De omgeving z-o brabant club,

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door teigetje1, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Hallo dames.

De operatie is goed gegaan, nu nog afwachten of het heeft geholpen. Dat duurd ongeveer een week. Verder was mijn week heel rustig zo zonder kids.
    Maar de nieuwe week is begonnen en mijn ouders zijn op vakantie, dus hier is het een drukke week, en ik moet ook nog sinterklaascadeautjes kopen (en daar heb ik zin in, vind dat veels te leuk om te doen). Koop natuurlijk veel meer dan dat we in gedachte hebben, omdat onze oudste het besef van sinterklaas nog niet helemaal heeft, willen we eigenlijk een paar cadeautjes doen, maar ik ken mezelf :D.

babyke: Wat fijn dat het een geslaagde week is geweest, ff lekker uitwaaien en ontspannen.

Het is idd nog steeds erg rustig, alsof er geen zo-brabantse dames zijn.

Maar goed, ga ff een winterjas opzoeken op het net voor mijn mannetje (die is binnenkort jarig), en die wil hij graag een nieuwe hebben. pppfff de cadeautje de cadeautjes, snik snik en ik krijg niks ;).

2. Karoke

Karoke Niet meer actief

Hoi,

Teigetje, ik hoop voor je dat het heeft geholpen!

Oh, cadeautjes kopen vind ik ook heel leuk om te doen. :D Helaas hebben wij het sinterklaas spul al bij elkaar en nu probeer ik me in te houden niet toch nog meer te kopen. ;)

Enne, ik vind dat een operatie, klein of niet, reden genoeg is om ook een cadeautje voor jezelf te kopen. :p

3. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    @ Teigetje1:Gelukkig is je operatie goed gegaan :).
    Leuk shoppen voor 5 December,ik moet ook nog het een en ander halen.Enne je mag jezelf ook wel eens verwennen
    met een kado'tje he :p.

@ Iedereen:En zijn er in de tijd dat ik weg was nog speel afspraakjes geweest?
    Morgen ga ik met onze Nour naar 123 Speelparadijs in Eindhoven.Ben er nog nooit geweest dus
    ben benieuwd of het wat is.Is iemand van jullie er wel eens geweest?
    Koud begint het te worden he :$!!Brrr heb de verwarming vol aan hoor.

4. Karoke

Karoke Niet meer actief

Hier geen speelafspraken geweest. Ze willen niet met me spelen. :( :p

Nog niet in 123 Speelparadijs in Eindhoven geweest, maar waarschijnlijk ben je er toch al, dus zou het niet meer uitmaken ook. ;) Veel plezier in ieder geval!

Het is zeker al koud en tot een paar jaar geleden kon ik er goed tegen, maar tegenwoordig bibber ik nogal snel. :)

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik ga ongeveer 1 x per maand naar 123 speelparadijs. Hier een groot succes.
    Alleen hebben ze net de kleuterhoek verplaatst naar een aparte ruimte en dat vind ik wel jammer... op dagen dat ik ga is het heel rustig en de laatste keer waren we dus alleen in het peutergedeelte. Dat vind mijn dochter niet leuk, dus zijn we in de grote speeltuin gegaan.

6. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Zo zeg, de cadeautjes zijn binnen, we hebben dit jaar een klein budget dus helaas geen cadeautje voor mij :(, ach ja alles wordt goed gemaakt als ik de gezichtjes zie van de kids strakjes.
    Maar o mijn god toch, wat een giga drukte in deurne city, heb een half uur in de rij gestaan bij de intertoys, en bij de action was er ook gen doorkomen aan :$.

Ik ben trouwens nog nooit in 123 speelparadijs geweest, al klinkt dat wel leuk. Misschien een ideetje om eens een keer af te spreken? Eindhoven is nog wel te doen (tenminste in het weekend voor mij ivm een auto).

En het weer dan ja, bibber de bibber wat is het koud. Ook hier staat de verwarming lekker te draaien (je voelt de euries om je oren vliegen :D;)). En dan speelt onze meid nog de hele dag buiten aaaarrrrggg, dus mama moet vaak mee, en die vind het zo koud.

@karaoke: ik wil trouwens best een keer afspreken als jij dat ook wil. Maar ik heb geen auto ter beschikking. Ik weet of jij wel een auto hebt. Ik heb al eens met babyke afgesproken en dat was een succes, dus als je zin hebt moet je het maar laten weten.

@babyke: Heb je trouwens weer zin om eens af te spreken, of liever niet, kan ook.

Maar mag ik iets vragen? Wat kost 123 speelparadijs eigenlijk?

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    123 speelparadijs kost 7,50 entree. Onder 1 jaar is het gratis, en ouders ook. :)

8. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    @Teigetje1:Leuk weer een keer afspreken.Wat had je in gedachten?We kunnen ook een keer samen naar die speeltuin gaan,pik ik jullie op met de auto?

9. Karoke

Karoke Niet meer actief

Ik wil zeker wel eens een keertje afspreken Teigetje. We hebben op dit moment maar een auto, dus moet ik iets beter plannen, maar een probleem is dat niet.

