Hallo dames! Allemaal gefeliciteerd! Ik ben morgen ( volgens mijn berkeningen )10 weken zwanger! Dus begin oktober uitgerekend! En woensdag eindelijk naar de gyn!! Mn geduld is zo op de proef gesteld! Hopelijk krijgen we woensdag te horen dat ons kleintje het goed Doet! Ik ben vaak heel onzeker omdat je ook best vaak nare dingen hoort...... we proberen maar posi te blijven Ik ben zelf al best dik van mezelf en heb de ziekte van crohn dus heb al best n buik ook nu van de zwangerschap omdat mn darmen er nogal op reageren.... Verder ben ik constant misselijk....niet overgeven gelukkig maar dag en nacht hopelijk neemt dit snel af ik wens iedereen iig een super zwangerachap toe!! Komen veel mooie baby's bij in oktober!!
@ noamy gefilciteerd!! Ik ben net zo onzeker als jij. Als je al de verhalen leest ken ik dat gevoel maar al te goed!! XXX Marinka!
@marinka Dank je wel! Ja idd ! Soms ben ik te bang om iets te gaan lezen dat ik den ohhh als r maar niks negatiefs staat
Heel herkenbaar, ik mag over een week naar de vloskundige ben echt aan het aftellen, lijkt me zo fijn om het hartje te horen kloppen en dat alles goed zit. Verder is de misselijkheid al een stuk minder geworden en ben ik ook al een stuk minder moe. Alleen mijn borsten zijn wel erg gevoelig. x Han
@han wat een geluk!!!! ik ben nog steeds moe misselijk etc!!! zeggen dat het ook in week 10 het ergst kan zijn omdat het hcg hormoon dan op zn hoogst is!! we zullen zien of het afzakt na deze week kijk iig ook net zoals jou erg uit naar de afspraak bij de gyn hopelijk krijgen we te horen dat alles goed gaat! en trouwens ook nog gefeliciteerd~!!!!!!
hallo allemaal, bijdeze wil ik mij ook melden bij de oktober buikjes, zat al bij de andere topics maar daar was al zo veel gereageerd. hier is t nog wat rustiger en kan ik het wat beter bijhouden, hoe is het met iedereen last van kwaaltjes?? x
Waar blijven de foto's... haha!! Hier nog niks te zien hoor dus niet echt interresant als ik daar een foto van maak. Verder gaat alles goed hier. De echo van vandaag was goed, en vandaag niet misselijk. (hopelijk blijft het weg)
nou n buikfoto dat maak ik nog niet heb van mezelf al n behoorlijke buik....... en mn buik is heel erg opgezet door mn darmen(heb de ziekte van crohn) dus maak er pas een als ik echt wat verder ben!
Nou dit wordt mn eerste foto.... ben niet zo heel open normaal gesproken ook omdat ik bang ben dat ik het mij inbeeld maar vind toch dat er wel een verschil te zien is! zelfs mn werkshirt die eigelijk al wat klein was daar moet ik mee uitkijken...
Hey Rica, Dat is toch echt wel een mooi buikje. Ik kan nog niet zeggen dat ik zo'n mooi zwangerschapsbuikje heb. Maar heb van mezelf al een buikje dus kan wel even duren . Maar tevens even een update hier van mij. Vandaag intake gehad. Ging goed. Zelfs een echo gehad als bevestiging, maar kon niet veel zien helaas. Dus nog maar een paar weekjes wachten op een goede echo. Ben nu dus 9 weken. Alles is goed. De misselijkheid is gelukkig weg. Alleen vandaag wat te veel gedaan, waardoor ik erg last van m'n bekken heb. Tevens nachts vaker wakker door verschillende redenen. Of pijn of lig niet lekker, naar de wc moeten, enz. Hoe is het verder met jullie?
mooi buikje rica!!! wij lopen psies gelijk(ik hoor morgen bij mijn eerste afspraak bij de gyn of mijn brekening ook echt klopt!) en dolfijntje konden ze niet veel zien op de echo??? ik hoop dat wij toch morgen wel wat te zien krijgen op de echo! dan zal t wel n inwendige echo worden als ze niet veel kunnen zien denk ik ....lijkt me niet echt fin maar goed wil mn kleintje kunnen zien!!!!!!! ben zo benieuwd!
