De omgeving z-o brabant club,

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door teigetje1, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    chique hoor, echt wel. Idd wel klein (als je een grote boom gewend bent ;)), maar dat mag de sfeer niet drukken.

(hahahaha je moet de raam maar eens in het echt zien.... :D;))

2. Karoke

Karoke Niet meer actief

@Nikkie: alvast gefeliciteerd met je tweeling! Ik ben 28 en een zo-goed-als-huismoeder. ;) We hebben een eigen zaak, daar doe ik de administratie en dergelijke voor, maar ben dus wel 24/7 bij ons ventje.

@Teigetje: hier lijkt het ook de goede kant op te gaan, niet al te veel snotjes en kuchjes meer. Ik wil zeker nog steeds afspreken als iedereen is uitgeziekt.

Je kerstversiering (inclusief dochtertje ;)) ziet er erg leuk uit. Ook vanaf hier is niets te zien van kromme lijnen. :p

@babyke: ik vind je boompje ook erg leuk! :)

@iedereen: een heel fijn weekend! Wij hebben morgen nog een surprise en zondag wordt denk ik ook een lui dagje.

3. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    En? Hoe was het feestje, geslaagd? Vast wel...
    Ik ben trouwens een fulltime huismama.
    Ff tussendoor, ben ook jij in voor een ontmoeting of wil je het liever bij het zp-en houden? Ik heb Babyke al een keer ontmoet en dat doen we zeker nog eens over en met Karoke had ik een afspraak, maar ja..... toen waren een ziekenboeg begonnen en is het uitgesteld, verkoudheidjes, griepjes, tandjes. Maar we zijn bijna allemaal genezen :D.

@babyke: Is Nour nog verkouden geweest of is het weggebleven? En heb je nog plannen zo voor de kerst?

@Karoke: Hoe is het in jou VIP-ziekenhuis :D:D, nog rondvliegende zakdoeken? En van jou ukkepuk, nu wel de tandjes door? Wat heb je allemaal gekregen met je suprise, was het geslaagd?

Phoe, wat een vragen stel ik weer...... :)

Nou, hier is alles rustig geweest. Heb vrijdag een feestje gehad. En heel vaak zonder kids weg doe ik niet, dus ik heb veeeeels te veeeel gezopen.... :cool::p. Mijn motor starte op zaterdag dan ook pas in de middag hahahaha. Mijn liefie was niet meegeweest, hij moest de volgende dag om 6 uur op om naar het noorden af te reizen om het hekwerk te halen voor de nieuwe wei, dus hij heeft opgepast op de kids terwijl ik flink aan het partyen was.
    Verder hebben we niet veel gedaan. O ja, nu is mijn liefie weer eens verkouden, hij gaat naar de HA om er iets aan te laten doen (5x verkouden in 3 maanden is wel heel veel).

4. Karoke

Karoke Niet meer actief

Gisteren heeft ons ventje zowat geen zakdoek nodig gehad, maar vandaag zijn er toch weer meer snotjes. Mijn man is zowat uit gesnotterd. ;) De tandjes zijn er voor een deel door nu, de zwelling wil er echter niet afgaan, de pijn gaat dus ook nog niet weg. :(

Met de surprise heb ik een boekje voor pukje gekregen en een hele leuke agenda. Was ook erg gezellig.

Haha, ik zou nog niet eens meer weten hoe het voelt om echt teveel gedronken te hebben, is al zoveel jaren geleden. :) Wel handig dat je man is thuisgebleven bij de kinderen, maar vervelend dat hij steeds verkouden wordt.

Hoe gaat het verder met alle dames hier? Ik ben nog opzoek naar een paar kerstcadeaus en een verjaardagscadeau voor mijn schoonbroer. En nog aan het brainstormen over het kerstdiner. Is wel bij mijn ouders, maar heb altijd inspraak. ;)

5. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    @ Nikkie80 : Ik ben een thuisblijf mama.

@ Teigetje1 : Nee Nour is gelukkig niet meer verkouden geworden.
    We gaan 2e kerstdag naar een show van Het Zandkasteel.Nour is
    daar helemaal fan van.En verder zijn we gewoon gezellie thuis.
    We gaan gourmetten en weg swijmelen bij de kerstfilms.
    Dus jij hebt je lekker kunnen uitleven zonder de kids.Mag ook
    wel eens gebeuren he.Voor mij is het ook echt alweer lang geleden
    dat ik gedronken heb zeg.

@ Karoke : Mm toch nog steeds tandjespijn dus :(.
    Fijn om te horen dat je suprise gezellig was.Moet binnenkort
    trouwens ook weer een nieuwe agenda halen nu je het zegt.

