de oktober 2011 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pluizebeestje, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. han

han Actief lid

6 jan 2011
    128
    0
    0
    Wat leuk meiden allemaal in oktober.

Ik ben nu erg moe, en de heledag nergens trek in ben een kilo afgevallen.
    s'morgens ook een beetje misselijk, hoop dat dat snel overgaat.

groetjes han

2. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    #22 MvM1984, 21 feb 2011
    Laatst bewerkt: 21 feb 2011
    Gefeliciteerd allemaal! Ik word ook, als alles voorspoedig verloopt, een oktober mama! Ik vind het super, erg leuk ook een oktober buikjes topic. Ben benieuwd hoe het allemaal verloopt de groei van mijn buik, ik heb wel al een start foto gemaakt! Zal hem binnenkort uploaden...

Update: hierbij een start met foto:

3. meloz

meloz Lid

14 feb 2011
    11
    0
    0
    zoetermeer
    Hallo allemaal!

Uiteraard allemaal gefeliciteerd! Ik ga me bij jullie aansluiten! Op 20 oktober ben ik waarschijnlijk uitgerekend (moet nog langs de VK)

Mijn man heeft al 2 kids (11 en 6) uit een vorig huwelijk en nu ons kindje samen! In november heeft hij sterilisatie ongedaan laten maken en we zijn nu al zwanger! Niet normaal snel gegaan, dus ik kan het eigenlijk nog steeds niet bevatten!

Komen er trouwens nog mensen uit Zoetermeer hier???

Buikfoto's zullen over enkele weken gaan volgen trouwens.
    Ik ben wel ONWIJS moe de hele dag. Bah Bah, ik slaap het liefst, maar ja moet toch naar mijn werk.

4. bloemetje1985

bloemetje1985 Actief lid

17 apr 2009
    213
    0
    0
    Hoi,

Ann,
    Had het idd al gezien, maar wel leuk dat dit nog een start groepje is. En hier nog niet zoveel reacties zijn. Die andere zijn al 300 reacties. Heb je al een eerste echo gehad? En hoe voel je je?
    Han,
    Hier ook niet veel trek, en als ik gegeten heb moet ik de hele tijd boeren, heel vervelend, heb het gevoel dat me eten dan zowat weer in me keel zit, maar echt misselijk ben ik niet, alleen dat gevoel dat ik heel snel teveel eet. Wat niet zo is.
    Mvm,
    Hihi al een start foto, kan hem alleen niet zien L Hier ook erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.
    Meloz,
    Oh wat fijn, jullie eerste kindje samen J Erg fijn J Heerlijk hoor, lekker van genieten. En idd best snel gegaan dan J

Hier gaat het goed, alleen hele dag door gevoel dat ik moet boeren en me eten me in me keel staat.
    Niet echt flink misselijk, maar voel me gewoon anders dan anders haha.
    Vinden jullie het ook zo spannend, elke keer als ik naar de wc moet hoop ik toch maar dat ik geen bloed verlies, gek he, terwijl ik wel gevoel heb dat het goed zit, maar goed, kan je van dat gevoel echt uit gaan? Vind het zo spannend allemaal.

Liefs

5. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0
    Hoi allemaal,

Iedereen gefeliciteerd!!

Ook ik ben als het goed is uitgerekend in oktober. Wel de 1e, dus kan nog alle kanten op. 02/03 hebben we ons eerste gesprek bij de VK. Als het goed is krijgen we dan ook meteen een eerste echo :)

Dit is ons eerste kindje, dus alles is nog erg nieuw. Ik zie nog niks aan mijn buik, maar dat kan misschien ook komen omdat ik erg misselijk ben en waarschijnlijk ook aan het afvallen ben. Eten is namelijk erg lastig aangezien ik geen eetlust heb en veel moet overgeven. Hoop dat het snel voorbij gaat en ik echt kan genieten van de zwangerschap ;)

6. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Oh stom, ik had de foto op prive gezet. Hopenlijk kunnen jullie hem nu wel zien...

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hoi hoi

allereerst voor iedereer gefeliciteerd!

Ik ben ook in oktober uitgerekend als het allemaal goed gaat, tis ook voor ons 1e kindje en we waren net een week verwijderd van de gyn. toen ik posi test had. Vind het ook allemaal heel erg spannend en hoop dat het allemaal goed zit. Wij mogen (pas) 22 maart naar de VK voor een echo. Ik ben vooral na mijn werk erg moe, last van mijn rug en nek en borsten zijn gespannen en voller. en zo nu en dan spelen mijn liezen op (prikjes). Ook ik ren vaak naar het toilet uit angst dat er toch rode troep komt.