Laat anders maar weten wanneer jij zou kunnen, dan kijk ik wanneer ik de auto kan hebben. :)

10. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    @babyke: Ik zou graag een keer naar eindhoven willen (of trollenland, dat kan ook), maar door alle belachelijke medische kosten die ik heb gemaakt dit jaar, moeten we dit jaar zuinig aan doen :(, en echt op de kleintjes letten (ben blij als het ziekenhuisgedoe over is en de rechtzaak ooit ga winnen).
    Maar als je wil kan je gewoon bij ons komen, zoals je weet ben ik vrijwel altijd thuis. Of als je andere ideeen hebt vind ik dat ook prima.

@karoke: Ik ben een thuisblijfmama, dus ben vrijwel altijd thuis. Ik breng alleen mijn dochter op maandag en woensdagochtend naar de psz.

Misschien kunnen we ook een keer met zijn 3en afspreken, dan wordt het een gezellige drukke bedoeling :D. Ik weet niet of jullie daar ook iets inzien.

Nou, Vera wil naar buiten (ze kan niet ff rustig langs mama zitten ;)), dus ga de winterjas maar weer eens aandoen :D bibber, al valt het gelukkig vandaag wel mee.

O ja, ik kan alleen niet op dinsdag 29 november. Verder staat er niet veel in de agenda.

11. Karoke

Karoke Niet meer actief

Ik wil inderdaad best een keertje met zijn drieën afspreken. :)

Welke tijdstippen hebben jullie overigens in gedachten? Want in alle eerlijkheid zijn wij niet echt ochtendmensen. :) Voor mij zou het dan ook het beste uitkomen om rond een uur of een af te spreken, maar ik weet niet of dit voor jullie een punt is?

12. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hoi,

Mijn dochter slaapt negen van de tien keer rond 13:00uur al,dus voor mij komt dat niet uit.Helaas kan ik dan dus niet afspreken.Maar als dat voor jullie beiden wel een goed tijdstip is dan spreken jullie toch gewoon af zonder mij ;)

13. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Nou als het je echt leuk lijkt om samen te gaan trakteer ik wel ;).
    Ik wil aankomende week weer naar Trollenland dus kijk maar.

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat is trollenland?

Ik ben echt een schijterd met nieuwe mensen ontmoeten, maar wens jullie veel plezier hihi..

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Even gegoogled, leuk zeg!

16. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant

Ow ik ben er ook echt geen held in hoor,maar achteraf valt het altijd mee.Toen ik nog geen kinderen had zou ik nooit met vreemden afgesproken hebben,maar merk dat ik er nu toch makkelijker in wordt.

17. Karoke

Karoke Niet meer actief

Later op de middag zou voor mij ook prima kunnen, ons ventje slaapt meestal niet echt veel meer overdag. Alleen durft hij 's ochtends nog wel eens humeurig zijn en moeders ook. :D

18. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    @karoke: Op zich kan het bij ons de hele dag, onze oudste is namelijk de hele dag wakker (sinds kort) en vind het super om met kindjes te spelen. Onze jongste is eigenlijk alleen de ochtend en de voormiddag wakker (hij slaapt van 13.30 tot 16.00).

Dus roep maar iets ;).

@babyke: we kunnen anders volgend jaar (haha klinkt zo lang) wel eens naar eindhoven of trollenland gaan. Ik vind het lief dat je wil trakteren, maar ik vind dat weer zoiets (niet lullig bedoelt he ;)). Misschien dat ik volgende maand wel iets kan fabriseren en wel een keer weg kan met de kids.

Zo, ga onze kleine man eens uit bed halen. Hij mag overdag niet meer zoveel slapen (ach wat zielig, ik ben een stoute mama :D), want het is al een tijdje een nachtelijke drama hierzo. Misschien dat minder slapen op een dag helpt (gister mee begonnen en hij heeft op 1 klein huiltje na de hele nacht doorgeslapen).

Ik zou zeggen, roep maar datum's dat jullie kunnen. Ik probeer dit weekend nog te kijken op het forum, maar we hebben een kleine binnenshuize verhuizing op de planning staan, dus genoeg te doen dit weekend.

19. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Vanmorgen zijn we naar Ballorig in Nieuw Bergen geweest.Is echt een super leuke binnenspeeltuin voor kleintjes.Als papa en mama kun je er ook lekker rustig zitten en heb je toch een uitstekend zicht op je kleine.

En hebben jullie nog iets leuks gedaan vandaag?

Teigetje hoe is het met de kleine verhuizing?

20. Karoke

Karoke Niet meer actief

Oeps, ik dacht dat ik hier al had gereageerd. :)

@teigetje: is dit alleen niet weer heel veel leeftijdsverschil? Geen idee of dat samen een beetje speelt, hebben geen kindjes van jou zoontjes leeftijd in de familie of zo...

En is de verhuizing een beetje vlot verlopen?

@babyke: hoe was jou weekend?

Hier is het ventje nog best veel aan het werk geweest, dus heb ik dat ook maar gedaan. ;):D En gisteren naar mijn schoonouders geweest, waar ons pukje zijn neefje ook was, dus die hebben nog lekker samen aan het spelen geweest. :)

Deel Deze Pagina