Hebben jullie trouwens ook Twitter?

Gisteren was ik om half 10 s'ochtends bij Ballorig.Er waren maar
    2 andere kleine kindjes dus Nour kon heerlijk door heel Ballorig
    rennen.Voortaan ga ik dus smorgens want smiddags is het er echt
    niet leuk.
    Aanstaande Vrijdag is mijn mannetje jarig.35 jaar wordt ie.
    Vind het echt heel lastig om wat voor hem te kopen.Je hoort
    hem nooit over wat ie nou graag zou willen,of wat ie echt leuk vind.
    Zit te denken aan een nieuwe gsm want die van hem is echt versleten
    en echt wel aan vervanging toe.
    Zijn moeder wordt op dezelfde dag geopereerd dus een feestje wordt
    het niet.Niet dat het iets ernstigs is of zo hoor,maar toch.

6. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ow ja een voor als iemand met me wil afspreken,we hebben op het moment het volgende schema.

We staan op om ongeveer 07:00uur.
    Ze gaat dan tussen 12:00/12:30 voor 1,5 uur weer terug naar bed.
    Dus ik kan voor het dutje,en erna.Maar als ze wakker wordt moet ze natuurlijk wel nog eerst wat eten en zo,en dat neemt ook wel wat tijd in beslag.

7. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    hoi hoi,

Nou het feest van zeer geslaagd. We hadden een mooie Bumba taart voor de kindjes en ze zijn goed verwend met veel kado's, helemaal top! Die dag erna hadden we nog 2 feestjes...dus ben nu ook echt uitgefeest....en dat terwijl het kerstweekend voor de deur staan (bij ons).
    Nee afspreken is niet echt mijn ding....

liefs Nikkie

8. Karoke

Karoke Niet meer actief

Twitter heb ik niet. :)

Oh, dus eigenlijk moet je 's morgens naar Ballorig... Niet zo handig voor de niet ochtend mensen dus, maar overdreven druk is natuurlijk ook niet handig. :D

Cadeaus kopen voor mannen vind ik sowieso altijd al moeilijk, geef mij maar vrouwen wat dat betreft. ;) En operaties, ernstig of niet, en feestjes gaan niet goed samen nee.

Ons pukje heeft op het moment niet zo'n handig schema: rond half 9- 9 uur wordt hij wakker en 's middags gaat hij tussen 14 en 15 uur nog voor een 1,5 uur slapen. Maar bij hem blijven schema's toch nooit lang overeind, dus dat is even kijken hoe het evolueert. ;)

@Nikkie: zo dat zijn behoorlijk wat feesten ja, en december is al zo vreselijk druk. Maar wel fijn dat het feest zo geslaagd was. :)

9. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Nou..... *(*^&%%$$#)(&..... Ik wordt knettergek van de Laptop :x. Heb ik net een hele tekst getypt, besluit de laptop om een pagina terug te gaan, ik deed niets, dus alles foetsie.

Maar goed, gaat ie nog een keer.

@babyke: Das niet zo leuk dat de moeder van je mannetje geopereerd wordt op zijn verjaardag. Viert hij het morgen wel of wordt het verzet oid? Heb je al besloten wat je hem gaat geven? Ik herken het heel goed, ook ik weet nooit wat ik voor mijn mannetje moet halen. Hij zegt altijd, ik hoef niets ik heb jou..... Lief dat je dat zegt maar daar heb ik geen bal aan.... ;).
    Ik lees trouwens dat je veel naar ballorig gaat met Nour. Ik zal eens gaan kijken wanneer ik eens met onze guppen kan gaan, want zoals jij het vertelt moet het toch wel leuk zijn voor de kids.
    Ik heb trouwens ook geen twitter.

@karoke: Tjee zeg, nog steeds zwellingen van de tandjes, hoe kan dat toch. Vind het echt sneu voor je Pukje. Dat het maar snel over mag zijn.

@Nikkie: Wat een feestjes zeg, maar.... als het maar gezellig is, toch? Ach, overmorgen is het alweer kerstavond en zal er weer flink gegeten en gefeest worden ;):D. Druk is het zeker, maar als het gezellig is maakt het niet uit.
    Was trouwens gewoon een vraagje met dat afspreken. Hahaha misschien komen we elkaar tegen in het dorp zonder elkaar te kennen.

10. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Zo, begin ff opnieuw, anders ben ik dadelijk weer alles kwijt. Ik blijf niet aan het typen :D:D.

