de oktober 2011 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pluizebeestje, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Heb hem net gehad!
    was echt heeeel leuk!, alles compleet alleen was het erg lastig te zien aangezien het niet goed wou liggen met het hoofdje.
    Mijn placenta ligt erg laag waardoor het hoofd in een hoekje gedrukt zat. Hij waarschuwde mij dat ik een bloeding kon krijgen doordat de placenta omhoog moet komen en er een bloedvaatje kon scheuren. Dus fijn dat hij mij even waarschuwde maar hoop toch dat dat wegblijft want schrikken doe je dan toch wel!
    Ik moet over 8 weken ws weer komen voor een echo om te kijken hoe het er dan voorstaat met mn placenta.

Ik vond het wel vaag hoor, ik kan me gewoon niet voorstellen niks te voelen zo erg was hij aan het trappelen!
    Hij kwam wel op een uitkomst van 30 september, maar hij zij dat 3 okt of 30 sept ook niet veel uitmaakte dus ik gewoon 3 okt aan kon houden. Het kwam vanzelf wel en zou toch geen reuzebaby daardoor worden :)
    Ik verander mn ticker ook niet ookal zijn zijn berekeningen precieser. Ik wil hier graag blijven haha!

Hij raadde mij wel een pretecho af aangezien de baby toch moeilijk voor lag en het ook niet heel veel anders zou worden en het toch veel geld is. Naja ik kijk de volgende echo wel aan en kan dan altijd nog beslissen.

Ik heb 8 foto's gekregen waaronder 1 3d! die was echt gaaaaf! alleeeen weer slecht te zien want het hoofd zat vlak naast de placenta die dus dezelfde kleur weergeeft!
    Ik zag al wel dat hij/zij het neusje krijgt van de vader ws! in ieder geval niet mijn neus (dit was een rond dikke neus en die heb ik totaaaaal niet). dat vond ik zo gaaf om te zien.
    de oren zag je, en zn pruillipjes hahaha.

naja gelukkig is hij/zij gezond voor zover bekend en daar gaat het om!

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Super meid wel jammer dat het dan zo ver weg lag dat het moeilijk te zien was, maar gelukkig krijg je nog een echo. Enne ook al ben je 30 september uitgerekend je mag (moet) hier gewoon blijven hoor vindt 30 sept. wel echt op het randje.

Als ik jullie verhalen zo lees over de 20 weken echo wordt ik helemaal hyper en kan ik niet wachten op de mijne :D nog even geduld (laat ik dat no niet echt hebben :p)

Ik voel nu steeds meer plopjes op de plaats waar het kindje ongeveer zit dus mag er denk ik nu wel vanuit gaan dat ik hem/haar toch wel voel.

3. Female

Female Niet meer actief

Ik spam ook nog even, 17+5:

4. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Mag ik mijn buikje ook even spammen?
    Ik vind hem nogal GROOT! hahaha

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Female en Marooz, mooie buikje hoor.

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    wat een mooie buikies weer hoop dat ik het morgen weer voor elkaar ga krijgen om de foto's erop te krijgen en dan spam ik ook weer effe

7. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    wat een mooie buikjes allemaal!!!!

mijn 20 weken echo was ook goed
    alles zag er super goed uit dus ben helemaal gerustgesteld!!!!

op naar de 3d echo over 6 weekjes!!!! ben erg benieuwd hoe ons knulletje eruit ziet!!!!!

8. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Ik kan ook niet meer wachten voor de 20 weken echo... Mooie buikjes weer. Zijn er hier ook dames die als mij bijna 19 weken zijn en nog bijna geen buik. Als ik al die mooie foto's zie heb ik echt nog niks.

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou die zijn er wel hoor! vk zei dat sommigen zelf pas met 24 weken beginnen te groeien. Ikzelf ontkom er nu ook niet aan, al vind ik het nog laat :D Maar krijg nu eindelijk opmerkingen ;)
    Maar heb nog niet zo'n buik als de foto's hiervoor hoor...

10. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Een nieuwe buikfoto van 20 weken :D Ik praat hier niet zo veel, maar ik kijk hier heel vaak! Heel leuk om zoveel mooie buiken te zien van meiden die ongeveer even ver zijn!
    Liefs,

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Hier mijn 17+4 weken buikje

12. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow wat een mooie grote buiken hebben jullie al zeg! Die van mij valt tegen daarmee vergeleken, hoewel ik vind dat hij de laatste tijd enorm hard groeit.

13. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
  14. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona mooie buik hoor!

@sasjuh mooie buik hoor!

x

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik zal volgende keer ook weer eens een foto plaatsen. Hebben jullie ook een drukte maker in jullie buik. Die van ons laat het de hele dag weten dat het er is.

Verder hele mooie buiken, echt mooi om te zien hoe verschillend iedereen zijn buik qua vorm wordt.

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    mooie buiken.
    wherona gaat nu ook aardig hard he!?
    hier ook hoor... mag nog wel iets boller worden hier...vind mezelf nog steeds dik ;)

17. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey allemaal,
    Wat een mooie buikjes al zeg.
    @muts76, die van mij valt ook nog tegen hoor, maar komt van zelf.

Hier voel ik de kleine 's avonds ook al. Nog niet altijd maar het komt wel steeds vaker even gedag zeggen.

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@dolfijn, apart gevoel om de kleine voelen, ik vindt het alleen jammer dat ik het nog niet met de vader kan delen.

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ik begin de baby nu ook steeds vaker te voelen en meestal zeg ik dan niets tegen mijn vriend vindt het best lullig dat hij het nog niet kan voelen dus zeg ik het niet al te vaak. :)

Maar inderdaad mijn buik krijgt nu echt een groeispurt van mij mag ie ook nog wel boller worden hoor zodat je echt ziet dat het een zwangerschapsbuik is. :D

20. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Ik heb vandaag de baby ook langs de buitenkant gevoeld; twordt dus hoog tijd dat ik de papa ook laat voelen en genieten van de schopjes.
    Tgaat allemaal zo snel

Deel Deze Pagina