Hoop voor iedereen dat het goed zit en blijft.

8. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hoi Dames,

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    Ook ik ben in oktober uitgerekend maar klets al mee in een van de andere oktobertopic's...
    Zal hier soms meelezen om te kijken hoe het jullie vergaat.
    Veel succes en veel plezier met de echo's en dikke buikjes die gaan komen!

Gr Worstenbrood(je).

9. Classic

Classic Niet meer actief

Hallo, hier ook als alles goed gaat, uitgerekend in oktober.
    Het is ons derde kindje, en ik heb me nog nooit zo raar gevoeld. Heb erg veel last van mijn darmen, maag opgeblazen gevoel. En lijk wel 12 wkn zwanger... Ik hoop dat alles goed gaat. Wat een onzekerheid is het weer!

10. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hoi dames,

ook ik ben een oktober 2011 mamma.
    Ik zal rond 10 oktober uitgerekend zijn :)

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Er zijn idd allemaal topics voor oktober 2011 mamma's :)

Vruchtbare periode de maand januari/februari hihi.

Dit is mijn buikje met precies 7 weken;)

Maar zal wel meer darm zijn natuurlijk hihi,is wel al mijn 5de zwangerschap hoor,dus dan gaat het denk ik iets sneller :)

groetjes Bianca

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    wow wat heb jij al een mooie buik zeg! en al zo duidelijk leuk :D

hoop dat ik ook snel een dikkere buik krijg, zie nu wel een bolletje

12. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16

Wow, mijn verhaal haha! Mijn vriend heeft ook kids (1 jongen 13 en 2 meisjes 12 en 7), ook in november een sterilisatie ongedaan laten maken en mij inmiddels ook al bezwangerd. :D

Gefeliciteerd allemaal!! Ik zal ook even een startfoto maken strakjes. ;)

13. bloemetje1985

bloemetje1985 Actief lid

17 apr 2009
    213
    0
    0
    Wat leuk al meerdere dames hier :)

We hopen allemaal dat ons ukkie blijft plakken :)

Geniet allemaal van jullie zwangerschap!

14. vrouwtjes

vrouwtjes Lid

4 feb 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ,
    Ik ben ook eind okt uitgeteld als het tenminste allemaal goed mag gaan ,het is nog zo pril allemaal!
    Maargoed ik geniet van deze bijzondere tijd.,heb al een zoontje van 2 wordt sept 3 .
    Dus 3 jaar verschil er tussen spannend allemaal en leuk om mee te kletsen

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Oh das al een echte buik....maar ook je 3e zo te zien?
    Ik heb hem wel al iets dikker...maar niet foto waardig :)

16. Hellow86

Hellow86 Actief lid

25 feb 2011
    161
    0
    0
    Flevoland
    Hey hallo allemaal!!

Jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Ik mag me bij jullie voegen!!! Wij zijn ook in verwachting en uitgerekend rond 18 okt...

Het is ons eerste kindje dus heel spannend allemaal. zelf heb ik last van mijn borsten en pijn rug en af en toe krampjes in mijn onderbuik... ook ben ik een tijdje duizelig geweest... maar gelukkig niet miss en overgeven!! maar wat niet is kan altijd nog komen!!

Leuk jullie te leren kennen!!

17 maart Intake
    24 maart 1e Echo

17. Mleen

Mleen Lid

5 jan 2011
    5
    0
    0
    Hier ook een (16) oktober baby!
    Zo spannend, en onwerkelijk nog!
    Dinsdag naar de VK voor een intake

18. Classic

Classic Niet meer actief

nou ik dacht zet mijn buik ook maar eens op de gevoelige plaat.
    het is wel mijn derde.. en waarschijnlijk zit mijn lichaam zo in elkaar, dat als zij het hormoon HCG ruikt, proeft, ziet. Dat mijn buikspieren lam worden, en al het vet van binnen naar buiten getransporteerd word :D
    Bekijk bijlage 133756

19. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey lady's,
    Ben rond 15 oktober uitgerekend.
    Ga 7 maart voor intake naar vk en heb 22 maart m'n eerste echo. Echt zo spannend. Heb er zin in, het hartje van onze eerste kindje horen kloppen.

20. suuuus

suuuus Actief lid

21 dec 2010
    244
    2
    18
    hoi meiden,

Ook ik ben in oktober uitgeteld, rond 29 oktober om precies te zijn, gefeliciteerd allemaal met de zwangerschappen :)
    @ mommieof2: wow wat een mooie buik al, ik ben wel jaloers hoor, heb alleen nog maar een vetrolletje en niet zo een mooi bolletje hihihi :)

liefs Suuuus

Deel Deze Pagina