Nou dag vind ik idd ook erg knap van je! Hoewel je natuurlijk dat jaloerse gevoel best mag hebben hoor, is heel menselijk. Ik stond mezelf dat gewoon toe, zolang als ik het een ander maar wel gunde Ik ben trots op mezelf omdat ik het sporten nog steeds volhoud, minstens 3 x per week. En dat al ruim een maand Morgenochtend weer wegen, als ik het niet vergeet. Moet morgen met zoon en man om 8:30 opgedirkt en met trouwcupcakes, die ik nu aan het maken ben, de deur uit naar de bruiloft van mijn oom. Ik ben ceremoniemeester, dus best veel aan mijn hoofd. Maar dat is na morgen allemaal weg
Ceremoniemeester succes idd dat is veel werk meestal. Maar het is idd knap dat sporten om het zo vol te houden.
En hoe gaat het hier??? Ik ben zo blij!! Mijn mannetje is afgelopen vrijdag op zijn knieen gegaan en heeft mij ten huwelijk gevraagd Ga mijn gelukkige nieuws overal delen haha.
Geweldig! Gefeliciteerd! Was t romantisch? Sorry voor mijn late reacties. Was een weekje naar de Ardennen. Te veel Belgische frites op dus Moet het weer goed op gaan pakken nu en dat is lastig na een week relaxen en niet op eten letten en niet sporten Mijn man en ik hebben wel besloten om toch de voorbehoedsmiddelen maar weer achterwege te laten. Als ik in 4 jaar onbeschermde seks niet zwanger ben geraakt, dan is de kans nu ook nihil. Al heb ik nu, dankzij beter eten en afvallen, wel af en toe een eisprong. Dat had ik voor zwangerschap van zoontje niet. Dus er is een heel klein kansje dat t spontaan lukt. Zo niet, dan gaan we gewoon weer de mmm in als ik mijn streefgewicht bereikt heb.
Gezellig naar de ardennen!! Ach ja begin je gewoon weer opnieuw vol moed er weer tegen aan toch? Komt dan wel weer goed met die kiloos hoor. Maar ja hij had het super aangepakt. Ik was jarig en normaal komen er niet zoveel mensen omdat ik ver weg ben verhuisd van mijn familie en vrienden. En hij had gezorgd dat iedereen kwam ik had er nog niks achter gezocht want ja ik was jarig. Maar toen iedereen was had hij een hele speech en toen ging hij op zijn knieen Zo lief!! Maar succes! Je weet maar nooit toch? Altijd hoop blijven houden. En wie weet word je toch nog positief verrast.
Wat ontzettend leuk en lief van je aanstaande man videlsje! Nu komt er een dubbel spannende tijd aan voor jullie! Misschien wel trouwen met een dikke babybuik? Dat zou bijzonder zijn! Ik heb natuurlijk wel een beetje hoop, ga straks ook even foliumzuur halen voor het geval dat. Er zijn genoeg wonderverhalen te lezen hier over vrouwen die het niet meer verwachtten en dan idd toch nog positief verrast werden