de oktober 2011 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pluizebeestje, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanochtend de echo gehad en alles was goed! De placenta ligt bij mij aan de voorzijde en dat verklaart meteen waarom ik nog niet zo super veel voel. Echt heel leuk om ons kindje weer te zien, ik ben de hele dag al in opperbeste stemming.
    We hebben trouwens niet echt duidelijk gezien wat het wordt dus dat blijft spannend. We hebben wel een vermoeden hoor maar ja je weet maar nooit, misschien zitten we er compleet naast!

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Dit is wel 1 van de stilste buikjes topic's geloof ik :)
    Joehoeeeeeeee er hadden er een paar toch een 20 weken echo gehad en weten misschien wat het wordt??

3. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey meiden,
    Heb inderdaad afgelopen woensdag m'n 20 weken echo gehad.
    Het was ontzettend mooi en leuk om te zien. We hebben een hele actieve kleine op komst.

Heb totaal een uur daar gelegen terwijl het normaal maar een half uur is. Het was continue aan het draaien. Elke keer lag het weer anders. Toen we eindelijk bij de beentjes waren en het geslacht wouden weten lag het met de beentjes gekruist en met de navelstreng er tussen door. Konden helaas niets zien.

Ook ik heb de placenta voor liggen. Voel de kleine zelf al een tijdje maar van buiten nog niks. Helaas twijfelde de vk over iets rondom het hartje. Het hartje zelf zag er keurig uit alles werkte, maar ze kon iets niets goed zien waardoor ik door word verwezen naar het UMCG in Groningen. Het was niet ernstig en zorgelijk maar moet toch voor de zekerheid gecheckt worden.
    Hier krijg ik maandag weer een telefoontje over om een afspraak daarvoor te maken.

Tevens moet ik die week erna weer na de vk voor nog een echo. Hopen dat het geslacht dan goed te zien is en anders helaas.
    Voor de rest zat alles erop en eraan, en werkte alles prima.
    Dus we wachten af en ik houd jullie op de hoogte. A.s. maandag eerst weer de gewone controle bij de vk.

Gr.

4. mieke1987

mieke1987 Lid

3 mei 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er nog weer mensen die leuke update buikjes fotos hebben?? Erg leuk om te vergelijken met jezelf !

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    volgende week is het weer tijd, ik doe elke 2 weken!

6. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik heb vorige week een nieuwe foto inmijn album geplaatst.
    Dinsdag hebben we de 20 wkn echo, hopen dat alles goed is en we te weten komen wat het wordt.

7. muisjeee

muisjeee Lid

3 mrt 2011
    81
    0
    0
    Heerlen,Limburg
    heey meiden!!

srry lang niet meer hier geweest.heb t heel druk gehad en best veel stress te voorduren gehad :(
    sinds 2 weken voel ik de kleine iedere dag in mn buik bewegen..echt n grappig gevoel.
    t is in ieder geval een drukke.hoop niet net zo'n adhd'tje als papa,hahahah daar heb ik mn hande al vol aan :p
    en t word een jongetje en dus druk bezig geweest voor namen..
    en waarschijnlijk eentje gevonden ;):)

hoe is t bij jullie???

Xx Muis

8. muisjeee

muisjeee Lid

3 mrt 2011
    81
    0
    0
    Heerlen,Limburg
    buik met 21 weken..

9. muisjeee

muisjeee Lid

3 mrt 2011
    81
    0
    0
    Heerlen,Limburg
    buikband I love papa

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    mooie buik en buikband leuk hoor :D

hier einde van de week de 20 weken echo dus erg spannend ik zal morgen weer een nieuwe foto plaatsen dan zijn we precies 20 weken.
    Wat gaat het hard he. Ik voel nu de kleine steeds vaker alleen nog niet aan de buitenkant maar dat komt vanzelf wel. Voor de rest niet echt veel "klachten" alleen zo nu en dan maagzuur en als ik veel heb gelopen dan heb ik last van mijn liezen en ben ik helemaal stijf hahaha.

11. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad rustig hier!
    Ik ben een weekendje weg geweest, heerlijk weer gehad en lekker uitgerust!
    Niet echt last van kwaaltjes, afgezien van wat maagzuur af en toe, maar ik mag zeker niet klagen. Alleen begint die buik nu toch wel erg in de weg te liggen zeg! Ik sliep altijd half op mijn buik, half op mijn zij, maar toen ik dat gisteren wilde doen voelde dat echt niet fijn meer. Ik heb vervolgens nog een uur liggen draaien om een goede houding te vinden en toen gelukkig alsnog in slaap gevallen. Hebben jullie daar ook al last van?

12. mamastientje

18 mrt 2011
    24
    0
    0
    Huisvrouw
    NULL
    Dinsdag weer voor controle en woensdag de 20 weken echo!!! Het wordt een leuk weekje....:)
    En slapen kan ik ook als de beste, als ik s'middags op de bank lig slaap ik zo en sávonds ook zo weer, geen probleem mee. Normaal ben ik een buik slaper maar dat wordt nu een beetje moeilijk, dan maar op mijn zij dat vind onze goofy ook beter.....:p

13. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey dames,
    Hier ook goede nachten. Ik ben een zij slaper dus kan geod in slaap vallen.
    Ik moet morgenochtend naar het UMCG in Groningen voor een 2e echo om te kijken of ook echt alles goed is. Dus morgen weet ik weer meer. Voor de rest gister controle gehad en alles leek goed.

