al een echo gehad, daar bleek ik 10 weken te zijn en kon ze nog niet zien dat alles erop en eraan zat. Ik denk dat daarom ook de 12 weken echo is. Wanneer ik dan weer moet is afwachten. Heb gister er aan moeten geloven. Heb m´n eerste positiebroek gekocht. Er is namelijk tot zondag 20% korting bij prenatal op alles. Dus dames, wie nog wat nodig heeft.... Heb hem nog niet aan, maar zal niet lang meer duren.
meiden het wordt morgen ontzettend mooi weer heerlijk in het zonnetje, als je je goed insmeert heb je dan nog steeds kans op pigment vlekken?
ja angelsound ja, in het begin was het flink zoeken en kon ik hem 2 weken lang niet vinden (was echt nog vroeg) maar nu wel...erg leuk!
die heb ik dus ook gekocht! heb m vorige week een keertje na n uur zoeken in de verte gehoord maar toen ik m iets bewoog was ie weg en niet meer te vinden ben nu alweer n paar dagen op zoek en niks te vinden! wanneer hoorde jij m goed? ik zoek ook elke keer links onderin daar heb ik m de vorige keer dus gehoord...............