auauauauauauaua!!!!kl **** bij!

Discussie in 'De lounge' gestart door tico, 25 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    :x kl*** bij steekt me net! auauauauau. ik liep alleen maar langs en voel ineens een prik en daarna zie ik dat beest vallen. hoop dat ie dood gaat nou! vind het best als beesten zich verdedigen maar ik deed niks! had hem niet eens gezien en heb hem ook echt niet in een hoekje gedreven. bah hele grote bult al. moet er niet aan denken dat ie me meisje zou steken, dan zou ik niet goed worden! nou ja dan toch maar blij dat ik het maar ben.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Au !
    Als het goed is gaat hij nu idd dood. Eigen schuld dikke bult. ;)

Levi is gelukkig ook nog nooit gestoken> gaan volgende week of vakantie en heb wel anti prik spul ect. ingepakt

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Proest, moet hier wel ff om lachen hoor:D De verontwaardiging druipt ervan af;)

Maar k*t is het wel. Sterkte met je bult..

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Whahahahahahaaa (sorry hoor:D:))

5. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Heb je de angel er wel uit gehaald?

Maar wel klote zeg en het doet ook nog eens lekker veel pijn.
    Weet je wat helpt? Een doekje met natuurazijn. Ik ben namelijk allergisch voor alle insecten die steken en dan doe ik er zo'n doekje
    op en dat werkt echt!! het stinkt alleen beetje :)

6. Fruitje

Fruitje Niet meer actief

een bij gaat idd dan dood. Was het geen wesp? Die kunnen namelijk vaker steken :(

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Als 't een bij is, dan gaat ie dood ja, daarom steken die ook echt alleen maar als 't echt niet anders kan.

Wespen daarentegen.. Ik haat die beesten. Die prikken zomaar.

8. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Aah meisje toch! Ik moet ergens wel lachen om de verontwaardiging die ervanaf druipt! Maar wel minder dat ie je heeft gestoken!

Ben gisteren door een daas gestoken.. Dus ik snap helemaal hoe je je voelt:)

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat vervelend :(

10. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Idd, was het geen wesp? Bijen steken namelijk zelden zomaar, omdat de angel dan blijft steken en ze dood gaan. En ze zijn van nature niet aggressief. Wespen wel.

11. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

en of wespen agressief zijn, me moeder gisteren in de auto geprikt, en vorig jaar niet doorgehad dat een wesp in haar drinken zat, gestoken in haar tong en ze is allergies voor insectenbeten.... dubbelauw....

12. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    het was gelukkig echt een bij, dus troost me dan maar met de gedachte dat hij dood gaat ervan en ik alleen een bult ervan heb.
    Ik ben 1 keer eerder gestoken door een bij maar toen was ik heel jong nog en toen ging ik erop ziten, ja dan snap ik dat hij steekt.
    Is eigenlijk wel raar van de natuur! Hij verdedigd zich door te steken, maar veel nut heeft het niet want daarna gaat ie toch dood:(
    Ach weer zo'n prikker minder zullen we maar zeggen en ben echt super blij dat ie niet verder het huis in is gegaan want dat had mijn hond hem misschien gepakt of was ie bij mijn meisje in de buurt gekomen brrrr. moet ik niet aan denken.
    Ik zal duimen dat alle kindjes (en jullie natuurlijk ook!) allemaal prik vrij blijven deze zomer.

13. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    Vorig jaar is mijn zoontje in zijn voet geprikt door een wesp, was hij net 1 jaar! Zo zielig. Het is voor mij lang geleden maar ik weet wel dat het ontzettend vele pijn deed. Die **t beesten, ik hoop toch zo dat het dit jaar mee gaat vallen met al die bijen en wespen.

Deel Deze Pagina