leuk gemaakt mbtc! Ik maak volgende week weer 1...hij heeft een heeele tijd stil gestaan maar volgens mij is hij deze afgelopen dagen iets gegroeid, bolle/harder en niet alleen meer in de avond maar de gehele dag... of het is weer iets wat ik graag wil zien aangezien veel zeggen...oh je ziet niks !!!! nou ik wel
Eindelijk weer eens een berichtje van mij.Ik heb heel lang niet geschreven, maar daar ben ik weer!! Ik heb de eerste echo gehad en het hartje zien kloppen, morgen heb ik de tweede echo!!! Het wordt weer spannend...hopen dat alles weer goed is met onze kleine. Dan hoor ik ook wanneer ik precies uitgeteld ben, want dat kon ze de eerste keer nog niet zeggen. Ik laat jullie weten hoe het was....
volgende week vrijdag weer afspraak bij verloskundige voor echo. dan ben ik 16 weken en als ik heel veel geluk heb en t ukkie goeg ligt met zn benen,kan ze me al zeggen wat t gaat worden!! Spannend!!! nu maar hopen dat hij/zij goed ligt met zn beentjes,want kan haast niet meer wachten..eindelijk eens kleertjes kopen enzo. want unisex kleertjes hebbe ze tegenwoordig toch ook bijna nergens meer. dus meiden duim voor me dat ik t volgende week vrijdag te weten krijg!!! verder gaat alles goed met me,kwaaltjes ver voorbij.nu alleen pijn in mn onder rug en met te snel lopen soms. ma verder voel ik me beter dan ooit! weet hier al iemand wat t gaat worden j/m ?? groetjes muisjeee!!
ik wil het niet weten, lekker een verassing! soms jammer, vooral met sommige dingen die ik tegenkom waarvan ik zeg oooow gaaaf! maarja jammer dan...ik wil het niet weten haha!
Wij willen het ook niet weten. Eerst wel omdat we geen jongens namen weten, maar we laten ons toch maar verrassen. Maar hoop ontzettend voor je dat het mee valt en je het mooi kunt zien. Anders moet je weer 4 weken wachten...
hoi hoi hier nog een oktobermama to be ben 11 okt uitgerekend t wordt ons 1e kindje ga eens op mijn gemakje dit hele draadje lezen
ow wat leuk zeg van dat wiegje helaas is mijn wiegje waar ook mijn broertje en zusje in hebben gelegen toen verloren gegaan met de brand zou dat ook wel erg leuk hebben gevonden, maar nu een nieuwe kopen en dan maar bewaren voor mijn kleinkinderen hahaha. 2 mei komt zeker al dichtbij al over twee weken joepieee
wij willen wel graag weten wat het wordt als hij/zij zich laat zien natuurlijk anders laten we het daarbij. Hier gaat het steed beter merk dat de vermoeidheid echt minder aan het worden is. Heb alleen wel huilbuien vooral bij het zien van verdrietige dingen, ach hoort er allemaal bij he zeggen ze dan. Nog twee weken en dan eindelijk weer een afspraak bij de vk en dan horen we het hartje weer, hopelijk duurt het dan niet al te lang meer voor de volgende echo
Zijn er al meer buikjes te showen!??? ik ga zondag weer wat maken!! maar als ik mijzelf vergelijk met anderen denk ik van pff dan 16 weken maar ik vind mezelf nog zo klein...bij niet te zien..mn moeder zegt van wel enzo maar ik vind het geen 16 weken buikje...zal de vk eens vragen of ze het wel goed hebben, misschien krijg ik dan wel een echo!! alleen al daarom hahaha!
ik ga vanavond als ik thuis ben weer ff een buik foto update maken!! jullie zien t vanavond!! grtjesss
mooi buikje hoor hier een druk weekend gehad dus heb helemaal geen tijd gehad om mijn buikje van 12 weken erop te zetten effe kijken of het me morgen gaat lukken. Heb ook even gelijk een vraagje ik ben nu 13 weken en stond gister op de weegschaal en zag dat ik 1 kilo ben afgevallen is dat normaal? Ik ben wel misselijk geweest maar niet iedere dag vaak in de avond en in de weekenden maar niet moeten spugen maak me een beetje zorgen namelijk.
Ja heb ik ook gehad.... geen zin in eten, teminste geen grote porties kunnen eten... en paar dagen terug nog maar helaas blijkt mijn weegschaal niet te kloppen met die van de vk, ik was ervan overtuigd niks te zijn aangekomen maar ja hoor 2 kilo!!!
oke ja ik eet ook niet echt grote porties en drink daarbij wel heel erg veel dus misschien daardoor. Ben benieuwd of ze mij dan ook 2 mei gaan wegen en wat daaruit komt bij hun.
Nou ik zei al tegen haar, klopt die wel ?? haha! ja ze worden elk jaar geijkt! pfff 2 kilo...ik geloof niet dat het daar bij blijft! nou waar blijven die buikjes dan!
Ik sluit me nu ook maar eens bij jullie aan. Wilde het al eerder, maar ik wilde eerst toch helemaal zeker zijn dat het goed zou gaan. Of nou ja, daar ben je natuurlijk nooit zeker van, maar de kans is nu in ieder geval een stuk groter! Ik ben 14 Oktober uitgerekend, dus nu 14 weken en 5 dagen! Ik vind mijn buik op dit moment nog niet echt leuk om te zien, dus ook nog geen foto's gemaakt.
Welkom bij de club Muts76. Voel je je verder helemaal goed? @all, mooie buikjes al op de site. Ik zal ook even kijken of ik weer een buikje op de foto kan zetten. Heb zelf niet echt het idee dat het veranderd is maar dat zullen we wel zien. @wherona, ben wel wat afgevallen maar niet zoveel. @mamastientje, hoe was je laatste echo? Was alles goed en klopt de datum nog van wanneer je uitgerekend bent? We gaan 2e paasdag lekker babyshoppen. Kriebelt ontzettend. Hopen dat ik dan ook slaag voor een kinderwagen of als ik een mooie zie. Misschien al vroeg om inkopen te doen met 14 wkn. Maar het is zo leuk. Elke keer een beetje dan hebben we op het laatst ook nog wat te doen. Wanneer willen jullie inkopen doen?