de omgekeerde wereld,

Discussie in 'De lounge' gestart door bosi333, 22 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Wie begrijpt het nog? :eek:

Raar hoor, :)

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahahaha niet te geloven

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ik begrijp het ergens wel. Als je al 34 jaar gevangen zit is dat je leven geworden. Daar weet je wat je hebt en dat moet je in de buitenwereld maar weer op zien te bouwen..

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nou dan blijft hij daar toch nog gezellig zitten, als hij buiten de gevangenis komt, gaat hij misschien weer rare dingen doen.

5. Niet meer actief

ik stond er niet verbaasd van te kijken hoor.. wat heeft ie tenslotte buiten de bajes nog?

6. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Tuurlijk zn happie en zn bedje staat klaar al zn vrienden in de buurt alles is gratis je hoeft verder nergens over na te denken....

7. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Dat vind ik makkelijk gedacht hoor lydia... ondanks alles wat je hoort is het echt geen "gezellig" leventje :rolleyes:

Maar als jij al tientallen jaren vastzit... kijk maar eens hoe de wereld verandert in dertig jaar... Ik kan het me goed voorstellen dat je dan niet meer weg wil eigenlijk.

8. Niet meer actief

haha wat bizar!
    kan me het aan de ene kant wel voorstellen.Die man is natuurlijk voor een gedeelte stil blijven staan(zoals mobiel en laptop en mp3 kent ie niet)die krijgt een rolberoerte als hij buiten de bajes komt!
    en idd hij moet alles weer opnieuw opbouwen.En werk zoeken waarvan ie weet dat hem dat nooit meer lukt gezien zijn leeftijd!is aan de ene kant ook nog wel weer zielig dat je je belangrijkste jaren erin hebt gezeten en nu durft ie volgens mij gewoon niet meer eruit!(alhoewel hij het natuurlijk gewoon verdiend had om te zitten natuurlijk)

best raar!
    liefs donky

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    lekker laten zitten en ze moeten overal is wat doen aan die gevangenissen, lijken wel hotels!

10. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik snap die man wel, hij is dat leven nu zo gewend
    maar van mij mag die blijven zitten hoor !

11. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Ik kan het wel begrijpen als je al zolanf vastzit dan is hij ook niet anders gewend en mischien heeft hij wel helemaal niks meer als hij vrij is.

Zou zeggen lekker blijven zitten als hij er gelukkig bij is

Deel Deze Pagina