Mooi nuikje hoor Bij mij wordt het nu ook al zichtbaar veel te vroeg hahah wou graag nog stil houden maar als zo door gaat kan dat niet lang meer op mijn werk geniet ervan liefs
Dag meiden, Sommige heb ik op een ander gedeelte al getroffen, maar zag buikjes staan en ben dan gelijk heel nieuwsgierig! hihi Rica: mooi buikje hoor! Die groeit al prachtig! Dolfijntjes: kon je niets zien op de echo??????? Ik zag met 5,5 week al een hartje kloppen, en met 8,5 week al een heel mensje.... was er een reden dat het niet goed zichtbaar was? Was het uitwendig? Ik wil steeds zelf een foto maken, maar heb al mega buik! LOL Nou ja misschien vandaag wel spammen!
hoi, bij mij heb ik foto's in mn foto boek staan. van week 4 tot week 8, week 9 moet ik nog toevoegen. zie al wel wat mooie buikjes! volg wk maandag 1ste echo heb er zin in!! x
@Naomy en Marooz, Het was inderdaad een uitwendige echo. Zover ik het weet lag het wat te diep. Kon de baarmoeder wel zien, maar de kleine niet echt vinden. Ze zei ook al dat anders een inwendige echo werd, maar de 22e heb ik de echo en als het goed is is er dan meer te zien. De verloskundige zei ook al dat ze niet zeker wist of ze wel wat kon zien, maar ik zei we kunnen altijd proberen. We zagen wel wat maar wisten niet zeker of dat de kleine was. Ik ga er wel van uit, maar nog maar ff 2 weekjes wachten. Hebben we ook wat om naar uit te kijken.
dolfijnjes: oh dan snap ik het!.... nee met 9 weken ligt je bm nog zo verscholen, en volgens mij is dit je 1ste?... dan helemaal! Ik dacht al! haha Maar gelukkig over 2 weekjes weer! SUCCES!
Wat n geduld heb je dolfijnjes!! Wij mogen morgen voor de eerste echo en afspraak!kijk er zoooo naar uit! Hopelijk gewoon n uitwendige echo en als t niet anders is dan maar inwendig! En mbtc jij op naar volgende week!spannend he! Marooz al n mega buik!? Bij mij begint t ook echt n bol te worden! Echt heel appart om te zien Omdat ik ook al best, n buik van mezelf heb twijfelmik nog wel s of t vaan de beeb komt of van mn eigen vet!!hahahaahah
Nou mijn buik is ook al behoorlijk aanwezig hoor! Ik heb normaal al een bolle buik hoor. Had al zoooooo vaak te horen gekregen, wat zie ik? Ben je zwanger? Terwijl ik het dan nog helemaal niet was! GRRRRR!!!! :x Maar nu ben ik wel zwanger en nu vraagt niemand het! hahaha Ben verder zoooo misselijk, ik kan maar slecht functioneren. Heb vandaag dus ook besproken met mijn werkgever wat vaker in de ochtend vanuit huis te werken en dan per dag te bekijken of ik de treinreis naar het werk aan kan. Vanmorgen moest ik ook weer spugen op mijn werk. Not charming! Verder zijn my boobies! Erg gevoelig. Tot frustratie van mijn man want hij mag er niet aankomen van mij. En hij kan zijn ogen er amper vanaf houden. AAAAHHHHH ik ben misselijk! Laat me me rust! Moet zeggen dat ik het soms best een beetje moeilijk vind om van het zwanger zijn te genieten omdat ik me dag en nacht beroerd voel. Heeft iemand van jullie dat ook? Een soort schuldgevoel omdat het lastig is om ervan te genieten?
JA hier ook erg gevoelige (_)(_) kijken mag... Verder niet meer misselijk, heeft bij mij ongeveer 2 weken geduurd gelukkig.ik kon ook niet functioneren maar heb nog niks verteld. Nu voel ik me beter allen ontzettend moe!!!