Moet nu 21 juni weer terug komen voor nog een echo van het hoofdje.
    Gr.

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@dolfijntje spannend.

Ik heb vandaag de 20 wkn echo gehad en alles is goed. En we krijgen een dochter

15. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Hielkje! Fijn dat alles goed was :)

@ Dolfijnjes: waar gaan ze dan precies naar kijken? Succes in ieder geval!

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @dolfijnjes heel veel succes morgen hoop dat het allemaal zal meevallen

@hielkje fijn dat alles goed is en een meid leuk he nu zeker lekker gaan meiden shoppen :D

Vrijdag komt steeds dichterbij vind het best spannend en ben erg benieuwd.

Zijn der alweer nieuwe buikfoto's ? die van mij komt eraan hoor moet nog effe op de pc zetten maar komt goed.

Merken jullie nu ook dat je al iets naar voren gaat lopen om het gewicht op te kunnen vangen?

En hoe gaan jullie de bevalling tegemoet kiezen jullie voor de natuurlijke manier of al een keuze voor pijnbestrijding?

Ik zelf wil de natuurlijke thuis bevalling, maar ja je hebt het niet voor het zeggen natuurlijk.

17. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    hallo meiden
    kom ik ook weer even langs
    wat n hoop mooie buikfotos heb ik gezien!!!
    moet van mij nog maar s nieuwe maken en plaatsen
    in n album staan er iig ook wat

spannend voor diegene die de 20 wkn echo nog gaan krijgen!
    bij ons was ook alles goed gelukkig
    wij hadden met 17 weken al een pretecho laten maken en toenb zagen ze al dat het een JONGEN word!!!!
    met de 20o wkn echo werd het bevestigd
    ik mag ak dinsdag weer voor controle

heb de placenta ook aan de voorkant en voel de kleine zo n 3 weken al wel
    vanaf vorige week echt elke dag wel n paar keer alleen aan de buitenkant ook nog niet zoals ik hier ook bij iemand al had gelezen!

namen hebben we ook al! en het kaartjes hebben we vandaag uitgezocht!
    volgende week beginnen we met het kamertje!!! ik kan niet wachten!
    hier al meiden lekker met t kamertje bezig en heerlijk aan het shoppen????

@pijnbestrijding
    ik moet in het zkh bevallen
    ivm crohn
    zijn laatst ook naar n info avond in t zkh geweest
    was wel informatief maar je krijgt ook dingen te zien en te horen die je liever niet wilt zien!!
    maja
    ik zou niet snel voor n ruggenprik kiezen iig
    maar zo n prik in je been wat t scherpe randje van de pijn afhaald lijkt me wel wat als je het echt ff niet meer trekt!
    ik ben erg benieuwd iig naar de bevalling
    soms zie ik er best tegenop....althans de pijn!!!
    jullie??????

18. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil graag net als Wherona een thuis bevalling maar inderdaad moet ik nog zien of dat wel lukt. Bij de mensen in mijn omgeving die een thuis bevalling wilden is het zo'n beetje 50-50 gegaan, bij de helft kon het wel en de andere helft moest alsnog naar het ziekenhuis. Nou ja het allerbelangrijkste is natuurlijk dat alles goed gaat!

Ik ben (nog?) niet zo van de foto's. Eens in de zoveel tijd maak ik er een paar maar ik vind mezelf er verschrikkelijk op uit zien dus dan geef ik het weer op. Wel vervelend want een vriendin die in het buitenland woont wil het wel graag zien, en ik denk ook dat het wel leuk is voor later om terug te kijken. Binnenkort maar weer proberen dus.

19. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Heeey allemaal!! Het is een tijdje geleden dat ik wat van me liet horen, maar heb het zo druk met van alles en nog wat. :(

Leuk dat iedereen nu echt een beetje lijkt te groeien, hihi. Ik had me voorgenomen om te reageren op minstens iedereen op de laatste pagina en hoewel ik het allemaal heb doorgenomen, wordt het individueel reageren echt teveel. ;)

Ik heb vandaag de 20 weken echo gehad en madam is tot dusver dik in orde! (wist met 16 weken dat het een meisje was) Ze groeit goed en zo is ZOOOOO DRUK!!! Sjongejonge, de placenta zit aan de achterkant en dat merk ik al vanaf 15 weken. Ze is zo beweeglijk de hele dag door, dat ik het af en toe gewoon vervelend vind... :) De meeste trappen vinden dan ook plaats tegen m'n blaas op ongelukkige momenten waarbij ik geen wc in de buurt heb, ook al heb ik een blaasontsteking. Hehe. Nu is ze ook weer bezig om alle aandacht op zich te vestigen. Ik roep al constant dat ze kleine stiletto's aan heeft, net als 'r mammie. :D

Maar goed...

Ik vind het zwanger zijn wel erg leuk eigenlijk! Ik las hier een tijdje terug op het forum dat het allesbehalve een roze wolk is, maar bij mij is het vanaf 14 weken in ieder geval niets anders dan dat. :D Nog meer 'gelukkigen'?

Deze buikfoto heb ik zostraks gemaakt...

20. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Meiden, ik verplaats jullie topic naar de 'zwangerschap-clubs'.

Lotte

Deel Deze Pagina