door pil heen zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lindabreusers, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

9 feb 2008
    337
    0
    0
    Ik ben (bijna) 8 maanden geleden bevallen van mijn zoontje en ik denk nu weer zwanger te zijn terwijl ik wel gewoon aan de pil ben (microgynon 30)

Ik moest eigenlijk vorige week zaterdag (8 aug) ongesteld worden (gewoon een bloeding van de pil) maar toen werd ik het niet en het kwam pas maandag door. Ik heb zondags wel een test gedaan. Deze was negatief. Op woensdag moest ik weer beginnen met de pil. Dus dat heb ik ook gedaan. Op donderdag was de ongesteldheid weer over. Normaal ben ik ongesteld van zaterdag tot ongeveer vrijdag en nu dus maar van maandag tot donderdagochtend.
    Het rare is dat ik vrijdag ochtend gigantisch misselijk was en aankwakkelend tot vandaag nog steeds. Al vind ik het vandaag wel weer heel erg. ik heb net al macaroni gemaakt voor vanavond. ik stond dit (sorry) kokhalzend te maken.

Ik heb vrijdag wel een test gedaan (clearblue digitaal) maar deze was ook negatief. Zou het kunnen zijn dat ik zwanger ben ondanks deze negatieve testen? Dat ik bijv wel een eisprong heb gehad, maar dat deze later is geweest dan dag 14.

Ik kan natuurlijk nog wel een keer testen, maar hoop eerst van jullie een mening te krijgen. is ook zo zonde van al die dure testen en dan bijv nog neg. te zien.

Ik hoop snel van iemand antwoord te krijgen.

Groetjes, Linda

2. Spanish

Spanish Niet meer actief

Haai meis!

Aaaah! ik had precies hetzelfde.!
    ik ben 3 en een half jaar geleden ook door microgynon 3 fase pil zwanger geworden!!

inmiddels wordt onze dochter eind aug. alweer 3 en zijn we voor een 2e kindje bezig. heb na de bevalling een mirena gehad.. zijn nu 8 maanden bezig en helaas nog geen resultaat. :(

Maar als ik jou was.. zou ik misschien nog even wachten.. wie weet is je cyclus van slag?

liefs xxx

3. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

9 feb 2008
    337
    0
    0
    Even voor de duidelijkheid. Ik ben nu dus nog steeds aan de pil. Officieel heb je eigenlijk geen cyclus. Ja je hebt wel 28 dagen, maar dat regelt de pil allemaal. Af en toe ook wel last van mijn borsten. Het is ook niet alleen in de ochtend misselijk. Nu midden op de dag ook. Dat had ik in mijn eerste zwangerschap ook heel erg.
    Ik hoor wel vaker (slechte) verhalen over de microgynon 30. Zelf nooit zo heel veel last van gehad (8 jaar geslikt). Er is bij mij ook nooit wat geks gebeurt alleen nu dus wel. En aangezien je na een bevalling (oke ik weet tot hoever) je best vruchtbaar bent kan ik me voorstellen dat zo'n lichte pil hier misschien niet echt tegen bestand is.

4. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

9 feb 2008
    337
    0
    0
    Is er iemand ook door de pil heen zwanger geworden met microgynon?

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Sorry, nee, ben niet zwanger geworden door de pil. Heb microgynon 30 een aantal jaren geslikt, ben nu een jaar gestopt, en nog niet zwanger.. Wist trouwens niet dat er zulke slechte verhalen over die pil gaan..

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis!

Liefs!

6. Monique4

Monique4 Niet meer actief

@linda: Ben ook zwanger geworden door de pil heen, ook microgynon 30

7. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik heb mijn eerst de zwangerschap ook door de pil heen ook microgynon 30 aleen ik kreeg geen bloeding

8. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

9 feb 2008
    337
    0
    0
    Ik heb voor morgen een afspraak bij mijn huisarts gemaakt.

Ik was vanmorgen namelijk weer gigantisch misselijk. Ook heb ik het idee dat mij BH niet meer helemaal lekker zit. Eigenlijk iets te klein. Ik heb niet echt last van mijn borsten of zo, maar vind dit wel apart.
    Hopelijk mag ik bloed laten prikken zodat ik meer duidelijkheid krijg

Je hoort wel vaker dat sommige toch nog 'ongesteld' worden. Ik vind het ook zo vaag dat ik 2 dagen 'te laat' ongesteld werd.

Deel Deze Pagina