de oktober 2011 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pluizebeestje, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    @Dolfijntjes ik mag pas de 29maart voor een echo :(!!

Het was alleen een kennismakingsgesprek had me er veel meer van voorgesteld :(!!

2. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ow dat is inderdaad jammer. Ik had het geluk dat ik tijdens mijn intake gelijk al een echo kreeg maar dat was meer voor mezelf als bevestiging dat ik ook echt zwanger was. Helaas was er niet veel te zien. Omdat het de eerste is lag het te diep. Ik mag nu ook nog een week wachten tot een goede echo. Dus ik weet hoe het voelt. Maar neem van me aan het is het wachten wel waard.

Maar als de eerste indruk van de vk maar goed en vertrouwd was. Ik denk dat we dat allemaal wel hebben hoor, dat we er meer van verwachten en dat het dan tegenvalt. Maar je hebt nog genoeg weken om te genieten, dus ook van de komende echo's :)

3. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    @dolfijnjes ik ben nu 27 sept uitgerekend

4. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    De buikjes beginnen al flink te groeien in dit topic, gezellig. :D

Aaargh, ik ben nu al zooo zenuwachtig! Woensdag heb ik een termijnecho en dan kunnen we eindelijk zien wat er in mijn buikje groeit!! Ik vrees wel een beetje dat het er twee zijn, maar meer omdat me dat iets teveel zou worden. Ik ben maar een klein dinkie en waar zou ik dat moeten bergen? Haha, maar voor de rest maak ik me niet te druk.

Ik heb afgelopen donderdag m'n eerste positiebroek moeten kopen haha:$, omdat ik m'n broeken niet meer paste vanwege de obstipatie. Ik heb echt nog geen zwangerschapsbuik, maar wat was ik de afgelopen weken opgeblazen zeg!! Hebben jullie dat ook allemaal? :)

Inmiddels ontbijt ik al twee weken met kiwi's en het is een beetje op gang gekomen. Eiiindelijk. Ik voelde me stokongelukkig met die opgeblazen buik (het straalde ook uit naar m'n rug) en ik was daardoor erg moe. Sinds ik de wc weer kan betreden houd ik het 's avonds alweer twee uur langer vol. Wat een opluchting!! :D

Wel erg blij ben ik met de borstjes, want die al zijn een maat groter!! Jaaaa. :p

5. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    @lunacy heel herkenbaar allemaal hoor vooral van je borsten hihi die van mij zijn nu volgens mij al 2 maten gegroeid.

gefeliciteerd met je zwangerschap

6. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Vamiddag naar de vk en volgende week echo ik kan niet w88!!!

Je wordt toch een beetje onzeker na dat wachten en vooral lezen wat er allemaal kan gebeuren...

Als ik weer weet post ik even! En mijn buik foto is ook al genomen maar w8 nog even met plaatsen!

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oh krijg je niet gelijk een echo???voordat ze de intake doen!??
    Nou ik mag maandag voor 2e keer en ben echt zo nerveus :):)

hoe is het bij jou gegaan!?

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    mooie buikje sassefras en wat goed dat je jezelf hier gewoon even post!! normaal is iedereen hier zo anoniem aanwezig!!!
    hahaahha

@ rica spannende maandag! ik kan ook niet wachten tot 19 april !!! onze 2e afspraak en weer een echo!!!!

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hier nog een weekje wachten tot 1e echo :D

10. han

han Actief lid

6 jan 2011
    128
    0
    0
    Gister onze eerste echo gehad.

Wat een wonder, alles was goed was lekker aan het spartelen en aan het bewegen, het had het erg naar zijn zin daarbinnen:D.

Maar dat het in je zit, wat onwerkelijk, maar o zo mooi.

We gaan er lekker van genieten

succes meiden, wachten gaat sneller dan je denkt, voodat je het weet lig je daar en zie je kindje spartelen.
    krijg nog steeds een kriebel in mijn buik als ik er aan denk.

x Han

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hey meiden,

hebben jullie nou ook het idee dat de kwaaltjes wat minder worden?
    Is dat normaal? hierdoor ga ik me namelijk nog meer onzekerder voelen dan dat ik al deed. aanstaande dinsdag de 1e echo en ben echt zo zenuwachtig.

12. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona, hoi jij ook gezellig hier!!
    ik heb ook minder last van kwaaltjes heb het met vk over gehad bij de echo, dat is vrij normaal dat je rond je 12 weken minder last krijgt van misselijkheid enz.
    daarna krijg je weer last van andere dingen, brandendmaagzuur en andere ongemakken.
    heb nog wel last van bandenpijn maar verder zijn bij mij de kwaaltjes ook al zo goed als weg. af en toe met vlagen nog mijn borsten.

liefs

13. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @all

Beginnen jullie broeken nu wat krapper te zitten !!
    als ik sta gaat het wel. maar zodra ik ga zitten moeten de knoopjes echt wel los :p !

en onze echo was ook goed:p zal er allemaal wel bij horen hoor:D
    bij mij wordt de misselijkheid ook wat minder.. echt vanaf 9,5 week.. dat ik verschil merkte !

14. sassefras26

sassefras26 Actief lid

12 nov 2010
    150
    1
    0
    Gisteren eerste termijn echo gehad.
    Gaat helemaal goed met de baby, hartje klopt. Het was geweldig om te zien.
    Helaas ben ik 10 dagen terug gezet. babytje was kleiner, waarschijnlijk een late eisprong/ bevruchting gehad!
    Wel jammer, dat ik nu minder lang zwanger ben dan ik dacht.
    Maar het zag er gelukkig allemaal goed uit. over 3 weken op 7 april krijg ik nogmaals een echo. En dan kunnen ze beter zien hoe ver ik precies ben!

15. Female

Female Niet meer actief

Nog heel vroeg en ik eet echt niet meer dan anders... :D
    Net gemaakt dus op 8+4

16. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Wow!!! wat een mooi buikje al. Hier nog steeds niks te zien. Zal een foto gaan plaatsen zodra er wat te zien valt.

Las over een paar goede echo's, gefeliciteerd!!!

Fijn weekend allemaal...

17. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey lady's,
    Aanstaande dinsdag ook de eerste echo. Heb er ontzettend veel zin in. En inderdaad han, het lijkt langer wachten. Maar het vliegt nu al zo snel om.
    Hier verder weinig klachten. Alleen erg moe.

Fryskfamke hier beginnen de broeken ook al wat strakker te zitten. Vooral 's avonds wat meer last van.

@sassefras, mooi dat de echo goed was. Kun je nu alleen nog maar genieten :)

@female, Inderdaad een mooi buikje. Maar zo te zien de 2e al dus dan gaat het ook wat sneller.

Gr.

18. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    mooi dat alle echo's goed waren!
    vond het ook speciaal om te zien en besef nu eigenlijk nog niet echt dat het in MIJN buik zit!
    onze volgende echo is op 19 april!!! kan niet wachten
    was gerustgesteld dat alles goed is maar nu hoop ik alleen maar weer dat 19 april weer net zo goed zal zijn!
    altijd weer spannend en afwachten bah!

19. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    das weer even jammer he
    ik was 3 dagen terug gezet
    maar 3 daagjes maar toch !!!
    klopt je banner nu nog wel?

20. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Afgelopen woe ook eerste echo gehad, beeb was ok, lag vrolijk te spartelen. Maar nog een zwarte vlek te zien, bloeding of vocht, geen idee. Over 3 weken nog een echo. We zullen zien.

Deel Deze Pagina