de oktober 2011 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pluizebeestje, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
  2. wrsh

wrsh Lid

10 mrt 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

Als ik in mijn omgeving kijk naar de buikjes van 18 weken, zie ik helemaal niks bij mezelf.
    In mijn familie zijn ze constant aan het vergelijken wie een grotere buik heeft. Ik ben nu 18 weken zwanger mijn anders schoonzus 24 weken en de andere 20 weken. Sommige familieleden vragen zich af of ik (nog) wel zwanger ben..
    ik kan er heel verdrietig om worden..

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wrsh ik kan er helemaal in komen, nu begint het bij mij ook pas hoor! hiervoor leek het gewoon een vetrol... ik kreeg ook elke keer te horen, nou bij jou zie je ook niks!! ik werdt er gek van! ik begon zelfs te twijfelen over mn aantal weken...ik dacht groeit hij wel goed, of hebben ze het termijn wel goed? heb het ook devorige keer aan mn vk uitgelegt en gevraagd om a u b nog een echo maar helaas, ze zei dat sommigen pas bij 20 en zelf 24 pas groeien! en dat een echo niet goedis voor de baby...
    maar nu de laatste week 1,5 is het snel gegaan.... dus bij jou zal het vast niet lang meer duren...
    maar niet verdrietig zijn hoor!!!! ;)

4. muisjeee

muisjeee Lid

3 mrt 2011
    81
    0
    0
    Heerlen,Limburg
    @Wherona: Mijn vk heeft gezegt dat t geen kwaad zou kunne,en dat t gwn kan zonder risico's enzo..dus ik weet t ook niet...miss ligt t ook aan t soort echo apparaat.kweet t echt nii,hihi.

@Nikkie83: flink buikje al zeg!! Mooi :)

@wrsh: Ja dat is zeker niet leuk om te horen...ma n vriendin van me had op t einde van haar zwangerschap zo'n buik als ik nu heb,bij haar geloofde ook niemand dat ze zwanger was..is denk ik bij iedereen anders en miss ligt t ook aan de bouw van je lichaam..en wie weet gaat t bij jou dadelijk in een keer heel snel en staat hun buikje stil..haal je ze miss nog wel in..Dus niet te veel verdrietig zijn,het komt allemaal wel goed..ik schrok er n beetje van dat t bij mij allemaal zo snel ging,ma het was blijkbaar gwn normaal.
    Komt goed meid!!!

5. muisjeee

muisjeee Lid

3 mrt 2011
    81
    0
    0
    Heerlen,Limburg
    ohh wat leuk,sommige voelen al wat en twijfelen of ze wat gevoelt hebbe..ik heb nog helemaal nix,de vk had t ook over dat je af en toe luchtbelletjes in je buik zou kunnen voelen,maar dat heb ik ook nog helemaal niet... :(:(:( mijn placenta ligt tegen mn rug aan dus dat is al n voordeel en zou je t beter kunne voelen,want als de placenta tegen de buik aan ligt,zou je t minder goed kunne voelen,omdat je de baby dan door n extra laagje moet voelen..
    soms vraag ik me af of t wel allemaal normaal is,ma vk zei dat t wel zou komen dadelijk rond de 20e week.

ze zei als je bij 28e week nog nix zou voelen dat t niet meer normaal was en dat ze dan dingen moesten gaan na kijken..
    ma hoop dat t niet zo ver gaat komen en dat ik over 2 weekjes mn eerste tikje mag gaan voelen..:)

ben al blij dat de vk zo begrip vol is en me nu elke week controleert met n echo,zo dat ik weer gerustgesteld ben..na mijn 3 miskramen ben ik echt bang geworden voor dat t kindje miss overlijd in de buik enzo en n feit dat iedereen me bang had gemaakt dat ik allang wat had moete voelen.vk zegt ook dit is je eerste zwangerschap,dan voel je pas later wat en dat t kindje dood zou gaan,moet ik helemaal niet over na denken..ma heel lief dat ze me nu elke week laat komen en laat zien op de echo dat echt alles goed is..
    want al bij al gaat t heel goed.bloeddruk is altijd goed,hartslag van t kindje is perfect en hij/zij beweegt goed op de echo,n echte drukte maker zei de vk in vergelijking met sommige die toch wat rustiger zijn..lijkt miss op papa die heeft adhd,hihi :p

alleen elke keer op de echo omdat hij/zij zoveel beweegt,kan de vk iedere keer niet zien wat t geslacht is.t kleintje ligt altijd verkeerd met de beentjes.das jmmr!!iedere keer ben ik aant hopen en aant hopen,dat ik eindelijk eens kleertjes kan gaan kopen,maar nix..
    dus nog ma ff geduld hebbe...volgende week woensdag avond weer echo,dus miss hebbe we dan eens eindelijk geluk..
    spannend!!

