de oktober 2011 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pluizebeestje, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisjeee

muisjeee Lid

3 mrt 2011
    81
    0
    0
    Heerlen,Limburg
    update deze was 13 weken,van vorige week..

2. muisjeee

muisjeee Lid

3 mrt 2011
    81
    0
    0
    Heerlen,Limburg
    dadelijk om 12u echo :D:D:D
    spannend!!hoop dat alles goed is.
    ik kan nii wachte tot t 12 u is,tijd gaat nu zo langzaam,hihi.
    ik hou jullie op de hoogte als ik ben geweest.
    groetjuhhs Muisjeee :cool:

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    wat een mooie buikjes kwamen er weer langs, hoop dat mijn buik ook snel weer gaat groeien hihi wil een hele dikke buik :D

vanochtend bloed geprikt dus dat hebben we ook weer achter de rug.

Muisjee veel plezier straks

4. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @muisje, veel plezier straks!

@wherona, komt vast wel goed met jou buikje!! ben benieuwd hoe die van jou er uit ziet!!

@all vanavond naar de vk voor controle en het hartje voor het eerst horen. ben best zenuwachtig en hoop dat alles goed is. maar eerst nog vanmiddag werken :S

x

5. Mams255

Mams255 Actief lid

10 apr 2010
    291
    0
    0
    Overijssel
    @ muisje veel plezier strax en geniet ervan.

@ All bedankt .

Mams

6. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames!!!!

Wat een leuke foto's!
    Ik zit nu op 12 weken en ben echt blij dat ik het nu lekker van de daken kan afschreeuwen hihiih

7. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    leuk de buikjes
    zal eerdaags ook even n foto van die van mij posten
    heb van mezelf al een flinke buik dus ermee proken vind ik n beetje n appart gevoel maar goed nu mag het wel!

dinsdag weer n echo! ben zooo benieuwd hoe het gaat met ons beebje!

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ben wel een beetje jaloers hoor op jullie ik moet nog zo lang wachten totdat ik het hartje weer mag horen van onze kleine :( hihi nog drie weken te gaan pfff hoop dat ze snel voorbij gaan :D

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    en hoe waren de echo's!!!?

10. muisjeee

muisjeee Lid

3 mrt 2011
    81
    0
    0
    Heerlen,Limburg
    echo was super!!hij/zij was flink gegroeit,bewoog zich al goed,hartje klopte super en de oma's en opa vonde t geweldig om te zien de 1e keer. :D
    echo foto's op mn profiel gezet,alleen allemaal heel wazig,omdat t beebje zich de hele tijd draaide en bewoog op moment van de foto's.
    22-4 over 2 weekjes volgende echo weer. ;)
    ben echt blij dat ik om de 2 weken altijd een echo heb..zo kun je om de 2 weken goed zien hoe t goeit en beweegt,hihi :D
    mag van geluk spreken dat ik zelf mag aan geven bij de verloskundige om de hoeveel tijd ik n echo wil..de rest hier krijgt gezegd wnr ze pas weer eentje krijgen..
    voel me weer helemaal happy!!:)
    morgen denk ik ff kijken voor positie broeken.leuk,leuk,leuk..

groetjes Muisjeee

11. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @muisje, zo om de 2 weken! bij mij worden er maar 2 in de hele zwangerschap vergoed tenzij er een medische indicatie is.
    ik kan natuurlijk wel oneindig veel pret echo's laten doen maar dan ga ik failliet :p

donderdag hartje gehoord, mooi geluid alsof er heel snel een stoomtrein langskomt. 220 slagen per minuut als je dat vergelijkt met die van mij haha.
    maar ben blij dat alles goed is met frummel en dat het lekker bewegelijk is!!

x

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    leuk om tehoren he zo'n sneltrein!! nou fijn dat alles goed is mbtc!

hoe gaat het verder met de dames??? al aan het groeien?
    ik krijg elke keer te horen oooh je ziet nog niks blaaadieblaa...grr ja dat weet ik ook wel!!! dus voor de buitenwereld ben ik nog steeds hetzelfde...

13. muisjeee

muisjeee Lid

3 mrt 2011
    81
    0
    0
    Heerlen,Limburg
    ik heb zoveel echo's omdat ik een medische indicatie heb..dat is wel zo.want bij de gyno heb ik 1x in de maand een echo en bij de verloskundige om de 2 weken dan.dus in totaal 3 per maand.ben er wel blij mee,omdat ik me toch al vaker zoveel zorgen maak na 3 miskramen,veel onderzoeken en een operatie aan de baarmoeder mond om afwijkende cellen weg te halen.want heb altijd pap2 en cin2 gehad en dat kan gevaarlijk zijn.kun je onvruchtbaar van worden of baarmoederhals kanker van krijgen.ma de cellen zijn nu wel weg,ma kunne wel terug komen.zodoende.
    door die cellen kwamen de 3 miskramen ook.aan de ene kant miss goed,want anders was ik dr nooit achter gekomen dat ik afwijkende cellen had en was k onvruchtbaar kunne worde en baarmoederhalskanker kunne krijgen als ik n jaar later was geweest.drm laat ik nu om hel half jaar een uitstrijkje maken.
    maar dezw zwangerschap komt t helemaal goed,heb er een goed gevoel bij.want de vorige keren had ik t gevoel al dat t mis zou gaan.deze keer totaal niet.
    maar ik let nu wel overal op en alles wat ik voel schrik ik soms wel ff van..maja is normaal na 3x fout gaan,je vergeet t toch niet.

buikje is weer flink gegroeit,maak deze week weer even een foto voor de update!!:D

groetjes muisjeee!

14. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey dames,
    Hier is ook nog alles goed. Bij mij ook nog weinig te zien.
    Zal dit weekend weer een foto maken, kijken of er verschil is.
    Voor de rest af en toe nog moe, maar dat wordt vanzelf wel weer beter.

@muisje, mooi dat nu alles goed gaat en voelt. Wel fijn dat je zo vaak een echo krijgt.

Gr.

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hier is buik vooral in de avond lekker dik hihi dan lijkt het nog wat maar overdag niet echt veel te zien, hoop dat het snel groeit hihi.
    Ben wat minder moe aan het worden en ook de misselijkheid neemt af. Heb nu wel zo nu en dan bij sommige bewegingen een steekje in mijn schaamstreek maar doet geen pijn vooral bij het kruisen van mijn benen en bij te snel opstaan.

Ik merk wel dat ik het sneller warm heb en erg veel dorst heb ook in de nacht ik wordt standaard tussen 02.00 -03.00 uur wakker omdat mijn mond helemaal droog is en dan hang ik zowat aan de water kraan.

zijn jullie eigenlijk al bezig met bv kinderwagen enz.... of is het beter om daarmee te wachten?

Heb 2 mei weer een afspraak met de vk en dan weten of alles nog oke is met beeb.

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Controle was goed maar voor mijn een gehaaste afspraak.....
    Beebie ligt achter de placenta dus niet goed op foto te krijgen....
    Dus heb geen foto meegekregen ze heft t oom mar 1x geprobeerd en toen wmoest ik alweer van die bank af!
    Ze zei iig dat het goed ging en t hartje zag kloppen en dat de meting van de baby psies op 14weken en 3 dagen zat!
    Moet ik me maar aan vasthouden en op naar de pretecho

17. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey Wherona,
    Klinkt heel bekend. Wordt elke nacht wel een keer wakker. Niet alleen dat ik het heet heb, maar ook dat ik naar de wc moet en ontzettend dorst heb.

Ik heb toevallig al een baby kamer. Zag een hele mooie via marktplaats en daar op geboden. Dus deze staat al op het kamertje te luchten.

Voor een kinderwagen ben ik alleen aan het rond kijken wat er is en wat aan mijn wensen voldoet. Zover het nu lijkt komen wij op de Musty urban rider (4 wieler, met een zwenkende achteras). Dit omdat we aan de bosrand wonen en daar graag gaan wandelen.
    Tevens kan het zitje naar je toe en van je af. Maar wil zeker nog meer informatie inwinnen bij verschillende babyzaken.

Heb 2 mei ook weer controle met 16 wkn.

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik vind de babykamer chloe (met die kronen) zo gaaf!!!!

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

ow wat leuk ook 2 mei :D en wat super dat je al een kamertje hebt, ik krijg heel veel spulletjes van mijn schoonzusje dus dat scheelt enorm. Zij hebben de Stokke Xplory en we mogen de reiswieg zowieso dus zijn we op marktplaats aan het kijken voor de kinderwagen van Stokke mijn vriend is nogal lang en is dit dus echt een prettige kinderwagen voor hem. Ik denk dat ik na 2 mei wel helemaal los ga en wat nu onze logeerkamer is klaar ga stomen voor onze beeb.

20. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona, leuk dat je ook al bezig bent met je babykamer.
    we zijn afgelopen zaterdag wezen kijken voor een wagen. we zijn op internet gevallen op een x-adventure zou bij de babydump zijn maar geen gevonden was er ook zo druk dat we maar niet gevraagd hebben. krijgen wagen van mijn ouders dus mamma moet mee haha.

daarnaast kamertje schiet al wel op. we hebben een kledingkastje gekocht via marktplaats zo schattig is een huisje en het dak is ook een vakje daar heb ik nu van die slofjes in staan.
    verder hebben we al een box en een kinderstoel gekocht.
    wiegje en commode krijg ik van mijn ouders. wiegje hebben oma, mamma en ik in gelegen dus is wel leuk als de 4e generatie er ook in komt te liggen pappa is hem al aan het schilderen.

2 mei komt al dichtbij!
    wij hebben 4 mei controle en 6 mei pretecho! kan niet wachten!!

x

Deel Deze Pagina