de oktober 2011 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pluizebeestje, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Hoi,
    Mag ik me ook toevoegen??
    Ik ben 3 oktober uitgerekend van een meisje :D.
    Ik vind de tijd erg snel gaan, jullie ook?
    Wat een mooie buikjes zijn er al voorbij gekomen. Erg leuk om te zien allemaal.

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel

hier hetzelfde!! alleen met 30 weken...
    wat heeft jou vk gezegt, dat er juist nu een bloedinkje kan komen doordat de placenta mee omhoog komt (naja normaal gesproken) of dat je juist een bloedinkje krijgt als hij laag blijft en dus niet mee is ggegroeid? Ik heb dus nu 2 verschillende antwoorden gehad.
    ik vroeg de vk hoe groot de kans was dat de placenta omhoog was gekomen, nou ws groot want ik had niet gebloed! maar de echoscopist zei juist dat er een bloeding KAN ontstaan door het verplaatsen....??

Nou lang geleden hier zeg pffff...ik kon dit topic niet weer vinden! ik keek elke keer in zwangerschap..maarja logsch dat hij nooit vooraan stond :)

hoe gaat het met iedereen?? Bijna verlof!?

3. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey allemaal,
    Hier is ook alles goed. Mag zoals het nu lijkt de 2e week van september met verlof tot 23 januari (dit omdat ik nog zoveel vrijedagen/overuren heb)
    Dus kijk er ontzettend naar uit. Ook omdat ik geen vakantie meer heb. Wanneer mogen jullie er tussen uit?

Gr

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    @dolfijnjes
    ik heb als het goed is vanaf 2 sept verlof tot als het goed is iets van 13 jan!
    heerlijk vooruitzicht!
    vooral omdat ik t op mn werk totaal niet meer naar mn zin heb!

verder gaat ook alles goed
    hebben vorige week de 4d echo gehad! wat is dat geweldig!
    onze man doet het super goed en groeit goed en vind hem nu al zoooo knap!!!!!

5. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Hier even een buikje, begint nu echt te groeien. Ben hier 26 weken

6. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @princes mooi buikje hoor!
    ik zou 29 augustus met verlof gaan.
    helaas is mijn contract niet verlengd en zit ik per 31-7 thuis.
    aan de ene kant wel lekker maar aan de andere kant baal ik als een stekker!
    mag wel in januari weer solliciteren bij hun omdat ze me graag hadden willen houden.
    het komt er op neer dat mn contract niet verlengd word omdat ik dat een half jaar verlenging zou krijgen en van die verlenging zou ik maar 2 maanden werken. heel erg oneerlijk maar goed niets aan te doen!

hier mijn buik met 27 weken

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik mag over 5,5 week met verlof!! en dan heb ik daartussen ook nog 2 weken vakantie :):)
    ooohhhhwwwwwww heerlijk en wat gaat het nu hard!! ik kan me nog zo mn eerste testje herrineren zeg!!

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    #488 noamy, 12 jul 2011
    Laatst bewerkt: 12 jul 2011
    heerlijk rica!!!
    snel gaat het he!
    ik kan me die testochtend ook nog zo goed herinneren!!!!
    voor je t weet liggen we allemaal te puffen en te persen!!!!!!!! whahahahaaaaa

jeetje mbtc wat vervelend van je baan
    maar mooie buik!

9. Princess01

Princess01 Niet meer actief

wow!!! mbtc wat een mooie buik...

10. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    dank je voor de reacties! hoor om me heen dat het nog wel klein is voor 27 weken...
    maar ben er trots op!

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland

Mijn vk vertelde mij dat ze zowieso verwacht dat ie meegroeit en ik me er geen zorgen over hoefde te maken. Maar mocht de placenta niet naar boven groeien dan zal het gaan bloeden bij de bevalling. Ik heb niets gehoord van der dat het zal gaan bloeden als ie omhoog gaat ofzo.

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @MBTC wat een mooi buikje en zo te zien kan jij je piercing wel nog dragen, ik heb hem (helaas) eruit moeten halen want mijn huid is teveel aan het uitrekken en de zwangerschapspiercing het staafje was dikker dan die ik in had (zeker al 10 jaar dezelfde in gezeten) daardoor was er een wondje ontstaan door het oprekken en dit verdween maar niet dus toen maar besloten om hem eruit te halen. Moet zeggen ik mis hem wel ik draag al vanaf mijn 16e een navelpiercing (ben nu 30) maar ja komt goed. Wat ontzettend vervelend dat ze je contract niet hebben verlengd vanwege je zwangerschap zeg, je had het der best naar je zin toch.

@verlof ik denk dat ik zo half september met verlof ga, heb over drie weken eerst twee weken vakantie en dan nog wat vrije dagen open staan en zullen we gewoon kijken hoe ver we komen en kunnen maar zowieso neem ik vier weken voor de bevallingsdatum verlof. Wat dat aan betreft heb ik het erg makkelijk om dit soort dingen te regelen gezien mijn vriend de directeur is van het bedrijf waar ik werk. Daaroor is het allemaal heel erg flexibel en zien we wel tot hoever we kunnen door gaan. Waarschijnlijk zal ik na de vakantie al iets minder op kantoor gaan werken en misschien al wat vanuit huis doen. En dan wil ik mijn overige vakantie dagen gaan gebruiken na mijn verlof zodat ik wat langer thuis kan zijn met die kleine :D

Voor de rest gaat het hier ook allemaal goed volgende week donderdag krijgen we de pretecho dus ben erg benieuwd naar ons kleintje.

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hier mijn buikje maar weer eens...:):)

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    wauw rica wat een mooie flinke toeter :D heb vanochtend ook een nieuwe gemaakt maar het kabeltje vergeten dus morgen nieuwe kans. Vanmiddag weer naar de vk leuk om weer het hartje te mogen horen. Wat gaat het hard he meiden nog maar 98 dagen klinkt echt super kort hahahah.

hebben jullie al alles in huis voor de kleine? ik nog niet alles maar we zijn al een heel eind op weg.

Deel Deze Pagina