Maar goed.
    Hier gaat het allemaal niet zo fantastisch. De verkoudheidjes zijn allemaal weg, maar Vera is 2 dagen geleden getrofffen door de heersende buikgriep. Woensdagochtend om 6 uur werd ze wakker en had ze overgegeven. Verder niets aan de hand en ze is gewoon naar de psz geweest. Woensdagnacht was het raak. om 23.30 werd ze weer wakker, en ja hoor, alles zat onder, vera, bed, tutten en knuffels. Dus alles schoongemaakt en vera in bad gedaan. Om 00.15 lagen we weer in bed en een half uur laten MAMA MAMA, VERA UITGESPUUGD :D, en ja hoor, alles weer onder. Dus het hele gedoe weer opnieuw gedaan. Het was onderhand 2 uur dat we gingen slapen (bas werd ook nog een keer wakker van al die herrie in de nacht), en om 8 uur begon onze dag weer.
    Ook met mij gaat het niet zo lekker, eigenlijk ronduit k*t. Ben gister naar het ziekenhuis geweest in nijmegen. De arts kan me helaas niet verder helpen, en er moet hulp komen voor mij in de zin van, kinderen een dag en nacht naar opa en oma (1x per week) en hulp in huishouding (is ook niet zomaar geregeld). Ik heb nu een verwijzing naar een psycholoog en mijn zaak met de tegenpartij loopt ook zachtgezegd k*t. Ik ben de laatste weken dan ook op, moe, niet vooruit te branden. Constant moeten bewijzen met wat je hebt dat dat door de ongevallen komt, de frustraties die zit al 6 jaar opstapelen, de kinderen alles. Moeder zijn is zwaar, dat weet ik, maar met een whiplash wordt je dubbel belast, en daar wordt je voor gestraft door dus in te storten (wat mij nu dus is overkomen). Ik ben dus sinds gister medisch uitbehandeld en ga nu dus de psychische mallemolen in (gaat dus ook weer zeker een jaar duren). Zoals ik in dit stadium zit denk ik van, stop maar met mijn zaak, ik hou ermee op, maar dat is juist waar de tegenpartij op wacht.

Whaaaaaa ik hou op, ben dadelijk al mijn frustraties op jullie los aan het laten, en daar kunnen jullie niet veel mee.

Nu weer wat leuks..... Zaterdag komen mijn ouders en broer bij ons eten (mijn moeder kookt bij ons, lekker makkelijk he een kok als moeder ;):D). 1ste kerstdag gaan we helemaal niets doen. Als de kids dan in bed liggen gaan we lekker met een biertje op de bank wegdromen bij 1 van de tig kerstfilms. En 2de kerstdag gaan we naar mijn ouders om te eten en te borrelen, en s'avonds doen we weer helemaal niets dan uitbuiken (we eten dan s'middags van 1 tot 4).

11. Karoke

Karoke Niet meer actief

Vervelende laptop, je ziet, mijn hekel aan die dingen is niet onterecht! :D

En ik snap ook niet waarom het bij hem altijd zo lang moet duren. Het heeft bij alle tandjes al een eeuwigheid geduurd voordat ze er fatsoenlijk door waren. :(

12. Karoke

Karoke Niet meer actief

Wat erg dat Vera nu weer buikgriep heeft, hoe is het ondertussen?

En als ik dit zo allemaal lees, dan kan ik begrijpen dat je zwaar gefrustreerd bent, is allemaal niet niks... :(

Ik hoop dat je snel hulp in huis mag hebben en dat de psychische behandeling mag helpen. Dat je, als je minder belast bent, ook minder pijn mag hebben.

En van mij mag je je frustratie geregeld uiten hoor, het is moeilijk om gepast te reageren, want kan me niet voorstellen hoe het moet voelen. Maar alleen het neerzetten kan misschien al wat verlichtend werken. :)

Heel veel plezier met de kerstdagen (geld natuurlijk voor iedereen, niet alleen voor Teigetje ;)) en ik hoef ook niet al te veel zelf te koken. Eerste kerstdag kook ik samen met mijn moeder en zusje, dus is het werk al flink verdeelt :p en tweede kerstdag hoef ik alleen maar aan tafel te gaan zitten, want dan heeft mijn schoonmoeder gekookt. ;)

13. MamaEnNina

27 dec 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Halloooo z/o Brabant!! Eindhoven hier! Het kan hier niet anders dan gezellig zijn!!

14. Karoke

Karoke Niet meer actief

Hallo!!! :p

Het is hier met de feestdagen voornamelijk stilletjes. ;)

Maar welkom alvast bij ons kleine clubje en vertel gerust alles over jezelf dat je kwijt wilt! :D

Groetjes

15. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Hallo mamaennina, kom erbij kom erbij... (whahaha met de kerst belle en het beest gekeken ;)). Eindhoven de Gekste....
    Wat een flauwe humor heb ik weer. Maar gezellig dat je mee komt kletsen, het groepje wordt steeds groter.
    Ik ben anita en een fulltime mama van 2 kids en woon in deurne.

