Hoi Dames, Ik kom mij even aanmelden voor de oktober buikjes!!! Ben bijna elf weken zwanger en het wordt onze 3e kindje. Het lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen. Groetjes,
welkom mamastientje! Ik heb hem met 9 weken gehoord, was echt een gelukstreffer en nu pas weer met 13 weken! hij zat bij mij rechtsonderin maar nu gewoon in het midden net boven mn schaambotje!
ok rica! jij hoorde intussen ook even niets meer dus! pff raak er n beetje van in de stress omdat ik m dus n week geleden wel gehoord heb! ga het vanavond weer proberen! ahahaha welkom mamastientje
welkom mamastientje maandag weer echo,benieuwd of hij/zij goed gegroeit is.. ik ben wel blij dat ik zoveel echo's krijg..bij de gyno krijg ik ongeveer om de 2-3 weken..en heb me nou aan gemeld bij de verloskundige en zei vroeg zelf om de hoe veel tijd ik een echo wou..dus das wel fijn dat je daar zelf kunt kiezen.. dat komt geloof ik ook nii echt veel voor dat je zelf mag zegge wnr je echo's wilt. hoe is dat bij jullie dan ???? mn broeken krijg ik nu allemaal niet meer dicht,dus loop nu in joggingbroek,nog ma 1 broek die me nu past,die was me eerst te groot.. nu in april zwangerschaps broeken kopen ik heb al hele leuke kleding gezien! wat fijn nu ik me ook echt zwanger voel in plaats van ziek/misselijk.. Groetjes Muisjeee!!
ik heb deze dagen erg last van krampen, soort ongikrampen, alsof mn buik heel strak staat (is niet zo ...maar erg rot gevoel maargoed zal er wel bij horen! jullie dan?
welkom mamastientje, voel je je een beetje goed? Nog last van kwaaltjes ofzo? @naomy en rica, Zo'n angelsound klinkt wel heel leuk. Maar zoals ik begrijp is het wel lastig om de kleine op te zoeken. @muisje, Het lijkt mij geweldig om de kleine te kunnen zien wanneer je maar wilt. Vooral om te kijken hoe het groeit maar ook om het hartje te horen. Ik heb a.s. maandag de 12 weken echo. Ben ontzettend benieuwd hoe het met onze kleine is. Zover ik weet kunnen wij niet aangeven hoe vaak we een echo willen Ik heb ook 1 broek die me niet meer lekker zit. Heb donderdag ook lekker aan het shoppen geweest voor een positiebroek, maar heb hem nog niet aan, maar dat zal niet lang niet meer duren.
@dolfijnjes...Ik voel me best goed, mag niet klagen. Wel last van de normale kwaaltjes maar niet erg hoor!! Moe en kokhalzen en voor de rest valt gelukkig erg mee.... En sávonds een opgezette buik, volgens mij erger als overdag.Pas gelukkig nog wel mijn eigen kleding.... Hoe is het allemaal met jullie??
@muisjeee wat gaaf dat je dat zelf mag aangeven zeg! zou ik ook wel willen maar helaas hebben wij het hier ook niet voor het zeggen. Voelen jullie je nou ook beroerder in het weekend dan doordeweeks? Ik merk dat ik in het weekend meer last heb van misselijkheid dan doordeweeks zaterdag begint het tot en met maandag en dinsdag voel ik me goed. Ik vindt mijn broeken ook niet meer lekker zitten de knoop is altijd open zal binnenkort ook maar er eens aan moeten geloven om andere broeken te moeten kopen. Vindt niet erg hoor wil juist dat mijn buik groeit zodat ik er lekker mee kan pronken hihi. Hoe is het met jullie?
hihihhiii wat leuk om dit allemaal te lezen.. Ik ben afgelopen donderdag wezen shoppen voor zwangerschapsbroeken, Ik en geslaagd in een paarse winkel met witte letter voor max. 15 euro per broek... Ik ben op dit moment op 4 oktober uitgerekend, maar ik heb nu al last van harde buiken. Ik heb geprobeerd te eten met harde buiken maar dat is dus niet zo'n succes.
ja dat heb ik ook wel ns af en toe..ma de gyno zei dat dat heel normaal was,en kon ook komen door t rekken van de baarmoeder en/of de banden. eerst had ik dat wel vaker ma nu nog ma af en toe.. Groetjes muis!!
ja vind t echt fijn dat ik t zelf mag zegge om de hoeveel tijd ik n echo wil @ Wherona: miss eet je in t weekend anders dan door de weeks..miss ligt t daar aan? mijn broeken gaan ook nii meer dicht..soms wel irri om altijd met de knoop open te lopen..hahaha deze maand ga ik eens ff nieuwe broeken halen..zwangerschaps kleding donderdag weer echo!!! oma en schoonmoeder gaan mee!! gezellig!! vandaag bij gyno geweest,alleen bloedruk,wegen en hartje gehoort.. ma dat was allemaal goed,hartje klopte perfect groetjes!!
Heb vandaag weer een echo gehad. Was helemaal super. De kleine was lekker actief. Op een gegeven moment had hij/zij zelfs de hik, zo grappig om te zien. De kleine was goed gegroeid alweer 5,2 cm. Op naar het buikje. De beide moeders waren mee en schoonzus. Super gezellig en ontzettend leuk om te zien
leuk dames!! weer goede echo's/sneltreingeluiden Ik heb dat in het weekend niet meer als doordeweeks ik moet afkloppen maar voel me verder best goed, ben alleen soms na een kleine wandeling al bekaf. hier weer een update van mn buikje... niet veel veranderd eigelijk en verwacht ook niet dat hij nog gaat groeien de komende 2 weken. Wel een verschil met begin maar hij blijft nu hangen. ik dacht eerst dat het vet was maar ben alweer wat lichter en mn bmi was keurig!
Ey meiden Ik heb vandaag de gyn gebeld of ik niet wat eerder kon komen omdat ik me n beetje druk maak omdat ik met dat klote ding de angelsound hey hartje niet kan vinden..... Nu kan ik volgende week dinsdag ipv die week erna hopelijk is dan alles gewoon weer goed!!
Hallo,Allemaal... Moet me helaas bijn jullie afmelden want ben een week terug gezet en ben nu 2 november uitgeteld heel veels suc6 met alles gr mams