@ iedereen: Hoe gaat t bij jullie allemaal??

Xx Muisjeee :cool:

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Muisje oke als de gyn zegt dat het geen kwaad kan dan is dat gewoon zo die zullen geen onnodige risico's gaan nemen. Ik heb ook niets meer gevoeld hoor in mijn buik je bent echt niet de enige het is heel erg gebruikelijk dat je pas na 20 weken (bij je 1e) wat kan voelen. Dus blijft effe wachten.

Vandaag ben ik 16 weken :D

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hebben jullie eigenlijk zo nu en dan al bandenpijn?
    ik heb het nu weer pff wat kan dat zeer doen zeg vooral met opstaan die steken in mijn vagina voelen dan niet echt prettig aan, maar goed tis wel een goed teken dat het allemaal flink aan het groeien is.

8. muisjeee

muisjeee Lid

3 mrt 2011
    81
    0
    0
    Heerlen,Limburg
    @Wherona: proficiat met de 16 weken,hihi :p dan ben je nu officieel uit de gevaren zone! want met 16 weekjes zit alles goed.
    fijn!! :D
    en idd,denk zeker niet dat de gyn risico's gaat nemen met de echo's.als zij zegt dat t geen kwaad kan om zoveel echo's te maken,dan zal t ook echt zo zijn!

Xx

9. muisjeee

muisjeee Lid

3 mrt 2011
    81
    0
    0
    Heerlen,Limburg
    Net leuke buikband besteld op : Buikbanden
    een actie, "I Love Papa" buikband voor 8,95 euro,geen verzendkosten.
    normaal heb ik m altijd de dag dr na in huis!
    Heb een roze besteld :D:D:D leuk,leuk,leuk!!

Xx

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hij is zeker wel leuk die buikband wel sjowen he ;)

11. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hoi.
    Hier ook een oktobermama.
    Ben uitgerekend op de 14de van ons tweede kindje.
    Ik heb vanaf 8 weken iedere 4 weken een foto gemaakt van mijn buikje.
    Dit is mijn buikje met 16 weken.

12. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Wauw, mooie buikjes allemaal hoor! Ik zal spoedig ook een foto maken en online zetten. Ben op 26 oktober uitgerekend...

Vandaag een afspraak gemaakt en zaterdag hebben we een geslachtsecho (bij een pretbureau, want ben erg ongeduldig hihii)!!!!11

Ben zo benieuwd. :D

13. muisjeee

muisjeee Lid

3 mrt 2011
    81
    0
    0
    Heerlen,Limburg
    Jazekers..als t goed is heb ik m morge in huis,word gwn met de post in de brievenbus gegooit.en naders over morgen.ma k maak zeker n foto'tje!!

Xx

14. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hier mijn buikje, ben hier 16+5 weken. Ik hoop dat het nu ook snel gaat dat ik ook een mooi rond buikje krijg :)

@muisje, Mooi dat alles goed gaat en dat je al mooie echo's hebt van jullie kleine.

15. muisjeee

muisjeee Lid

3 mrt 2011
    81
    0
    0
    Heerlen,Limburg
    Vanavond om 19.45u weer een echo :D
    nu hopen dat de kleine goed ligt met de beentjes,zodat we eindelijk het geslacht eens te weten komen ;)

Spannend!!!

Xx

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Spannend meid hoop dat kleintje zijn/haar beentjes spreidt en dat jullie kunnen zien wat het geslacht is. Ik duim voor je :D

17. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Oeii muisjee, wat wordt het? :D

Ik heb aankomende zaterdag om 2 uur een pretecho en ik ben nu al doodnerveus. En dat terwijl ik niet eens een voorkeur heb, gek hè?

Hier een buikfoto van mij met 16 weken, net gemaakt. :cool:

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hier ook een oktoberbuik. 15 Oktober uitgerekend.
    Hier mijn buik met 16+5 weken.

19. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    aah, alweer een aantal mooie buikjes erbij. En muisje weet je al wat het wordt? Wij hebben 1 juni de 20 weken echo. Ben benieuwd hoe het met onze kleine is.

20. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    ik zie mooie buikjes voorbij komen!
    hier mijn buikje met 18 weken

x

Deel Deze Pagina