Zo dames, hoe was de kerst? Hier was het drama... Vera met buikgriep, die mocht niets eten dan crackers en soep, mijn manlief heeft de hele kerst boven de pot gehangen en bas was van kerstavond tot 2de kerstdag bij mijn ouders om mij rust te geven. Ik heb de hele kerst aan 1 stuk lopen wassen, drogen, vouwen en vera wassen (midden in de nacht :$). Ik werd knettergek. Vera is vannacht niet ziek geweest en nu maar hopen dat dat blijft en dat ze er vanaf is. Misschien krijgen we dan wel een leuke oud op nieuw. Ikzelf was maar 1 dag ziek (van de pijn en van moeheid) en bas heeft maar 1 dag overgegeven voor de kerst. Dus gezelligheid was hier ver te zoeken.
    Wel heb ik volgens mij 8 films gekeken in de avonden, gezellig alleen hmmmm....

Vanaf vandaag gaat alles weer rustig. Hahahaha ik heb wel 5 dagen niet hoeven te koken :D, dat is dan wel positief. Nu maar hopen dat het nu toch echt over is dat ziek zijn gedoe, heb er geen zin meer in...pppfff...

Zo, dit was onze kerst... en nu jullie :D:D:D.

16. Karoke

Karoke Niet meer actief

Pfoe, dat was geen fijne kerst zo met al die zieken. :$ Hoe gaat het er nu mee? En met jezelf?

Hier was het wel gezellig. Eerste kerstdag was bij mijn ouders, tweede bij mijn schoonouders. Het was allebei de dagen heel gezellig en heel lekker eten. :)

Voor de rest gaat het hier ook de goede richting uit, ons ventje zijn tandvlees is nog wel dik, maar hij lijkt er niet meer zo heel veel last van te hebben. Verkoudheid is ook over.

En, hebben jullie nog plannen met oud en nieuw? Hier niet, gewoon lekker thuis op de bank. :D

17. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    :):):) gelukkig nieuwjaar allemaal :):):)

18. MamaEnNina

27 dec 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Happy newyear!! Zekers gezellig!! Altijd leuk beetje buurten! ;) ik zal maandag een achter m'n pc kruipen en mezelf een 'in de groep' gooien en mezelf ff voorstellen!.. Ga nu m'n bed in want.. Tis nie veul meer! Ben gesloopt! Haha!!

19. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    :d:d:d:d:d:d:d:d:d
    gelukkig nieuwjaar brabant

20. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Goedemorgen dames.

Hoe was de jaarwisseling? Jullie moppies doorgeslapen door alle geknal heen? Hier verliep het vrij goed. Alle virusjes, griepjes en wc-bezoeken :D zijn voorbij. Dus wij hebben gister eindelijk iets kunnen vieren met zijn allen. Mijn vader en broer kwamen gister bij ons eten (moeder moest werken). Ik had lekker frietjes met snacks gebakken en een lekkere salade erbij en voor de mannen was er rundergoulash. daarna kwam de buurman nog ff buurten (zijn vrouw moest ook werken). Onze vera ging om half 11 pas slapen en bas pas om kwart over 11 :$:$.
    Beide zijn ze door het geknal heen geslapen en vera werd om 8 uur wakker van nog wat geknal :x, lekker als je dicht bij een kroeg woont ;). Onze bas ligt nog te pitten en mijn manlief ook, hihihi mannen...
    Straks nog even naar mijn oma en daarna eten bij mijn ouders en dan is het allemaal voorbij en begint gewoon het nieuwe jaar weer als vanouds.

Mijn manlief heeft trouwens 30 december te horen gekregen dat hij loonsverhoging krijgt :D. dat is lekker nieuws zo net voor het einde van het jaar, toch?

Verder gaat het hier dus allemaal lekker, tja... alleen met mij wil het niet zo vlotten, pijn pijn en nog meer pijn. Dus zit lekker aan de paracetamol om het een beetje te onderdrukken.

Maar ik kan weer afspreken..... jeujjjj eindelijk na een paar ziekweken. Dus voor degene die wil, Ik kan eigenlijk de hele dag, alleen bas gaat nog naar bed s'middags (tussen 1 en 4), maar vera vind spelen met alle kindjes groot of klein geweldig.

Zo... Ga met dochterlief wat bankhangen in de pyama tot de mannen ooit wakker worden ;).
    Fijne dag nog en ik kom morgen weer kijken.

Deel Deze Pagina